Skocz do zawartości
aldanio

wzmacniacz momentu obrotowego

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Wzmacniacz
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wzmacniacz redukuje przełożenie na którym jedziemy(np o 25%) bez użycia sprzęgła dzięki czemu moment obrotowy jest stale przenoszony na koła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To tak jakby zredukować bieg, na kołach ma wtedy większą moc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian9871    0

to znaczy że jak spadną obroty pod obciążeniem na 1600 i włączysz wzmacniacz to masz 2000 i wolniej jedziesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    32

Nie chciałem zakładać nowego tematu, więc zapytam tutaj: czy w każdym Zetorze 7745 sterowanie wzmacniczem momentu jest pneumatyczne? Mam 7745 i w moim odbywa się to właśnie w taki sposób, co wg mnie nie jest zbyt dobrym rozwiązaniem( konieczność pracy ze stale włączoną sprężarką)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26

Przyłączam się do pytania wojtka czy można zlożyć wzmocniacz do zetora w którym nie bylo go oryginalnie? <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cradle    16

Mam pytanie, czy jest możliwe wstawienie do Zetora 5211, wzmacniacza momentu obrotowego(tzw. półbiegi)???? Czy to wymaga jakiś dużych przeróbek i jaki może być koszt tego???? Proszę o wypowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fircyk81    18

Mam taki wzmacniacz w swoim zetorku 5211.Ciągnik kupiłem niedawno i dopiero się go uczę. Po nabiciu powietrza do butli po wciśnięciu tego pedału po lewej stronie coś wyło, jednak nie interesowałem się tym bo na wiosnę troche było roboty a wzmacniacz nie był potrzebny. Obecnie ta dzwignia stoi nie da się jej wcisnąć...

Dziś regulowałem sprzęgło drugiego stopnia i pomyślałem by zajrzeć do tego bajeru.

 

Na jakiej zasadzie to działa ?

 

 

 

 

Strona nie ma oceny reputacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek1979    6

Mam pytanie, czy jest możliwe wstawienie do Zetora 5211, wzmacniacza momentu obrotowego(tzw. półbiegi)???? Czy to wymaga jakiś dużych przeróbek i jaki może być koszt tego???? Proszę o wypowiedzi.

 

można go zamontować do 5211i 7211 itd. koszt około 2500pln rozmawiałem z panem co handluje oryginalnymi częściami do tych zetorów, więc to trochę sporo ,pytanie brzmi czy warto i czy to się opłaca oceńcie sami ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konteno    1340
Dnia 26.02.2016 o 19:50, piotrek1979 napisał:

 

można go zamontować do 5211i 7211 itd. koszt około 2500pln rozmawiałem z panem co handluje oryginalnymi częściami do tych zetorów, więc to trochę sporo ,pytanie brzmi czy warto i czy to się opłaca oceńcie sami ?

co to za gość i czy są na niego namiary w internecie ? gdzieś padały namiary na czeskie strony z oryginalnymi częściami ale co do czego nie ma zdjęć jak cały mechanizm wygląda . to sprzędło wielopłytkowe połączone z przekładnią planetarną jak w ciężkiej serii tylko sterowanie pneumatyczne lub nogą zamiast hydrauliki czy jak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MarcinKdziak
      SMam problem ze swoim zetorem taki że podczas orki bratu stanoł na polu i niechciał jechać ,a biegi wchodziły bez sprzęgła.I sobie myślimy żepewnie sprzęgło,a dziś go rozjechaliśmy i co się okazało sprzęgło jak nowe ale łapki w docisku 3 z 6 stoją jak pień a tamte trzy są cofnięte maksymalnie. Te trzy co stoją jak pień to zaczeły się mocno ścinać a nafet na środku nich też widać ślady tarcia.
      Mam pytanie też czy wałek powinien chodzić leko jak się wbije bieg na rozpołowionym. Miłe sugestie widziane!!! 
      O odowiedzi bym prosił jak najszypciej!!!
    • Przez janusz14
      mam problem ze sprzęgłem w moim ciągniku a konkretnie w ciągu ostatnich 2 lat wymieniałem 3 razy tarcze sprzęgłowe i raz mi pęknoł na pół cały docisk . teraz narazie jest spokój ale coś mi nie chce do konca wysprzęglać pompke sprzęgłową wymieniłem. jaki może być problem ?
    • Przez Luki1988
      Witajcie.
      Panowie szybkie pytanie. Czy żeby wymienić ta pompkę trzeba rozwalać cały kokpit i osłony czy da się tylko odkręcając cały pedał przykręcony na cztery śruby?
    • Przez Kondzio55
      Witam. Wlasnie zrobiliśmy remont sprzęgła ponieważ łożysko poszlo sie.. Wymienilismy cale tuleje, oby dwie tarcze i 3 lopatki. Oke zlozylismy, wysprzeglik odpowietrzony a biegi nie chca wejść. Nacisniemy sprzeglo a biegi zgrzytaja tak jak wgl by sprzęgła nie bylo. Gdzie szukac przyczyny bo 3 raz rozjezdzac sie nie chce zbytnio. Tarcze oczywiscie dłuższym do silnika, lopatki wyregulowane.
    • Przez chudy14145
      Witam.mam taki problem z zetorem 7211.w pewnym momencie przy orce zniknely biegi wsteczny 1 2.Mozna wrzucic jeden z tych biegow i po puszczeniu sprzegla ciagnik jest jakby na luzie dalej,na polowych i drogowych jest tak samo.sciagalem pokrywe skrzyni w kabinie i nie widac zeby ktores z ciegien bylo urwane.tryby tez nie wygladaja na zuzyte.nie bylo zadnych oznak awarii wczesniej zadnych zgrzytow itp.Ma ktos pomysl co sie moglo stac?od czego zaczac szukanie przyczyn awarii?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.