longi

Deutz Fahr Agrostar 6.61

Polecane posty

longi    0

Witam.niedawno kupiłem deutz fahra 6.61.mam problem ze sprzęgłem tzn.ciężko chodzi pedał sprzęgła,poza tym niekiedy gdy ciągnik jedzie i wciśnie sie pedał sprzęgła to strasznie coś "wyje"a ciągnik pomału dalej jedzie.czy ktoś wie co tam może byc zepsute?za wszelkie odpowiedzi i pomoc zgóry dziękuje!

jeszcze mam jedno pytanie.od czego jest taki plastikowy zbiornik z tyłu traktora pod kabiną?czy ten ciągnik posiada osobny układ hydrauliczny?(chodzi mi dokładnie o to czy do hydrauliki jest pobierany olej ze skrzyni biegów czy może z tego zbiornika pod kabiną)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    5

problem ze sprzęgłem możliwe że tkwi w łożysku wyciskowym(oporowym) i możliwe że docisk jest też już do wymiany


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johnyrs    21

Witam

Mam taki ciągnik 8 lat - lepszego nie mogłeś kupić.

Po pierwsze sprawdź zbiorniczek na hydrol między kierownicą a przednią szybą trzeba odkręcić tapicerkę.

W moim sprzęgło też trochę ciężko chodzi a na zgaszonym jak kamień.

Traktor mało awaryjny nie dużo pali zwrotny i silny. U mnie przez 8 lat pracował na 130ha jako główny ciągnik. Raz rozleciało się sprzęgło mokre w skrzyni biegów ale udało się pospawać. Teraz skończyła się tarcza hamulcowa i górny wał od podnoszenia cięgien. Ale to jest nic na tyle lat ciężkiej pracy bez inwestowania w maszynę naprawdę mój tato o niego NIC nie dbał, nigdy nie wymienił oleju ani filtrów w skrzyni tylko w silniku. Teraz jest jako pomocniczy ale nie mam zamiaru go sprzedać.

Pozdrawiam

 

Aha zbiorniczek z tyłu jest od hydrauliki a do skrzyni koło schodków z prawej strony nad oczkiem stanu oleju.

Edytowano przez johnyrs

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
longi    0

Witam.w tym zbiorniczku hydrol jest,odpowietrzałem też to sprzęgło.możliwe że to tarcza lub docisk jest do wymiany.A w tym zbiorniku od hydrauliki jest wskażnik oleju taki pionowy a wyżej jest taki okrągły wizjer,od czego on jest?A jak jest z częściami do tego ciągnika?Może ktoś z Was wie czy w okolicach wrocławia jest sklep z częściami do Deutza?Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johnyrs    21

Części nowe skrzyni biegów bardzo drogie, szukaj używanych w ciągnikach na części na allegrosz. Dużo części takich jak klocki, filtry, elementy zawieszenia tylnego, łożyska itp. można zawsze dopasować od innego lub tańsze zamienniki. Koło Wrocławia jest Pan co serwisuje i naprawia Deutz-fahr, tu na forum gdzieś znalazłem jego numer, ma bardzo dużą wiedzę i doświadczenie. Poszukam numeru to podam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
longi    0

A takie rzeczy jak filtry też na allegro,czy są dostępne w sklepach?a jakie oleje sie leje do skrzyni i do hydrauliki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmelostwo    0

skrzynia jest synchronozowana oraz koła zębate osadzone na łożyskach igiełkowych.więc zalecany jest dobry olej,producent poleca STOU10w40 jest to olej półsyntetyk.hydraulika również 10w40 ze względu na podnośnik ehr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johnyrs    21

Czy naprawiłeś tą awarię sprzęgła bo u mnie też pojawił się problem głośnego wycia na wciśniętym sprzęgle. Jak zimny to chodzi dobrze ale jak się nagrzeje to wyje i już biegi ciężej wchodzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam taki ciągnik 8 lat - lepszego nie mogłeś kupić.

Po pierwsze sprawdź zbiorniczek na hydrol między kierownicą a przednią szybą trzeba odkręcić tapicerkę.

W moim sprzęgło też trochę ciężko chodzi a na zgaszonym jak kamień.

Traktor mało awaryjny nie dużo pali zwrotny i silny. U mnie przez 8 lat pracował na 130ha jako główny ciągnik. Raz rozleciało się sprzęgło mokre w skrzyni biegów ale udało się pospawać. Teraz skończyła się tarcza hamulcowa i górny wał od podnoszenia cięgien. Ale to jest nic na tyle lat ciężkiej pracy bez inwestowania w maszynę naprawdę mój tato o niego NIC nie dbał, nigdy nie wymienił oleju ani filtrów w skrzyni tylko w silniku. Teraz jest jako pomocniczy ale nie mam zamiaru go sprzedać.

Pozdrawiam

 

Aha zbiorniczek z tyłu jest od hydrauliki a do skrzyni koło schodków z prawej strony nad oczkiem stanu oleju.

 Witam własnie kupiłem deutz agrostar 6,61 i jestem zadowolony w 100% tylko mam pare pytań mam podnośnik sterowany hyba to jest elektrycznie bo jest tylko taki przełoncznik ktury opuszcza i podnosi i na srodku zatrzymuje w danej pozycji a potem mam jeszcze takir pokrętła chyba 4 na kturych są cyfry od 1 do 10 bodajrze  i te pokrętła są umieszczone w takej prostokątnej obudowie na są diody ze strzałkami gura duł i jeszcze z taką kłutką ktura raz swieci a raz nie co to jest ta kłudka  i te pokretła są chyba do podnośnika tylko co sie kturym reguluje pomyslisz sobie ale zielony gość ale poprostu nic nie chce zepsuc lub zablokować i jeszcze jedno jak opuszczam podnośnik to ciągnik troszke zmniejsza obroty tak jaj by miał cieszko ale jak tylko wyłoncze opuszczanie wraca na obroty wyrzsze czy to tak ma być był bym wdziączny za pomoc 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johnyrs    21

W jednym z Deutzów wymieniałem sprzęgło, tarcza jeszcze względna była ale rozhartował się pierścień dociskający którego nie można osobno dokupić. Znalazłem tańszego dilera części - sprzęgło kompletne oryginalny Lucas było 600zł tańsze niż w przeciętnym sklepie części. Zainteresowanych proszę o kontakt to się podzielę telefonem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam użytkowników deutz fahr Może ktoś ma taki problem jak ja mianowicie podczas jazdy ciągnikiem przy skręcie w lewo czy prawo coś mi stuka dośc mocno w przednim napędzie A przy włączonym napędzie problem znika  jest ok  Dodam ze wymieniłem już łożyska na zwrotnicach ,wyciągałem mechanizm różnicowy ale go nie rozbierałem , sprawdzałem krzyżaki nie mają luzów ,odpinałem wał pędny by zobaczyć czy tam luzów nie ma i nic nie znalazłem już rok sie tak męcze z tym może ktoś coś pomoże ? Bo sie boje ze mi coś urwie dzięki  deutz 6.61 

Edytowano przez telega-pawel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niki20    7

Szkoda, że mechanizmu nie rozdarłeś :/ Ja mam bardzo podobny problem w dx 6.30 ale u mnie to występuje na włączonym i wyłączonym napędzie... W poniedziałek poskładam i będę coś wiedział więcej bo krzyżaki (4szt) były wywalone... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale to jeszcze zrobię bo już szukam wszędzie tej usterki  By wyciągnąć mechanizm nie schodzi długo tylko tak na pierwszy rzut  oka  mi wyglądało ko i poskładałem spowrotem   I tak po namyśle i przeglądnięciu już wielu rzeczy jeszcze muszę to  zrobić No bo przy skręcie chyba właśnie mechanizm różnicowy  pracuje a chciałbym usunąć tą usterkę puki jeszcze nic nie zrobiło złego bo jak może wiesz części do maszyn zagranicznych raczej  nie należą do tanich A jeszcze teraz silnik robię przy john deere to pare złotych pójdzie A co do twojego problemu to raczej krzyżaki jak były wypracowane 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niki20    7

Nom tak u mnie krzyżaki były w kiepskim stanie. Jutro składam wszystko do kupy i się okaże :) Tak przy skręcie mechanizm różnicowy pracuje zmieniając prędkość więc jak mówisz że pod obciążeniem (włączony napęd) problem występuje to szukałbym w nim przyczyny :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie coś zle napisałem ja lub ty jak napęd jest wyłączony to wtedy mi się tłucze a czasami nawet tak jak by aż blokowało koła i wtedy tak walnie ze już sie zdaje ze coś urwało  A gdy mam napęd włączony to jest spokój nic się  nie tłucze napęd działa ciągnie i jak go przyciskiem wy łącze  to wtedy nie ciągnie czyli jest ok A tak sie zastanawiam bo on ma jakąś blokade mostów jak to jest załączane ?  To ze przyciskiem w kabinie to wiem ale czym  to włącza w przednim napędzie ja tam nic nie  widziałem chyba ze to jakoś inaczej działa  Blokada mostów to jest ze wszystkie 4 koła ciągną jednakowo prawda  a może się myle 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niki20    7

Blokada jest tylnego mostu a blokada przedniego jest chyba automatyczna (poprawcie mnie jeżeli się mylę). Rozbieraliśmy z mechanikiem w moim ciągniku mechanizm różnicowy i tak wychodziło że jadąc na wprost oba koła się blokują... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No a ja jak podniosłem przód ciągnika do góry tak ze oba koła były w górze i kręciłem kołem obojętnie którym to tak mi coś przeskakiwało tak jak i blokowało Pewnie musze rozebrać ten mechanizm może czasem bolec który blokuje zobaczy się jak przyjdzie czas na deutza Ale moge powiedzieć ze są to ciągniki o za***istych silnikach i to chłodzone powietrzem spalanie moim zdaniem bdb  a reszta to pewnie by można troche po marudzić no i skręt w porównaniu do john deere to mają mały Ale powiem tak ze jak by mieć taki ciągnik od nowości i tak troche zadbać o niego  to pewnie by mnie przeżył 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmelostwo    0

witam.w agrostarze 6.61 most jest blokowany hydraulicznie tzn. jak włączysz przycisk x4 uruchamiasz przedni most.tylny drugim przyciskiem wtedy masz zblokowane 4 koła

załączenie mostów jest hydrauliczne co po zgaszeniu silnika hydraulika traci ciśnienie automatycznie załącza przedni most

co do przedniego mostu.stuki czy szarpnięcia przy zakrętach do przodu lub do tyłu przy małych prędkościach to jest norma.

z tego powodu iż ów most ma w sobie dodatkowe sprzęgła pracujące na zasadzie ciągłego blokowania miedzy sobą kół pod obciążeniem,te stuki to jest odblokowanie sprzęgła 

minusem jest to że czasem słychać szczęknięcia 

ale plus jest większy być może ktoś z was zauważył że dwa koła pracują nieważne w jakiej są pozycji czy prosto czy z kręcone cały czas ciągną dwa

dla przykładu ursus,zetor zasada wolnego koła tzn.które ma lżej co w praktyce podczas kopania ciągnie jedno.

w agrostarze zato dwa.więc panowie nie rozbierajcie a trzeba sie przyzwyczaić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Team_Deutz    1

No kolego nie do końca jest tak jak mówisz mam 6.61 4 rok i w tym roku zaczęły nam się takie stuki szarpanie itp przy skręcie w lewą stronę podejrzewamy końcówki drążków wtedy koło ma luz i się pochyla a następnie idzie pod skosem ale to tylko takie gdybanie, przed żniwami będzie to rozbierane więc pochwalę się co się wysypało.
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian3005    49

Panowie, może ktoś spotkał się z taką sytuacją : w agrostar 6.71 przestały działać biegi 456 ( na zimnym oleju działały a po rozgrzaniu oleju ginęły) 

mechanik wymienił jakieś uszczelniacze w dolnym koszu i jeszcze jakąś część. po złożeniu ciągnik na biegach wolnych działa bez zarzutu, a jak przęłącze drążkiem na biegi szybkie to raz reaguje  a jak nie, jak cofnę lewarek do tyłu i mocno do przodu to pojedzie, a jak już jadę i włączę na luz to znowu trzeba tym lewarkiem poruszać .

o co może chodzić ?

dodam jeszcze ze z tym lewarkiem nigdy nie było problemu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem z załączaniem się przedniego napędu w Deutz Agrostar 6.61, a mianowicie wyskakuje mi bezpiecznik. Elektryk sprawdził cewki i według niego wszystko jest ok, a jak przekręcę kluczyk bezpiecznik mi wybija. Jaka może być to przyczyna? 

Chodzi mi dokładnie o bezpiecznik zaznaczony na zdjęciu w załączniku. Co on może jeszcze zasilać?

Proszę o szybką odpowiedź

post-208978-0-68884000-1487614121_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeżeli cewki są ok to trzeba kable sprawdzić jak nie to centralka do roboty lub wymiany kontakt 509500422


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dido12045    12
witam! mam do zakupu Deutz 6.61 94r za ok 57tys. proszę o opinie uzytkownikow, czy to dobry sprzęt, czy warto , dodam że miała to by być przesiadka z 12 stki, jeździłem nim dziś, wszystko suche ale jestem zielony w temacie deutza i proszę o radę?! pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jakn
      Jaki ciągnik  wybrać john deere 6610 czy deutz fahr agrotron 120 chce wiedzieć jak jest z elektroniką czy drogie część  jak jest z skrzynią biegów ,  czy spalanie 
    • Przez Kacpeer123
      Witam. Od pewnego czasu zastanawiam się nad kupnem ciągnika deutz fahr agrotron 6.05 i chciałbym wiedzieć jakie są opinie na jego temat,  co psuje się najczęściej i jak jest z częściami. Z góry dziękuję za odpowiedź. 
       
    • Przez Michał6180
      Witam zastawiam się na zakupem kosiarki dyskowej deutz fahr na centralnym zawieszeniu powyżej 2010 roku mam już jedną na oku i chciałbym się zapytać czym się różnią dyski tnące na 3 nozyki od tych na 2 wady i zalety za wszelkie odp bardzo szokuje 
    • Przez DamianDF
      Witam. Może ktoś spotkał się z podobno sytuacja i jest w stanie coś podpowiedzieć.
      Mianowicie, posiadam deutza fahra 5110G z adblue, którego zabrakło kilometr od domu. Po uzupełnieniu adblue w domu cały czas świeci się trójkąt (żółte ostrzeżenie z wykrzyknikiem) i dioda od adblue, w żaden sposób nie mogę tego wyłączyć, nie kasuje się to też kiedy odlacze prąd. Ktoś coś jest w stanie podpowiedzieć? Czy wgl można z tym jeździć, czy można jeździć bez adblue. Pozdrawiam 
    • Przez sebo92
      Witam. Chciałem się dowiedzieć opinii użytkowników na temat tego ciągnika. Konkretnie interesuje mnie roczniki 1990-1993 ze skrzynią 18x6 z jednym polbiegiem. O silniku wiem, najbardziej interesuje mnie skrzynia i hydraulika. Naprawiał ktoś taką skrzynie?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj