Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Witek11    0

grala13 na wolnych obrotach nie ma problemu ze skrętem bez tura, CZASAMI problem pojawia się z turem ale to kwestia zbyt krótkiego siłownika 11cm (w planach mam zamiar zamienić na 21cm). W praktyce wygląda to tak:

h t t p://www.youtube.com/watch?v=xA6nC4oAEw0 (usuń spacje)

 

 

seweryn20 spójrz

http://img713.images...6/p1000135l.jpg

kardan też jest :P napędza on pompę nsz32 do tura. Mogłem to właśnie z niej poprowadzić zasilanie do wspomagania, ale problem był taki że zawsze byłaby w ruchu nawet wtedy gdybym jechał kosić trawę, a tak w ciągu 1min sobie odłącze/podłącze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grala13    7

witek11

nie moge otworzyć tego linka,

czyli masz 2 dodatkowe pompy?

orginalna nie daje rady do tura?

nie rozumiem czemu z tej na wale nie mogłeś podłączyć tura i wspomagania razem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Napisał przecież. Po to żeby nie chodziła wtedy kiedy nie jest potrzebna. Według mnie lepsze rozwiazanie niż wszystko na jednej pompie. Wspomaganie jest niezaleznym układem. Gdyby zdemontował tura zostaje a silnik nie mysi targać dupnej pompy nsz 32.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grala13    7

szybko i sprawnie ci to idzie,

czyli gdy nie uzywasz tura to rozkręcasz kardana?

gdzie masz zbiornik z olejem od hydrauliki?

Edytowano przez grala13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
egonnikodem    0

heh a myślałem że pod koniec biegi zakleszczyłeś, widze że dobrze ci działa te wspomaganie,

mam pytanie dlaczego wcześniej mówiłeś ze masz czasami problemy przy skręcie z turem??

 

ja zaś z kolei rozważam montaż wspomagania ale wolałem kupić kompletna hydraulikę do tura bo mi ona bardziej potrzebna a na wspomaganie kompletuje pomysły jak zrobić osobne zasilanie do zewnętrznej hydrauliki do tura, powiedz jaki masz duży zbiornik na olej do tura i gdzie go zamontowałeś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek11    0

grala13 nie kardana nie rozkręcam on cały czas pracuje. Zrobiłem to tak że koniec kardana połączyłem z tulejką na pompę, a tulejka została ułożyskowiona w podobie jak przy wspomaganiu. Natomiast pompa jest suwana na szynach i przykręcana na 2 śrubki.

 

Zbiornik od hydrauliki to nic innego jak zbiornik na powietrze + filtr oleju..

 

egonnikodem takie problemy pojawiają się dlatego że zbyt krótki siłownik zamontowałem (tylko taki posiadałem) ale bez tura nie ma problemu, aczkolwiek na filmiku to mi się nie zdarzało :P

Rozumiem że ty dokupiłeś hydraulikę na wom TAK? gdyż na przód chyba nigdzie nie można kupić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
egonnikodem    0

kupiłem hydraulike w sensie wszystkie węże rozdzielacz, rozdzielacz z elektrozaworem i dżojstikiem i siłownik do poziomowania łyżki, narazie mam to podpięte pod hydraulike traktora ale problem jest gdy nacisne sprzęgło to hyrdeulika nie działa

 

zastanawiałem sie na pompe na womie ale ona mnie nie satysfakcjonuje bo problem ten sam co w oryginalnej hydraulice i zastanawiam sie nad zewnętrzną pompą taka z boku silnika

chce spróbować takie rozwiązanie jak jest w Perkinsach na 1 pasku ale nie wiem czy mi to wyjdzie, bo kardan u mnie odpada bo rezerwuje tam napęd pompy wspomagania, chyba że zamontuje na tyle duża pompe że obsłuży mi obydwa obiegi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
egonnikodem    0

znam tą firmę oni też mają gotowe instalacje wspomagania z wszystkimi podzespołami do tego

 

agricola

 

kupowałem u nich właśnie tą hydraulike do tura, mogę ich polecić jest świetna obsługa i szybka wysyłka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    54

witam,czy mógłby mi ktoś przesłać fotki zamontowanych u siebie wspomagań,najbardziej interesuje mnie napęd z koła pasowego mocowanie siłownika do osi,zastanawiam się nad siłownikiem z dwustronnym tłokiem jak przy wózkach widłowych,czy ktoś ma takie rozwiązanie?

mój adres;k.rozdzynski@o2.pl

mam pompę z25,orbitrol orsta z sieczkarni fortschrita,brak mi jeszcze siłownika i pomysłu na wałek kardana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Farmexpert    54

Witam.

Po wspomagania zapraszam także do siebie:

 

http://farmexpert.pl/wspomagania_kierownicze_kategoria20261.aspx

 

Do C-360 posiadamy wspomaganie z napędem z pompy wtryskowej.

 

Dla użytkowników agrofoto - przewidziane rabaty :)


http://www.farmexpert.pl

Farmexpert - internetowy s k l e p rolniczy z częściami zamiennymi oraz akcesoriami.

501-612-029
501-260-817

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lawa3p    8

no to dasz taki rabat aby za 2000 tys te wspomaganie do 360-3p kupić bo narazie najtaniej 2200tys zanlazłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek11    0

KRISS75 czegoś w twoich zapytaniach nie rozumiem...

"najbardziej interesuje mnie napęd z koła pasowego", "brak mi jeszcze siłownika i pomysłu na wałek kardana".

Po co tobie kardan jak chcesz mieć napęd z koła pasowego?? Zobacz fotki w mojej galerii i coś wybierz kardan lub pasek :P

 

lawa3p słabo się targujesz, "tylko" 2000pln. Ja bym zaczynał od 1500pln :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    54

Witek11 pisząc"najbardziej interesuje mnie napęd z koła pasowego", "brak mi jeszcze siłownika i pomysłu na wałek kardana"chodziło mi o wasze pomysły i rozwiązania na zamontowanie wału kardana i od czego można go dopasować,jeśli się nie mylę (a chyba nie)to kardan jest przykręcany do koła pasowego na wale korbowym, co do siłownika zastanawiam się nad zwykłym dwustronnym lub dwustronnym wysuwanym z obu stron jak przy wózku widłowym

oczywiście można kupić gotowe całe wspomaganie lub poszczególne części ale:

po 1;jest drogie,

po 2;zrobić samemu-satysfakcja i frajda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Antoni    0

Wał kardana można zaskąpic półośką z przegubami od golfa lub innego przednionapedowca.Teraz pełno tego na szrocie i jest o wiele trwalszy.Można skrucić lub zamontować osiowo do koła pasowego ciagnika tylko jeden przegub kawałek oski i do niej przyspawać tulejke która będzje nasunięta na os od pompy hydraulicznej :)

 

Wał kardana można zaskąpic półośką z przegubami od golfa lub innego przednionapedowca.Teraz pełno tego na szrocie i jest o wiele trwalszy.Można skrucić lub zamontować osiowo do koła pasowego ciagnika tylko jeden przegub kawałek oski i do niej przyspawać tulejke która będzje nasunięta na os od pompy hydraulicznej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek11    0

KRISS75 ja już nie ogarniam. Przestań pisać jakie mamy pomysły bo gdybyś przeczytał dwie ostatnie strony w tym temacie to byś wiedział o tym czego szukasz.

 

Luknij na te linki.

 

http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/332879-zewnetrzna-pompa-hydrauliczna-w-c-360/

 

http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/332878-pompa-wspomagania-w-c-360-zamontowana-poprzecznie/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    54

ja mam do założenia orbitrol 80 i mam nadzieję że będzie działało

pytanie do majacych już założone wspomaganie-siłownik mający skok całkowity 20cm bo taki chyba jest odpowiedni wysuwamy na długość 10cm i montujemy uchwyt do osi przedniej(dobrze myśle???),czy jest różnica w ilośći obrotów kierownicą od lewej do prawej i na odwrót

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek11    0

skok 10cm jest stanowczo za mały no chyba że jego średnica byłaby 11cm. Ale powiem wam od praktycznej strony że ja z takiego siłownika (11cm) zrezygnowałem i zakupiłem o skoku 20cm.

 

http://allegro.pl/cylinder-silownik-hydrauliczny-50-28-200-plug-snie-i2050083873.html

 

Wybór w montażu siłownika masz spory, różnie to wymyślają...

 

Różnica w obrotach zawsze jest. Odpowiem nawet dlaczego tak się dzieje. Ta różnica wynika z różnych pojemności komór w siłowniku dwustronnego działania. Gdy siłownik jest rozsunięty mamy objętość V1 całego cylindra, natomiast gdy jest wsunięty trzeba odliczyć Vt(objętość tłoczyska) V2=V1-Vt. Przy czym V1>V2 Dlatego owalam mit jakoby orbitrole robiły różnicę w obrotach kierownicą. Dobrze mówię ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    54

Witek11 mi właśnie chodzi o siłownik o skoku całkowitym 20 cm,,,-10 cm należy go wysunąć żeby przyspawać uchwyt mocujący siłownik do osi przedniej,z drugiej strony chcę zamontować dodatkowy wąs(widziałem takie zdjęcie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grzebcio
      Witam,

      niedawno nabyłem tegorocznego deutza keyline f70 i po paru naprawach, nie wiem czy mam zgłaszać kolejne czy zaufać wkurwionemu już serwisantowi. Pytania kieruję do użytkowników agroluxów oraz agroplusów gdyz skrzynia 15x15 (rewers mechaniczny) chyba się nie zmieniła. Także:
      -czy tylny most/skrzynia/rewers (nie wiem, które dokładnie) powyżej 15~20 na pusto powinien wydawać dźwięki jakby na trybach były luzy (wręcz trzaski/stuki)
      -oraz czy po nagrzaniu się ciągnika wspomaganie kierownicy bez przekroczenia 1300 obrotów powinno działaś ze znacznym oporem wręcz uniemożliwiając oporem kręcenie na postoju, podczas jazdy już spoko ale przy gwałtownych skrętach nie wyrabia na wolnych obrotach.
    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
    • Przez kacperok200
      Witam posiadam ciągnik landini 6560
      Mam takie pytanie czy podczas kręcenia kierownicą przy zgaszonym silniku (ciągnik z wspomaganiem) kierownica powinna chodzić lekko czy ciężko. A jeżeli chodzi lekko lub ciężko  to jaki może być problem.
      Licze na pomoc.
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam założone wspomaganie do zetora 6211 z Agricol na orbitrol i od samego początku widać że owy orbitrol przepuszcza olej bo ciągnik lekko trzeba kontrować podczas jazdy i zaczyna mnie to drażnić. Podczas siewu i orki jest podobnie trzeba go kontrolować. Końcówki drążków są nowe, na belce brak luzów. Czytałem że można włożyć dławik by ograniczyć przepływ oleju ale czy nie ograniczy to też wspomagania - jego siły, proszę o poradę czy ktoś miał podobny problem i jak sobie z nim poradzić ?
    • Gość
      Przez Gość
      Mam do Was pytanie o RENAULT 110-54 kupionego kilka lat temu. Od początku wspomaganie nie działało zbyt lekko, ale ostatnio gdy założyłem tura i ciągnik zagrzeje się to na postoju nie można zakręcić kierownicą. Co kolejno zrobiłem:
      - sprawdziłem zwrotnice i łożyska w nich- są OK,
      - dałem do regeneracji siłowniki (2 szt.),
      - wymieniłem pompę na nową,
      - wymieniłem orbitrol
      i co... i nic , no może troszeczkę, ale to za mało aby normalnie kierować tym ciągnikiem z belą, a jak się zgrzeję to wogóle tragedia.
      Co może być przyczyną - jest tam chyba jeszcze po drodze zawór ciśnieniowy - jak go sprawdzić?
      Jeden mechanik mówił mi, że te Renault tak maja i skręca się nimi ciężko. Wy też tak macie w swoich?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj