pietro1984

[t25] Odprężnik

Polecane posty

pietro1984    0

witam wszystkich forumowiczów jestem tutaj nowy i to mój pierwszy post na tym forum wiec z góry przepraszam za wszystkie błędy jakie popełniłem. A więc problem polega na tym że mam władka t-25 a1 76 rok z dwiema oddzielnymi wajchami do zmiany biegów dopiero zaczynam z nim przygodę jest w stanie agonalnym ale będę starał sie go poprawic tak aby działał poprawnie więc postanowiłem od wymiany akumulatorów i zrobienia odpręznika bo wogóle nie dzialał. Problem polega na tym ze założylem nowe te dżwigieńki co są w bloku silnika i wyregulowałem zawory wszystko ładnie pieknie odprężnik działa tylko bardzo ciężko wogóle nie da się go wyciągnąc a także nie da sie go wepchnąć siedząc za kierownicą. Proszę wszystkich kolegów o pomoc może któryś z kolegów miał taki problem i jak sobie z tym poradził. starych dzwigienek nie ma sensu zakładac bo są bardzo ztarte ale one chodziły leciutko bez żadnego oporu a nowe wchodzą zbyt pasownie w blok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tygrys2    0

witaj

kolego z tego wynika ze o cos musi ocierac lub cos go blokuje. sprawdz to bo tez to miałem i okazało sie ze wiazka elektryczna mi podeszła...

ale tez sprawdz czy ten odpreznik jest dobrze wyprofilowany czy gdzie cos nie ociera sie np w otworze...

musi byc druga osoba w kabinie aby tym ruszała a ty ogladaj co sie dzieje. znajdzie problem i go rozwiarzesz ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Skoro piszesz, że nowe weszły ciasno to nie ma się co dziwić. Zapewne podróba nie trzymającą wymiaru.

Są dwie sztuki obydwie ciasno chodzą do tego ugięcie sprężyny zaworowej i opory się łączą.

Ja bym jeszcze raz do nich zajrzał.

Rozepnij płaskownik który je łączy i każdą pojedynczo poruszaj. Ocenisz czy to one ciasno siedzą i przez to opornie pracują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tygrys2    0

  • powinny sie lekko porzuszac w otworze jesli jest opor i wez pilnika i troszke przypiluje lub złoz reklamacje tam gdzie to kupowałes

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pietro1984    0

witam kolegów po paru dniach nieobecności otóż chciałem poinformowac że udało mi sie naprawic odprężnik poprostu zrobiłem tak jak radził kolega tygrys2 wziąłem i spiłowałem delikatnie te wałki i teraz wszystko gra tak jak powinno byc tak wiec dziękuje za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tygrys2    0

witam kolegów po paru dniach nieobecności otóż chciałem poinformowac że udało mi sie naprawic odprężnik poprostu zrobiłem tak jak radził kolega tygrys2 wziąłem i spiłowałem delikatnie te wałki i teraz wszystko gra tak jak powinno byc tak wiec dziękuje za pomoc

 

 

niema za co bo siedze troche w tym temacie bo sam ma władka i sasiad ma i wiecznie cos przy nim mam do roboty... powodzenia w uzytkowaniu ivana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hacki    0

Witam,

Już jakiś czas temu kupiłem T25, ciągnik trochę stał/czekał na swoja kolejkę w przetargu i w tym czasie ktoś ukradł odprężnik.... (od bloku aż po dźwignię w kabinie)

W związku z tym mam wielką prośbę do kogoś, kto mógłby mi zrobić fotki na których było by widać jak to wszystko odtworzyć :) Nie mam pojęcia jak to wygląda i też zbytnio nie mam gdzie podejrzeć...

z góry dzięki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

g767.png

To ustrojstwo spina dwie dźwigienki które wychodzą z bloku a do kabiny wychodzi tylko kawałek pręta 5mm po jednej stronie zakończony kulką (w kabinie) a po drugiej jest zagięty i wchodzi w to ucho w płaskowniku ze zdjęcia powyżej.


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hacki    0

dzięki za odpowiedzi i za schemat

Dźwigienki są ale nic poza tym :( ale już teraz wiem co kupić

dzięki

pzdr

Edytowano przez hacki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fuciu    0

Witam. Mój problem polega na ty że odprężnik mi działa tylko na 1 cylinder. A przy silniku normalnie sie podciąga. Co to może być? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xxmajdanxx    1

Dokładnie jest tam takie cuś

https://picasaweb.google.com/117908730620085110398/WladimirecT25#5667942071976012082

https://picasaweb.google.com/117908730620085110398/WladimirecT25#5667942208529289586

Wchodzi to w podtoczenie w popychaczu.

Jak odprężnik się nie załącza to sprawdź właśnie czy cięgło od tych dźwigienek się gdzieś nie urwało i czy obraca nimi. Jeżeli jest to sprawne to możesz wykręcić te dźwigienki z bloku i zobaczyć czy nie są wytarte

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal155    2

Panowie złożyłem cały ciągnik do kupy chce odwołać a tu odpreznik w ogóle nie działa co może być tego przyczyną??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal155    2

Teraz mam kolejny problem mianowicie jak chciałem odpalić ciągnik parę razy przekrecil i padły akumulatory podladowalem je i kolejnym razem już nie zakrecil słychać tylko pykanie i lampka od aku gaśnie a jak przytrzymalem chwilkę dłużej to było słychać takie bulgotanie co to może być?

 

Ps kable sprawdziłem i są ok...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Zawory ustawia sie na wbitym odprezniku.

Jesli z akumulatora slychac bulgotanie i ginie prad, to akumulator uszkodzony.

Po zlozeniu po remoncie ciezko bedzie odpalic, nie polecam zaciagania 2 ciagnikiem.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Trzeba uwazac przy zaciagniu, ale mozna to zrobic. Taki silnik po remoncie (nie wiem kolega nie napisal, co robil w silniku) to najpierw powoli na odprezniku i sluuchac czy zawor nie spotyka sie z tlokiem.

Mechanicy u nas twierdza ze silnik po remoncie ma zapalic z rozrusznika.

 

Ja uruchamialem za pomoca C360 i walu odbioru mocy, mozna tez zetorem, ciagnik musi miec walek wlaczony przez wsteczny.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Komandos178    0

ustaw zawory, a co do tego bulgotania to moze nie laczyc masa wyczysc klemy i sprawdz przewody przy akumulatorze i rozruszniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal155    2

No odprężenie juz dziala sprawdzam kable ( choć są nowe) a w ciągniki wał zakładałem wszystko jest poukładane według książki rozrząd też po znakach poskladalem poprzegladam kable i jak coś napiszę jaki postep

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Spotkalem sie z przypadkiem, ze odlewana z olowiu na koncu kabla klema przestala dzialac.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jarox1100
      Witam po wymianie uszczelek popychaczy i wyregulowaniu zaworów w moim T25 nie można zgasić traktora nawet jak się wyciągnie wajche odprężnika to dlej chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj