Polecane posty

piotr18    1

no no no mi się to podoba wyślij mi fotki jak możesz pliiis mój e-mail pio00724@wp.pl nie zapomnij:) :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
david85    3

mam takie pytanko otóż załatwiłem właśnie orbitrol i siłownik z sieczkarni forszchnit i znalazłem w garażu papę wspomagania z golfa III tylko nie wiem czy ma ona odpowiednią wydajność żeby zasilić taki orbitrol, prubował ktoś takiej kombinacji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawko716    0

Witam szukam i szukam i nigdzie nie mogę znaleźć wzoru na obliczenie całego układu wspomagania będę wdzięczny za pomoc. Jak dobrać pompę, orbitrol i siłownik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    2

Najlepiej kupić od jednej maszyny ^^ Ja założyłem Orbitrol od Bizona, Siłownik od Bizona i jest świetnie :D a pompa to od T-25 spokojnie... ja mam od C-330 pompe po małym tuningu w miejscu kompresora i zewnętrznym zaworze bezpieczeństwa.


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawko716    0

rozwiązanie solidne toporne te części od bizona, ale wadą jest cena taki zestaw bez węży i drobnych części wyszedł mi ponad 1500 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawko716    0

ja mam troszkę klamotów od wózka widłowego tylko nie wiem czy się nadają i szukam jakiegoś sposobu żeby to obliczyć bo taka robota w ciemno metodą prób i błędów jest bezcelowa. będę wdzięczny za każdą pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3968

Chcę trochę odświeżyć temat. Zamierzam założyć wspomaganie do 3P i kupił bym je z allegro, ale ta pompa napędzana z paska mi jakoś nie pasuje. Pojawiło się też ogłoszenie tej samej firmy z wspomaganiem do 3512 z pompą wpinaną w rozrząd. Dziś przyjrzałem się zaślepce w 3P i może być problem z podłączeniem takiej pompy zw względu na umiejscowienie alternatora, który w 3512 jest chyba po lewej stronie, a w 3P po prawej To jest pewnie powodem, że sprzedają do 3P wspomaganie z pompą na pasek. Jeśli ma ktoś wspomaganie przy 3P to niech się podzieli informacjami jak to ma rozwiązane i jak działa to wspomaganie z pompą na pasek. Muszę zadzwonić w sprawie tego ogłoszenie i się dopytać, może jednak można podłączyć tą pompę w rozrząd, zależy wszystko jakich ona jest rozmiarów.

Tu widać to wspomaganie z allegro do 3512

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
david85    3

Podłączał ktoś może orbitrol od sieczkarni forschrit bo chcę go do c 360 zamontować tylko tam jakieś inne oznaczenia są jest on marki orsta dzięki z góry za wszelkie info

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3968

widziałem to ogłoszenie, ale ta pompa na pasek mi jakoś nie pasuje, reszta jest chyba ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Legat997    31

Kurcze, u mnie nic a nic nie przeszkadza, nawet jak zamykam "budzik" i konczy sie skala obrotów. Co do pomp do C 360 montowanych do pokrywy rozrządu to nie jest to trwałe. Siada bardzo szybko tulejka na kole pośrednim w rozrządzie, robi sie duży luz na tulejce i selavi.. Jesli to byłby blok od Ostrówka z wzmocnioną tulejką i wałkiem to tam jest co innego. ;) Pompa do C 360-3p montowana do rozrządu pasuje tylko PZ 4,5-10 mała kwadratowa, ale kosztuje 1/3 ceny kompletnego układu, jest i drugi typ pompy - okrągła, od MF255 ale nie pasuje - przeszkadza polska sprężarka.


Kto ma Japońca, to jeżdzi do końca! :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

To dobrze że napisałeś bo ja byłem nastawiony na te wspomaganie z pompą od ostrówka ;):P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian18    3

przecież tą niby wzmocnioną tulejkę można zdobyć i założyć zamiast tej zwykłej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablorolnik    2

@tompil ja te wspomaganie http://allegro.pl/item928839051_wspomaganie_do_perkinsa_3p_c_360_3p_orbitrol_160.html ma już rok w mojej c-360 i sprawuje się super. Jednym paluszkiem kręcę kierownicą. Polecam je.


Farmtrac 690 DT i Farmtrac 675 DT + Tur Ł-104 i Ursus C-360-3P siła pociągowa 43 ha gospodarstwa.
Zapraszam wszystkich z mazowieckiego (i nie tylko) do znajomych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablorolnik    2

@Marcin już się nie gną. :)


Farmtrac 690 DT i Farmtrac 675 DT + Tur Ł-104 i Ursus C-360-3P siła pociągowa 43 ha gospodarstwa.
Zapraszam wszystkich z mazowieckiego (i nie tylko) do znajomych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin 80    8

Nie wiem jak u ciebie ale w wiekszości kogo znam i mają wspomaganie to narzekają że słabe drążki do wspomagania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaskurp    7

Mam takie pytanie, ponieważ zastosowany jest siłownik dwustronnego działania to ilość obrotów kierownicą w skrajne położenia kół jest jednakowa z pozycji "prosto"? bo mniej oleju trzeba żeby go "ścisnąć" niż "rozciągnąć"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawko716    0

wszystkie siłowniki dwustronnego działania mają jedną komorę większą od drugiej taka budowa inaczej nie da rady dlatego może być różnica nawet jednego obrotu kierownicą, widziałem przy wózku widłowym siłownik dwustronny-dwustronnego działania ale zamontować do ciągnika w miejsce drążka poprzecznego raczej nie da się go zamontować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bezeta10    11

Kolego jak sie nie da zamontowac jak sie da ja w swojej 60 mam zamontowany zamiast drazka poprzecznego a jak bys poszukał w galerii to tez jest chyba 80 z tak zrobionym wspomaganiem i to jest najlepsze rozwiazanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grzebcio
      Witam,

      niedawno nabyłem tegorocznego deutza keyline f70 i po paru naprawach, nie wiem czy mam zgłaszać kolejne czy zaufać wkurwionemu już serwisantowi. Pytania kieruję do użytkowników agroluxów oraz agroplusów gdyz skrzynia 15x15 (rewers mechaniczny) chyba się nie zmieniła. Także:
      -czy tylny most/skrzynia/rewers (nie wiem, które dokładnie) powyżej 15~20 na pusto powinien wydawać dźwięki jakby na trybach były luzy (wręcz trzaski/stuki)
      -oraz czy po nagrzaniu się ciągnika wspomaganie kierownicy bez przekroczenia 1300 obrotów powinno działaś ze znacznym oporem wręcz uniemożliwiając oporem kręcenie na postoju, podczas jazdy już spoko ale przy gwałtownych skrętach nie wyrabia na wolnych obrotach.
    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
    • Przez kacperok200
      Witam posiadam ciągnik landini 6560
      Mam takie pytanie czy podczas kręcenia kierownicą przy zgaszonym silniku (ciągnik z wspomaganiem) kierownica powinna chodzić lekko czy ciężko. A jeżeli chodzi lekko lub ciężko  to jaki może być problem.
      Licze na pomoc.
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam założone wspomaganie do zetora 6211 z Agricol na orbitrol i od samego początku widać że owy orbitrol przepuszcza olej bo ciągnik lekko trzeba kontrować podczas jazdy i zaczyna mnie to drażnić. Podczas siewu i orki jest podobnie trzeba go kontrolować. Końcówki drążków są nowe, na belce brak luzów. Czytałem że można włożyć dławik by ograniczyć przepływ oleju ale czy nie ograniczy to też wspomagania - jego siły, proszę o poradę czy ktoś miał podobny problem i jak sobie z nim poradzić ?
    • Gość
      Przez Gość
      Mam do Was pytanie o RENAULT 110-54 kupionego kilka lat temu. Od początku wspomaganie nie działało zbyt lekko, ale ostatnio gdy założyłem tura i ciągnik zagrzeje się to na postoju nie można zakręcić kierownicą. Co kolejno zrobiłem:
      - sprawdziłem zwrotnice i łożyska w nich- są OK,
      - dałem do regeneracji siłowniki (2 szt.),
      - wymieniłem pompę na nową,
      - wymieniłem orbitrol
      i co... i nic , no może troszeczkę, ale to za mało aby normalnie kierować tym ciągnikiem z belą, a jak się zgrzeję to wogóle tragedia.
      Co może być przyczyną - jest tam chyba jeszcze po drodze zawór ciśnieniowy - jak go sprawdzić?
      Jeden mechanik mówił mi, że te Renault tak maja i skręca się nimi ciężko. Wy też tak macie w swoich?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj