Skocz do zawartości
cichywielbiciel

W sprawie PROW

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
agroFakt.pl
Tylko na agroFakt.pl:

Co czeka unijne dopłaty po 2020?

bialy2005    193

jak masz je w agencji zarejstrowane to musisz im sprezentowac odpowiednie warunki ;) Jesli nei zarejestroiwane ( nie figuruja w agencji) to na kontrole wygon do sasiada :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Wojtek23    0

No właśnie tak samo myślałem żeby do lasu wygnać czy na śmietnik ;),sąsiedzi nie wchodzą w gre bo u mnie to walki wschodu z nimi prowadze także ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek23    0

Ja sie tym nie przejmuje bo zmieszam ich z błotem w swoim czasie.Koniec QT ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W agrobiznesie mówili, że losowanie zdecyduje o tym kto dostanie dofinansowanie z MGR. ;)

Kurcze a już się cieszyłem z nowych maszyn. Teraz szanse są nikłe 1:3 :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plaster    0

wie ktos moze co bendzie jak ktos wylosuje np 1500nr a kasy starczy na 1000 wnioskow!

czy jego wniosek zostanie przesuniety na nastepny prow? czy bendzie trzeba w nastepnym prow skladac od nowa?? jak to jest??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vitasem    17

Jak nic się nie zmieni w przepisach to kto nie wylosuje za rok musi składać nowy wniosek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kkrystian    0

składałem wniosek 27kwietnia w Szczecinie i miałem nr 501(ilość wniosków dostarczonych do agencji) czy ma ktoś jakieś info ile jest wniosków?!?...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plaster    0

no to troche bezsensu sa te przepisy... jak komus wniosek wypelniała firma to wzieła zaliczke... a teraz szansa zeby sie załapac jesy 1:3 powinni reszte wnioskow przesunac na nastepne lata...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    123

czy wy jestescie tepi? po co sie pytacie na okraglo o to samo. jest wyraznie napisane gdzie szukac informacji! Na strobue ARIMR jest dokladne info, dokladna tabela

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kkrystian    0

tępy to może być twój stary...!!! jeśli Masz troszkę kultury to byś odpisał normalnie! widocznie, że obce jest to pojęcie dla Ciebie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sydney    32

To może być tak,że niektórzy dostaną kasę dwa razy a inni wcale, bo znam dużo osób, którzy składali wnioski w poprzednim naborze i teraz i jak im powiedzie się w losowaniu to znowu dostaną dofinansowanie, a ten co wcześniej nie składał i teraz go wylosują na końcu to zostanie z niczym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    123
tępy to może być twój stary...!!! jeśli Masz troszkę kultury to byś odpisał normalnie! widocznie, że obce jest to pojęcie dla Ciebie...

 

jak jestes takim mlotkiem ze nie potrafisz zerknąc 3-4 posty wyzej aby znalezc odpowiedz, to ja ci wspólczuje. caly czas podawane są linki do tabeli ktora zmienia sie co wieczór. sam podawalem link do tej strony. masakra. czytajcie posty innych zanim zadacie glupie pytanie na ktore stale ktos odpowiada.

 

oto link:

 

http://www.arimr.gov.pl/index.php?id=1&zaj=1&kol=860

 

i niech nikt juz nie zadaje wiecej pytania: " A co w moim województwie?"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kkrystian    0

chłopcze nie 3,4 posty tylko strony... jesteś ograniczony,

a pytał będę o wszystko chłopcze o małym rozumku...

współczuje Ci...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mareknh    8

Krystian, wyluzuj, to forum jest po to żeby porozmawiać, a nie się kłócić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek23    0

Witam.

@Cihu może i jestem młotkiem,ale jak widzisz to jerst wszystko opisane nie w kilku postach tylko w całym temacie,który jest obszerny-trudno znaleźć informacje,które akurat ja potrzebuję.Gdybym jeszcze mógł Cię prosić o trochę szacunku wobec mej osoby to byłbym wdzięczny ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marti565    0

czytajcie wypowiedzi poprzednich uzytkowników bo co kilka postów pojawiaja się te same pytania ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    193

Niektórzy na forum nie wiedza jak takie forum funkcjonuje. NA każdym innym forum dostli by juz ostrzezenie. Żeby forum było czytelene podstawa to szukanie i czytanie juz istniejacych postów i tematów a dopiero jak nie ma potrzebnej nam info to piszmy nowy post lub zakłądamy tremat. !!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lamboR6    5

A czy to jest pewna wiadomość, że jak ktoś teraz nie trafi to odrzucą jego wniosek? To troche nie fer by było, bo naprawde nie wszyscy mają szczęście i mogą nigdy nie trafić. Ja w poprzednim losowaniu na dogrywce byłem na szarym końcu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    66

Tez mnie to martwi wlasnie, jak to bedzie z reszta ludzi ktorym kasy zabraknie z funduszu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chwiolas    1

No ja też w dogrywce SPO byłem na szarym końcu.

 

Ciekawe ile jeszcze wogóle kasy zostało do rozdysponowania na modernizacje do końca tej edycji PROWU.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez kamil1985
      Młody rolnik w 2017. Jak skorzystać, kiedy nabór? Ciąg dalszy dyskusji z wątku 
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/88807-m%C5%82ody-rolnik-2016/
      Szukasz więcej informacji o programie Młody Rolnik? Rozwiązania wszystkich problemów znajdziesz w wątku
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/2868-m%C5%82ody-rolnik-nowe-zasady/page-1590?view=getlastpost
       
      dlaczego przecież w pierwszym kwartale 2017 roku będzie nabór a pula znowu została zwiększona

       
    • Przez karolr2
      Witam chcę założyć nowy temat poświecony modernizacji małych gospodarstw na terenach południowowschodniej części Polski.Słuchałem dzisiaj ministra Kalemby i podobno sie szykuje jakaś dla nas pomoc.Jeśli ktoś coś wie to proszę niech się wypowie w tym temacie. Z tego co wiem ja to ma być pomoc dla gospodarstw o wielkości średniej wojewódzkiej ilości posiadanych ha
    • Przez rolnik22
      Czy już coś wiadomo jak będą wyglądały nabory na PROW 2014-20? Na jakich zasadach będą przyjmowane wnioski o dofinansowanie z UE? Co z Młodym Rolnikiem i Rentami Strukturalnymi na kolejne lata?
    • Przez Angelo
      A co powiecie o tym zapisie: (tekst cytowany z najnowszego projektu)

      § 21
      W 2007 r. o pomoc mogą się ubiegać wyłącznie osoby, o których mowa w § 4.

      Czyli:
      § 4
      1. Pomoc przyznaje się osobie fizycznej, która w dniu złożenia wniosku prowadzi działalność rolniczą, jednakże nie dłużej niż 12 miesięcy poprzedzających dzień złożenia wniosku.

      Tak więc, kto nie jest właścicielem gospodarstawa (tzn. przed złożeniem wniosku o MR) to może zapomieć o premii w tym roku!!!
      Co proponujecie robić? Czekać, czy przepisywać gospodarstwo i składać wniosek?
    • Przez yacenty
      Co się zmieni w dopłatach bezpośrednich w 2017 roku?
      Jakie stawki dopłat bezpośrednich?
      Kiedy trzeba składać wnioski na dopłaty bezpośrednie na sezon 2017?
×