Polecane posty

miroM1984    6

zakupilem ostatnio wspomaganie do c 360 z firmy agricola zalozylem i mam pewne ale

jak jade po prostej drodze to ciagnik ucieka mi w prawo przez co musze kontrowac w lewo

jak mam zalozona galke na kierownice i jest ustalona w danej pozycji i zaczynam jechac prosto to po paruset metrach galka jest juz 180 stopni dalej a po jakims czasie objade kierownica dookola

poza tym od pozycji na wprost do maksymalnego skretu w prawo mam jeden obrot kierownicy a od pozycji na wprost do lewa jest 2,5 obrotu

czy to normalne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roltech    11

Przy jeździe na wprost ciągnik ma jechać na wprost bez konieczności korygowania kierunku, może nie odpowietrzyłeś dobrze układu.

Różnica obrotów kierownicy przy skręcie w lewo i w prawo jest zjawiskiem normalnym i wynika z różnicy pojemności siłownika, przy skręcie w prawo do siłownika wpływa mniej oleju bo pozostałą objętość zajmuje tłoczysko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Źle założyłeś wąs co trzyma siłownik.Ustaw koła na wprost kierownice w połowie liczby obrotów i dopiero załóż wąs z siłownikiem.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miroM1984    6

dzieki koledzy jutro wyprobuje to co piszecie

gdzies indziej wyczytalem ze przyczyna moze byc wadliwy silownik lub orbitrol, ale przeciez wszystko nowe wiec to pewnie nie to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Nowe to nie znaczy od razu że dobre,weź to też pod uwagę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miroM1984    6

a mam takie pytanie jesli np jade po zaoranym polu(np bronuje) i kola dostaja opor na skibach i przy normalnym ukladzie kierownice trzeba mocno trzymac zeby z rak nie wyrwalo to jak jest orbitrol to czegos takiego ma nie byc kierownice powinno sie latwo lekko trzymac - tak mi sie wydaje bo jeszcze nie mialem okazji sprawdzic

to jak to jest zrobione ze jak tymi kolami tak chce rzucac to co temu zapobiega, jest jakis mechanizm orbitrolu powodujacy ze silownik sam sie nie schowa ani nie wysunie? bo np w turze jak jest silownik dwustronnego dzialania to jak nie zadzialam na rozdzielaczu to silownik sam sie nie ruszy

@asharot a ty miales taki problem u siebie?

jak moge ustawic kierownice w polowie liczby obrotow ? jesli np nie podepne wezy od orbitrola do silownika to wtedy bede mogl krecic orbitrolem ile chce w dana strone (oczywiscie olej bedzie wyciekal)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kojot629    257

przy wspomaganiu nie bedzie ci odbijalo kierownicy, w koncu olej trzyma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Przy wspomaganiu na orbitrol pozycja gałki będzie się zmieniała. Wynika to z tego że nia ma mechanicznego połączenia koła kierownicy z kołami a idealnie szczelnej hudrauliki nie ma to jedno a drugie jest różnica w obrotach w prawo a w lewo.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Według mnie z pompą na pokrywie rozrządu. Wyglada bardziej profesionalnie i odpada ewentualny dodatkowy koszt w przyszłośći z powodu wyrobionego kardana.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Pompa od ostrówka ta w rozrządzie ma za małą wydajność i wolno się kręci, z tego co widziałem na filmikach to na pompie napędzanej przez wał kardan szybciej to chodzi więc radziłbym ci napęd z wału

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grala13    7

tak ja pisłaem kiedyś w tym temacie próbowałem założyć wspomaganie z ciężarówki volvo ale się nie udało,dziś kupiłem orbitrol z kierownicą z wózka widłowego,mam kilka pytań:

czy wspomaganie powinno mieć fitr oleju??

jak zamocować wał kardana do koła pasowego??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Przyjrzyj sie zdjęciom kompletów tam widac sposób zamontowania. powiniwn być filtr oleju. W wspomaganiu wystarczający jest zwykły siatkowy chroniacy przed większymi zanieczyszczeniami.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roltech    11

Jeśli ktoś jest zainteresowany to tutaj jest coś o orbitrolach, ciekawe urządzenie to przetwornik momentu na stronie 28 pdf-a. Co o tym sadzicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Farmexpert    54

Farmexpert ile tego rabatu dajesz ??

 

Dla agrofotowiczów udzielamy rabatu 5 % na wszystkie wspomagania z naszej oferty ( C-330, C-360, MF3, MF4, Zetor 3 oraz 4 cyl)

 

 

Pozdrawiam


http://www.farmexpert.pl

Farmexpert - internetowy s k l e p rolniczy z częściami zamiennymi oraz akcesoriami.

501-612-029
501-260-817

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Legat997    31

Tzw. "noszenie" ciągnika po całej szerokości jezdni jest spowodowanie kilkoma czynnikami.. najprędzej lubi się rozszczelniać orbitrol, później siłownik (naprawde rzadko),,

- luzy w układzie połączenia siłownika, i wąsów przedniej osi?

...a na końcu newłaściwy (za rzadki olej) w hydraulice, nieszczelności na ssaniu pompy (piana party). Więcej grzechów układu hydrostatycznego nie pamiętam ;-)


Kto ma Japońca, to jeżdzi do końca! :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    54

Legat997

co to znaczy "lubi się rozszczelniać orbitrol"? i czy olej hipol do wspomagania jest dobry czy za rzadki bo właśnie taki wlałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Hipol to przekładniowy i raczej za gęsty. Wlej HL-46. Mam taki w hydraulice i wspomaganiu w mtz-cie i lato czy zima nie ma problemów. Kosztuje jakieś 6-7 zeta litr.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    54

ale to jest typowy hipol do wspomagania czerwony symbol ati coś tam dokładnie nie pamiętam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Olej o którym mówisz to HIPOL ATF IID i faktycznie jest dobry.

Jest rzadki w kolorze czerwonym,ja go stosuje do podnośników i wspomagań kierowniczych lato czy zima nigdy nie ma z nim problemu.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    54

Dokładnie o ten olej mi chodziło,HIPOL ATF IID,pomyliłem symbole dopiero dziś sprawdziłem .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominik1007    0

www.youtube.com/watch?v=9NLGMyc4mPw&context=C3d14d48ADOEgsToPDskIwLrNe1ndE-TToQAz2b5by

 

a propos wspomagania :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

To twój ciągnik że tak wszędzie się nim chwalisz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominik1007    0

tak ciągnik jest mój ale nie chwalę się nim tylko pokazuję, że jak się chce to można sobie ułatwić pracę tym ciągnikiem, nie tylko tym ale i każdym innym(w swoim T25 też mam np. wspomaganie i rozrusznik planetrany).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    54

bardzo pomysłowo ,świeca płomieniowa powinna mieć chyba zagłębienie do odpalenia on jak to rozwiązałeś,ja mam 4 świece żarowe od bmw i też działają ok,pasek od pompy nie ślizga się?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grzebcio
      Witam,

      niedawno nabyłem tegorocznego deutza keyline f70 i po paru naprawach, nie wiem czy mam zgłaszać kolejne czy zaufać wkurwionemu już serwisantowi. Pytania kieruję do użytkowników agroluxów oraz agroplusów gdyz skrzynia 15x15 (rewers mechaniczny) chyba się nie zmieniła. Także:
      -czy tylny most/skrzynia/rewers (nie wiem, które dokładnie) powyżej 15~20 na pusto powinien wydawać dźwięki jakby na trybach były luzy (wręcz trzaski/stuki)
      -oraz czy po nagrzaniu się ciągnika wspomaganie kierownicy bez przekroczenia 1300 obrotów powinno działaś ze znacznym oporem wręcz uniemożliwiając oporem kręcenie na postoju, podczas jazdy już spoko ale przy gwałtownych skrętach nie wyrabia na wolnych obrotach.
    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
    • Przez kacperok200
      Witam posiadam ciągnik landini 6560
      Mam takie pytanie czy podczas kręcenia kierownicą przy zgaszonym silniku (ciągnik z wspomaganiem) kierownica powinna chodzić lekko czy ciężko. A jeżeli chodzi lekko lub ciężko  to jaki może być problem.
      Licze na pomoc.
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam założone wspomaganie do zetora 6211 z Agricol na orbitrol i od samego początku widać że owy orbitrol przepuszcza olej bo ciągnik lekko trzeba kontrować podczas jazdy i zaczyna mnie to drażnić. Podczas siewu i orki jest podobnie trzeba go kontrolować. Końcówki drążków są nowe, na belce brak luzów. Czytałem że można włożyć dławik by ograniczyć przepływ oleju ale czy nie ograniczy to też wspomagania - jego siły, proszę o poradę czy ktoś miał podobny problem i jak sobie z nim poradzić ?
    • Gość
      Przez Gość
      Mam do Was pytanie o RENAULT 110-54 kupionego kilka lat temu. Od początku wspomaganie nie działało zbyt lekko, ale ostatnio gdy założyłem tura i ciągnik zagrzeje się to na postoju nie można zakręcić kierownicą. Co kolejno zrobiłem:
      - sprawdziłem zwrotnice i łożyska w nich- są OK,
      - dałem do regeneracji siłowniki (2 szt.),
      - wymieniłem pompę na nową,
      - wymieniłem orbitrol
      i co... i nic , no może troszeczkę, ale to za mało aby normalnie kierować tym ciągnikiem z belą, a jak się zgrzeję to wogóle tragedia.
      Co może być przyczyną - jest tam chyba jeszcze po drodze zawór ciśnieniowy - jak go sprawdzić?
      Jeden mechanik mówił mi, że te Renault tak maja i skręca się nimi ciężko. Wy też tak macie w swoich?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj