Zaloguj się, aby obserwować  
lordrolnik

Zetor kręci i nie odpala.

Polecane posty

lordrolnik    18

witam wszystkich mam problem z zetorem 5718. Problem jest taki wszystko było dobrze palił na dotyk po przywiezieniu go na lawecie zaczęły się problemy kiedy zjechałem to poszedł olej przez kolektor i teraz długo kręci i nie może odpalić proszę o pomoc .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalwwe42    1

mój zetorek jak długo kręcił i nie chciał odpalić to pomogla wymiana końcówek wtrysków bo te co były to już lały. a ciepły też długo kręci czy tylko zimny? ale kręci dlugo i odpala czy wogóle nie chce odpalić

Edytowano przez rafalwwe42

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lordrolnik    18

na ciepłym od razu pali. Wczoraj to kręcił długo ale odpalił. ale dziś to kreci i nie może zapalić trochy bateria słaba muszę ją pod ładować i jutro zobaczę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

może pompa paliwowa ma jakiegoś śmiecia albo rurki przedmuchaj wszystko sprężarom bo mały paproch i nie zapali. a co do oleju to może sie śruby poluzowały mi w żniwa w 60 poluzowały się śruby to strasznie olej poszedł ale dałem nowe i jak narazie jest wszystko ok :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no przy wydechu masz śruby w głowicy jeżeli przez nie poszedł to tylko śruby sie poluzowały a jeżeli ze środka to głowica do wymiany jak mi rusek pluł olejem to wgl nie chciał zapalić i nie miał mocy to przyczyn ą było wykruszenie gniazda głowicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lordrolnik    18

wcześniej też tak przy ruszaniu trochę mocy nie miał. Ale przez to zjeżdżanie z lawety tak się zrobiło ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

laweta to pewnie nic nie ma do rzeczy jeżeli jutro go odpalisz to zobacz czy bardzo olejem pluje bo jeżeli tak i nie ma mocy to moja teoria jest taka ze pierścienie na tłoku do wymiany bo mają luz i przepuszczają olej a rusek ma inną budowe silnika sorka za błąd w poprzednim poście z tymi głowicami :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lordrolnik    18

a mogło być tak że przy zjeżdżaniu był duży przechyl i olej poszedł przez kolektor

 

jak go jutro nie odple to będę pisał czy coś innego może zobaczę jeszcze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozulek2    228

wcześniej też tak przy ruszaniu trochę mocy nie miał. Ale przez to zjeżdżanie z lawety tak się zrobiło ?

a po co żeś go na tej lawecie woził ? włączasz dawkę rozruchową ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lordrolnik    18

na lawecie go przywiozłem do siebie. A dawkę daje.

 

to może go źle odpalam jak możesz to napisz jak go się powinno odpalać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tego to na 100 nie powiem bo 60 tez z lawety ściągałem po dużym przechyle i było wszystko ok ale i taka sytuacja u cb mogła wystąpić podładuj jutro akumulatory i go zapal zobacz jak pracuje i czy ma moc a moim zdaniem najlepiej odkręcic kolektor wydechowy i zobaczyć czy nie pluje bo jezeli tylko olej poszedł to moment go osuszy i będzie ok a i po 10-15 min pracy powąchaj spaliny czy pachna paliwem czy olejem a i powiedz jakim kolorem kopcił wcześniej przed jazda na lawecie jak mu gazu dawałeś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozulek2    228

hehe...dajesz gaz ręczny na max , włączasz ten pstryczek na pompie paliwowej(ręczna dawka rozruchowa) z przodu na korpusie pompy - i wtedy odpalasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozulek2    228

no to wychodzi że zakupiłeś szrot do remontu ;)..a i jeszcze pod pompuj paliwo , bo ten typ lubi cofac paliwo

Edytowano przez kozulek2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozulek2    228

zaworek nawala i nie trzyma paliwa , typowe dla zetora...pompuj pompka paliwo przed odpaleniem i będzie git

Edytowano przez kozulek2
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zaworek nawala i nie trzyma paliwa , typowe dla zetora...pompuj pompka paliwo przed odpaleniem i będzie git

 

ale kolega wcześniej pisał ze przy ruszaniu troche mocy niemiał i kopci na szaro niebiesko to może byc uszkodzona choć by i jedna głowica ciężko będzie palił, troche mniej mocy ale bedzie chodził najlepiej zdjąść kolektor wydechowy i go zapalić wtedy będzie wiadome co mu jest przynajmniej takie jest moje zdanie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    360

najprosciej to zadzwonic do poprzedniego wlasciciela i zapytac czemu go sprzedal i wtedy bedziesz wiedzial wszystko, jak kupowales pewnie zapalali cieply +pierwsza sprawa jak kupujecie ciagnik to dotknac reka silnik czy byl przepalany albo przyjechac wczesniej na miejsce


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

witam a moim zdaniem to wtryski lejom albo pompa ma zły kąt , jak by jedna głowica była szmelc to i tak powinien odpalić na pozostałych cylindrach . Zobacz jeszcze czy filtry paliwa są czyste ,spróbuj odpowietrzyć pompę , tam na górze pompy po prawej i lewej stronie ,koło rurek wtryskowych masz tam takie śruby na klucz m 8 z nacięciem na śrubokręt to je odkręć i pompuj paliwo aż dobrze się odpowietrzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lordrolnik    18

już jest wszystko dobrze dziś odpalił za pierwszym razem. Dzięki wszystkim za pomoc.

 

i przestał walić olejem. Jak by mu wszystko przeszło :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lordrolnik    18

może napisze co było przyczyną nie odpalania więc tak wtryski lały i zalewaly go i nie mógł odpalic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez radek5314
      Gdzie znajduje się przekaźnik świec żarowych w Zetorze 10540 w ktorym miejscu dokladnie?
    • Przez Kobra66
      Witam koledzy! Potrzebuję instrukcji napraw zetora 7211 jak również katalogu części. Głównie interesuje mnie kolumna kierownicza, jeśli mógłby mi ktoś pomóc w tym temacie to było by super. Pozdrawiam
    • Przez Giegor
      Witam
      Mam problem z hamulcami w Proximie cały czas się zapowietrzają, pochodzą 2-3dni i znowu trzeba odpowietrzać.
      Gdzie szukać przyczyny czy w wyrównywaczu czy w zaworze za zbirnikiem paliwa?
      Bardzo proszę o pomoc
       
       
    • Przez ZeTuR_7011
      Cześć wymieniał ktoś siłowniki w zetorze 7211 w szyberdachu bo za bardzo nie mam pomysłu na wyjęcie ich. Czy do tego trzeba rozcinać podsufitke?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj