Skocz do zawartości
damianus000999

Problem z palącym się bezpiecznikiem Deutz Fahr Agrofarm 85

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Deutz

Witam. Od jakiegoś czasu mamy problem polegający na tym że w tym oto ciągniku bezpiecznik od zapalniczki/pompowania fotela ciągle się pali. Wkładaliśmy trochę większy ale nic nie pomagało, sprawdzaliśmy zapalniczkę wyjmowaliśmy wszystko itd i wszystko wydaje się sprawne. W czym może leżeć problem ? Bezpiecznik który tam idzie to 15 A.

Drugie takie może banalne ale też fajne jak by ktoś odpowiedział. Otóż czy można ruszać od razu "bezpośrednio z rewersu" tzn wrzucam bieg i od razu rewers przód/tył bez użycia sprzęgła. :)

post-43193-0-97739400-1387883573_thumb.jpg

post-43193-0-78966600-1387883592_thumb.jpg

post-43193-0-97450500-1387883605_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ma nie wydawać się sprawne tylko ma być sprawne. Do sprawdzenia pobór prądu przez urządzenia podłączone do tego obwodu, oraz przewody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wydaje się sprawne tylko jest sprawne tzn zapalniczka jest. Problem w tym że to nie jest typowa c360 gdzie jest kilka kabli tylko tam jest wiązka kabli grubości takiej że ho ho jednak ciągnik nie jest starego typu i kabli ma od groma i tej elektroniki bo gdyby wszystko było "na wierzchu" to bym nie prosił o pomoc. Kable też tam gdzie widzę to są ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

W tym problem że te kable właśnie tam pod całą deskę rozdzielczą idą i wgl gdzieś pod podłogą, nie mam pojęcia ;p ale postaram się jeszcze coś sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A co Ty kolego myślałeś, że elektronicy pojazdowi biorą kasę za podłączenie komputera? Musisz sprawdzić wiązki przewód po przewodzie. No i jeszcze to co napisałem w moim poprzednim poście. Bo tak to będziesz błądził i nawet przez dwa tygodnie tego nie zrobisz. Wiesz co zabezpiecza ten bezpiecznik, więc sprawdzasz tylko te obwody. Nie musisz szukać w całym ciągniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zwarcie to tam jako takie się raczej nie robi. A jeśli twierdzisz że to zwarcie to dlaczego np po założeniu nowego bezpiecznika czasami wytrzyma on 30 min i się spali z niewiadomych przyczyn a czasami po tygodniu walnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No to przedzwoń wiązki prądem 20A i będziesz wszystko wiedział. 10 min roboty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ysy    32

kolego jak zwarcie się nie robi to jakim cudem bezpieczniki ci się palą a może sąsiad ci podbiera dobre

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dziwne że te zwarcie robi się "kiedy się chce" bo jak już pisałem, czasami spali go prawie od razu a czasami to i tydzień wytrzyma :) Trochę posiedzieliśmy przy instrukcji i schemacie wiązki i wywnioskowaliśmy że kable przecież przechodzą przez przekaźnik i trzeba go będzie sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrest    357

Może źle myślę, ale skoro jest to bezpiecznik od fotela to tam najpierw bym szukał przetarcia. Skoro przepala go w różnym czasie, to musi być przetarty w miejscu najbardziej narażonym na przemieszczenia i otarcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    366

dokładnie jeśli przepala sie co jakoś czas czyli raz kabelek dotyka do metalu a raz nie .. poszukaj w miejscach ruchomych tak gdzie jest najwieksze prawdopodonienstwo że to sie mogło stac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Widzę, że nikt nie czyta tego co tu piszę. Ale ok, będę obserwował temat i się trochę pośmieję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Givera    0

Witam

 

Z tego co napisałes apli Ci się bezpiecznik od zapalniczki/pompowania siedzenia.

Mam taki sam sprzęt i miałem podobny problem aleto nie była zapalniczka a pompowanie siedzenia.

Za siedzeniem masz 2 kable

- jeden jest to czujnik miejsca kierowcy (że siedzi)

- drugi to kabel od pompowania siedzenia.

 

I własnei ten drugi kabel mi sie przy złączce wyrwał, i to powodowało awarię.

Obczaj ten teamat może u Ciebie to to samo.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×