Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
KRISS75    54

wydaje mi się że orbitrol jest zbyt czuły,jaki jest orbitrol i siłownik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bzykuu    5

wydaje mi się że orbitrol jest zbyt czuły,jaki jest orbitrol i siłownik?

Od Bizona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Powinno grać szczerze mówiąc. Jeszcze punkt mocowania. Jak będzie blisko osi skrętu też będzie nerwowo reagowało. Ogólnie i tak wydaje mi sie że to orbitrol jakoś bez "czułości" przelewa olej do siłownika. Trudno powiedzieć najlepiej żeby była mozliwość zrobienia podmianki, inny orbitrol założyć.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miki8202    0

założyłem wspomaganie do c-360 orbitrol od c385 pompa od t25 siłownik od bizona ciągnik odpalony skręca jednak kierownica po jego zgaszeniu przestawia się można nią obracać powoli a siłownik stoi czy to może być wada orbitrola dodam że wszystkie części są nowe dodatkowo podczas jazdy przy niskich obrotach kierownica też się przestawia a przy 2400 nie


  •  

Edytowano przez miki8202

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Na postoju nie będzie się kręcił bo musi być przepływ oleju.Przepływu nie będzie bo pompa nie chodzi.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miki8202    0

ok ale podczas jazdy do 2000obr/min też tak się dzieje a pow jest ok pompa 12l/min a orbitrol 160 siłownik od bizona

Edytowano przez miki8202

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Wydaje mi się że raczej tak.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miki8202    0

a to że orbitrol puszcza jak powoli kręce na postoju jest normalne

Edytowano przez miki8202

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Na zgaszonym to będzie się kierownica kręciła ale ciężko, i będzie tak przeskakiwać

  • Like 1

Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslawek    7

@miki8202, masz źle dobrane elemnty. Do orbitrola 160 potrzebna jest pompa o wydatku min. 16l/min. Poza tym orbitrol 160 z siłownikiem wspomagania od bizona też nie będzie dobrym rozwiązaniem - wychodzą niecałe dwa obroty kierownicą w jedną stonę i 2,5 obrotu w drugą (przeważnie dobiera się elemnty tak, aby było od 3 do 5 obrotów), co praktycznie uniemożliwi jazdę po drodze z większą prędkością (chyba że urzywasz wyłącznie do pracy z turem na placu).

Proponuję zmienić orbitrol na 100 i powinno być OK.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr1216    1217

Chciałbym założyć do swojej c-360 wspomaganie. Jakie wspomaganie waszym zdaniem jest najlepsze, dodam że ciągnik pracuje przy turze. Jakie opinie macie temat zestawów z allegro, agricoli czy warto je kupic czy nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

@miki8202 No zrób tak jak Ci kolega mówi.

 

A te zestawy to są prawdę powiedziawszy nic nie warte lepiej siłownik znajdz sobie sam i przyspawaj go do osi i będzie git.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslawek    7

@miki8202 - Ja mam wstawioną pompę 16l/min przy orbitrolu 100 i jest OK nawet na wolnych obrotach. Sprawdzałeś ile Ci wychodzi obrotów kierownicą od lewej do prawej?

@Piotr1216 - Do tura raczej nie polecam gotowych zestawów z siłownikiem zamiast drążka kierowniczego - kolizja siłownika ze wspornikiem tura (przynajmniej u mnie). Odnośnie Agricoli - orbitrol będzie jaki się trafi, ale na pewno nie belgijski.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr1216    1217

To trzeba będzie coś skąbinować :) A do okragłej osi da się coś przyspawać dobrze czy lepiej mieć płaską A jaki orbitrol i siłownik dać najlepszy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miki8202    0

wychodzi ok 2.5 obrotu od max w lewo do max w prawo

 

ja spawałem płaską blachę ok 10mm do okrągłej osi w blasze zrobiłem otwór i przyspawałem bolec 24.5mm na to wchodzi siłownik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miki8202    0

moim zdaniem orbitrol w tych zestawach to szrot ja kupiłem taki za 400 zł i kierownica ciągle zmienia położenie podczas jazdy lepiej kup używany od wózka 100% lepszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek11    0

Dla ciebie kolego jest to lipne mocowanie ponieważ masz tur nowego typu tzn. masz inna podpórkę słupka niż u mnie. Mam tak od roku i żadnego problemu nie miałem.

 

Tak twoje mocowanie jest dobre ale trzeba dodać że należy zakupić dodatkowy wąs którego koszt jest rzędu przeszło 100zł http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/products_id/21476 o dłuższych przewodach hydraulicznych nie wspominam bo to groszowa sprawa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pepe2    13

Jak ktoś się zdecyduje na zestaw gotowy z allegro to radzę kupić ten z napędem pompy z wału korbowego , wersja z pompą napędzaną od koła rozrządu to wielka lipa , wiem co piszę bo przetestowałem oba zestawy .W każdym z nich stosowana jest pompa od ruska T 25 , która to jak jest napędzana od koła rozrządu to ma za małą wydajność .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bongle    2

Zna może ktoś wydajność pompy wspomagania od mercedesa190. A może ktoś ma już taki układ z tą pompą i orbitrolem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grzebcio
      Witam,

      niedawno nabyłem tegorocznego deutza keyline f70 i po paru naprawach, nie wiem czy mam zgłaszać kolejne czy zaufać wkurwionemu już serwisantowi. Pytania kieruję do użytkowników agroluxów oraz agroplusów gdyz skrzynia 15x15 (rewers mechaniczny) chyba się nie zmieniła. Także:
      -czy tylny most/skrzynia/rewers (nie wiem, które dokładnie) powyżej 15~20 na pusto powinien wydawać dźwięki jakby na trybach były luzy (wręcz trzaski/stuki)
      -oraz czy po nagrzaniu się ciągnika wspomaganie kierownicy bez przekroczenia 1300 obrotów powinno działaś ze znacznym oporem wręcz uniemożliwiając oporem kręcenie na postoju, podczas jazdy już spoko ale przy gwałtownych skrętach nie wyrabia na wolnych obrotach.
    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
    • Przez kacperok200
      Witam posiadam ciągnik landini 6560
      Mam takie pytanie czy podczas kręcenia kierownicą przy zgaszonym silniku (ciągnik z wspomaganiem) kierownica powinna chodzić lekko czy ciężko. A jeżeli chodzi lekko lub ciężko  to jaki może być problem.
      Licze na pomoc.
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam założone wspomaganie do zetora 6211 z Agricol na orbitrol i od samego początku widać że owy orbitrol przepuszcza olej bo ciągnik lekko trzeba kontrować podczas jazdy i zaczyna mnie to drażnić. Podczas siewu i orki jest podobnie trzeba go kontrolować. Końcówki drążków są nowe, na belce brak luzów. Czytałem że można włożyć dławik by ograniczyć przepływ oleju ale czy nie ograniczy to też wspomagania - jego siły, proszę o poradę czy ktoś miał podobny problem i jak sobie z nim poradzić ?
    • Gość
      Przez Gość
      Mam do Was pytanie o RENAULT 110-54 kupionego kilka lat temu. Od początku wspomaganie nie działało zbyt lekko, ale ostatnio gdy założyłem tura i ciągnik zagrzeje się to na postoju nie można zakręcić kierownicą. Co kolejno zrobiłem:
      - sprawdziłem zwrotnice i łożyska w nich- są OK,
      - dałem do regeneracji siłowniki (2 szt.),
      - wymieniłem pompę na nową,
      - wymieniłem orbitrol
      i co... i nic , no może troszeczkę, ale to za mało aby normalnie kierować tym ciągnikiem z belą, a jak się zgrzeję to wogóle tragedia.
      Co może być przyczyną - jest tam chyba jeszcze po drodze zawór ciśnieniowy - jak go sprawdzić?
      Jeden mechanik mówił mi, że te Renault tak maja i skręca się nimi ciężko. Wy też tak macie w swoich?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj