Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
niedzwiadek97

Renault 155.54 czy Fiatagri Winner F140?

Polecane posty

Zastanawiam się nad kupnem ciągnika głównego czyli orka,gruber,transport, i niestety mam dylemat który wybrać :) Renia wydaje się bardziej muskularna i podobno bardzo oszczędna, z fiatem Winner`em nie miałem styczności lecz posiadam Fiatagri 90-90 i jestem z niego zadowolony ale ciekawe jak się sprawuje Winner. W grę wchodzi również Renault 145.54 i Fiatagri F130.A i czy wersje z EHR czy bez? Jeśli ktoś miał styczność z którymś z tych ciągników, bardzo proszę o wypowiedź. :D

Pozdrawiam Michał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam Ja bym wybierał Fiata jest oczędny bez awaryjny i mile się im pracuje...

 

Twój Fiat to w gospodarstwie jako ciągnik główny czy pomocniczy ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

 

Twój Fiat to w gospodarstwie jako ciągnik główny czy pomocniczy ? :)

Fiat jest pomocniczym ciagnikiem głównie do siania nawozów i czasami do oprysków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to samo moge napisac o Renault :lol:

mysle ze kazdy zachodni ciagnik, jesli bedzie zadbany, nie bedzie stwarzal problemow

ta jest ciekawa, kabina Z i mechanik http://otomoto.pl/re...54-A388015.html ciekawe jak technicznie

 

 

A co możesz powiedzieć o rewersie elektrohydraulicznym w renault,nie są wadliwe ?

Edytowano przez niedzwiadek97

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    483

co do elektroniki mam mieszane uczucia,osobiscie raczej bym nie kupil takiego modelu, ale wielu uzytkownikow na tym forum ma i sobie chwali,

najwazniejsze aby te wszystkie panele nie byly zalane woda, a czesto widac nawet u naszych handlarzy ze ciagnik stoi pootwierany od wiosny az do zimy :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam Ja bym wybierał Fiata jest oczędny bez awaryjny i mile się im pracuje...

 

A Fiat jaki ma rewers? i jak się spisuje EHR ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez krzysio55
      Witam. Posiadam ciągnik Renault 120.14 i chciałbym się dowiedzieć jak włączyć, uruchomić te hamulce po podłączeniu przyczepy ?? 
    • Przez Ares1x
      Witam, mam Kilka pytań do użytkowników ciągników Renault Ares. 
      1. Jak jest z awaryjnością tych ciągników? Głównie chodzi mi tu o skrzynie biegów, ponieważ cena jej naprawy jest dość wysoka.
      2. Jak użytkownicy oceniają komfort pracy w tych ciągnikach? 
      3. Na co trzeba uważać podczas zakupu tych maszyn?
      4. Czy polecają te ciągniki? 
    • Przez marioc14
      Witam
      Jestem zainteresowany zakupem ciągnika renault nectra
       https://www.otomoto.pl/oferta/renault-155-54-nectra-ID6zaIWR.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8
      Prosze o opinie użytkowników
      Pozdrawiam
    • Przez klocek1231
      Witam, to mój pierwszy post.
      Chciałbym się doradzcic szczególnie osób które miały do czynienia z ciągnikami w temacie. Otóż Posiadam gospodarstwo 20ha i szukam jakiegos używanego ciągnika. Oglądałem ostatnio Renault Aresa 556RX z 2003r. oraz MC Cormick MC115. Obydwa ciągniki są 4-cylindrowe i zwrotne, czegoś takiego szukam. Nie interesuje mnie praca przy turze. Tylko orka, uprawa i siewy. CIągnik ma pracować przy pługu AGROMASZ PO4 na zabezp. kołkowym o szerokości orki od:35 do 50cm na korpus. Posiadam głównie glebę 4 klasy, w tym 3ha III klasy. DO tej pory wszystko obrabiałem ciągnikiem URSUS 3512 + pług 3 skibowy BOMET. Na tym kawałku trzeciej klasy musiałem czasem orać na 2 skiby (zalezy jakie warunki).
      Który ciągnik byście polecili, biorąc pod uwagę pracę przy tym pługu, spalanie, żywotnosć podzespołów, oraz koszty utrzymania i serwisowania?
      Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez WiktorGorzaa
      #Renault 110.54 1998r tx
      Ciągnik ma kilka wad co może być przyczyną? 
      -zmiana z 2-1 pólbieg jest płynne ale słychać lekkie pukniecie 
      -biegi wchodzą ciężko 
      -rewers elektro hydrauliczny na zimnym przy zmianie kierunku jazdy słychać lekki trzask pukanie, czasem na ciepłym też się zdarza ale rzadko 
      PROSZĘ O POMOC POZDRAWIAM 
×