Polecane posty

GoRAL1    63

Zanim zaczęto montować C 360-3p był taki ciągnik C 362 , była to eksportowa wersja c 360 ,miedzy innymi zmianami C362 miał wspomaganie kierownicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mir36    0

w tej chwili koncze kompletowac całe wspomaganie do 360 i jak się doliczyłem to dobrze zrobić i zeby przeszło przez przeglad techniczny to trzeba zainwestować okolo 3000 zł w czesci. bedzie ono zrobione na styl jak w ostrówku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Niedaleko Nowego Sącza są 360 z dorobionym przednim napędem,ja ich nie widziałem .Może ktoś widział?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukash0    2

prężcież oni tam ten przedni napęd wymyślili i zaczęto go tam montować właśnie w tych okolicach Zakopane,Jordanów,Nowy Sącz;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gado23    0

:( WITAM ! Mam pytania odnosnie zalozenia wspomagania do 40stki:

 

Jakie czesci potrzebne sa do zalozenia....

Wiem ze potrzebny jest orbitrol- a moje pytanie jest takie - od jakiej innej maszyny mozna zalozyc go (jaki typ model) lub jaki dokladny model orbitrola potrebuje kupic = potrzebuje w tym miejscu rowniez zdjec owych elementow

prosilbym rowniez o instruktarz instalacji takiego osprzetu lub schemat instalacji

Jaki jest koszt instalacji wszystkich elementow

 

Prosze o odpisywanie na gado23@wp.pl lub pisac na gg 372311

 

PS Jestem poczatkujacym rolnikeim wiec prosze o szczegoly !

 

Bede bardzo wdzieczny jesli ktos odpisze !!!

 

Mateusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mareczek78    2

Witam wszystkich - mam pytanie - raczej skierowane do ewentualnych posiadaczy bizona.

Mam c330 - nadchodzi kres żywotności kolumny kierowniczej (nowa kosztuje coś ok 1000), więc m,yślę o wspomaganiu.

Udało mi się tanio - bo za 150zł - kupić od spalonego bizona orbitrol i siłownik. Gdzieś w garażu mam pompę hydrauliczną, która to zamontowana była w mojej starej vistulce - więc jej wydajność powinna być dość spora.

Pytanie takie - co ja jeszcze potrzebuję do kompletu by wspomaganie działało prawidłowo?

Chodzi mi o to, żeby nie szło za duże ciśnienie na orbitrol - by go nie uszkodzić, ale i również by koła przy skręcaniu chodziły płynnie, by np nie szarpały

W bizonie za pompą a orbitrolem, czy rozdzielaczami jest taki wynalazek jak "regulator przepływu", tyle że u mnie w bizonie wchodzi do niego wąż zasilający i wychodzą dwa - jeden do orbitrola a drugi do rozdzielacza. Gdzieś w schematach znalazłem jeszcze zawór bezpieczeństawa, ale myślę że nie gra on wielkich roli, jeśli chodzi o przepustowość przepływu oleju, czy płynność skręcania kół.

Bardzo proszę o podpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bierko1992    0

ja mam w swojej 30-stce siłownik od jakiegos wózka widłowego o skoku 20 cm zamontowany wzdłuż osi i skret jest jeszcze wiekszy nisz na seryjnej kolumnie i jestem bardzo zadowolony z mojego wspomagania to chyba najlepsze udoskonalenie ciapka pod słońcem szczegolnie jak sie ma zamontowanego tur-a i przewozi ładunki do 700kg;d;


25 h i uprawiam to ;
c-330 z 1970r ze wspomaganiem +tur dwu sekcyjny
zetor 5320 z 1998r
1014 z 1990r wersja eksportowa i kombajn JD 965;d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bierko1992    0

ja mam jusz zamontowane wspomadanie w swoim ciapku kuszt mojego wspomaganie to;

pompa od mercedesa beczki 110 bar(wystarczające cisnienie )-na złomowisku 40zł

orbitrol kupiony na giełdzie nowy -350zł

siłownik podobno od jakiegos widlaka tesz z giełdy nowy -150zł

wąsy do drązka poprzecznego -110zł

drązek, przeguby kulowe ,przewody wysokiego cisnienia , nyple itp miałem w gararzu

troche ruznego złomu i przekładnie kierowniczą od maluszka tesz miałem w gararzu

a reszta to własny pomysł i kilka popołudni spedzonych w gararzu i tak powstało moje wspomaganie w mojej kaczce;p

jeszcze musze wrzucic foty tylko jakos tak schodzi zeby je zrobic ale napewno wstawie:P


25 h i uprawiam to ;
c-330 z 1970r ze wspomaganiem +tur dwu sekcyjny
zetor 5320 z 1998r
1014 z 1990r wersja eksportowa i kombajn JD 965;d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Apista    6

wspomaganie

robie aktualnie c-360 i chciałbym zamontować wspomaganie i takie coś powinno styknąć ^ czyż nie?

 

i mam też pytanko,

czy ktoś praktykował takie coś że montował amortyzowaną przednia oś od zetora typu 7211?

sprawdzałem rozmiary i wychodzi na to że będzie pasować, lecz już koła z zwrotnicami już też trzeba dokupić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    2

A powiecie mi jak z tym wspomaganiem wam C-330 i C-360 przeglądy techniczne przechodzą? Nie wiecie czy orbitrol z Jaguara XJ6 zda egzamin w C-330? bo mi się kolumna sypie a nowa coś ponad 1000zł :)


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    1

Wlasnie. Obserwuje ten temat juz dosc dlugo. Z ciekawosci, ze moze ktos z was wstawi fotki i opis na proste wspomaganie. Ni emowi eo orbitrolach i innych. Chodzi glownie o wspomaganie, a nie zastepowanie mechaniczngo ukladu kierowniczego hydraulicznym. Czyli powszechnie dostepne elementy z aut osobowych i ciezarowych.

 

Ale na nic to wszystko bez informacji jak z przegladami technicznymi i np kontrolami na drogach.

 

Opiszcie swoje doswiadczenia w tej sprawie. Jak Miski na to sie zapatruja. U nas te niebieskie ch-e mysla ze wszystkie rozumy pozjadaly. Za brak swiatla postojowego gotowi wsadzic cie na 24 godziny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    2

Mam jeszcze kilka pytań,

 

Jaki olej lejecie do wspomagania?

Jak ocenić czy orbitrol nada się do ciągnika? (jakaś przepustowość może?)

Czy jest konieczne zastosowanie chłodnicy oleju i czy poprawi to jakość skręcania przy upałach?


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy

na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki

takiej przerobki prosze wyslijcie.

ma ktoś fotki wspomagania. zamocowania pompy i zbiornika? mój email michalziolo111@wp.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

olej to boxol (chyb tak to się pisze) będzie dobry, silnikowy nie jestem pewien czy ciśnienie wytrzyma lepszy będzie jakiś od hydrauliki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    2

Dzięki :) Bo wiecie kupiłem podstawkę pod filtr i już poskręcałem wszystko taką jak jest w C-360 do silnika pasuje idealnie wszystko już na gotowo tylko właśnie byłem pewny że ten filtr silnikowy może być heh, a dopasuję jakiś do hydrauliki taki jak ten silnikowy pod tą podstawkę?


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    2

Mam pytanie, Czy pompa od hydrauliki z C-330 będzie do wspomagania dobra? bo na tą pompę idealnie koło pasowe pasuje :) Proszę o szybką odpowiedź :)


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
najmon    0

wspomaganie to koszt 2400 komplet +załozenie

 

prężcież oni tam ten przedni napęd wymyślili i zaczęto go tam montować właśnie w tych okolicach Zakopane,Jordanów,Nowy Sącz;p

 

swego czasu w warszawce na placu przed ursusem stala c355 z przednim napędem.byly produkowane na export

 

prężcież oni tam ten przedni napęd wymyślili i zaczęto go tam montować właśnie w tych okolicach Zakopane,Jordanów,Nowy Sącz;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
unijanusz    1

Jak szybko skreca to pewnie zy ma orbitrol.. tzn. mala chlonność czyli 40 lub 60 a powinno byc 100 ;-)

 

A tak nawiasem w Bialymstoku (30km mam do tego miasta) jest zaklad prywatny który zajmuje się produkcją takiego wspomagania do C 360. Bez orbitrola w grudniu żądali 1500zl z:

- pompa (identyczna jak od T 25 od hydrauliki podnośnika),

- ramka do mocowania pompy ze zbiornikiem na olej przy filtrze powietrza,

- silownik (skok 21,5cm),

- kolumna kierownicza do zamontowania lewego wąsu (montowany jest tam silownik zamiast drążka),

- przewody hydrauliczne.

Zdjęcie (z orbitrolem) wrzucilem na dzial *Wynalazki i Udoskonalenia*

 

jeśli możesz to podeślij mi te fotki jak to jest zrobione z góry dziękuje i pozdrawiam moj adres ;unijanusz@wp.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grzebcio
      Witam,

      niedawno nabyłem tegorocznego deutza keyline f70 i po paru naprawach, nie wiem czy mam zgłaszać kolejne czy zaufać wkurwionemu już serwisantowi. Pytania kieruję do użytkowników agroluxów oraz agroplusów gdyz skrzynia 15x15 (rewers mechaniczny) chyba się nie zmieniła. Także:
      -czy tylny most/skrzynia/rewers (nie wiem, które dokładnie) powyżej 15~20 na pusto powinien wydawać dźwięki jakby na trybach były luzy (wręcz trzaski/stuki)
      -oraz czy po nagrzaniu się ciągnika wspomaganie kierownicy bez przekroczenia 1300 obrotów powinno działaś ze znacznym oporem wręcz uniemożliwiając oporem kręcenie na postoju, podczas jazdy już spoko ale przy gwałtownych skrętach nie wyrabia na wolnych obrotach.
    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
    • Przez kacperok200
      Witam posiadam ciągnik landini 6560
      Mam takie pytanie czy podczas kręcenia kierownicą przy zgaszonym silniku (ciągnik z wspomaganiem) kierownica powinna chodzić lekko czy ciężko. A jeżeli chodzi lekko lub ciężko  to jaki może być problem.
      Licze na pomoc.
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam założone wspomaganie do zetora 6211 z Agricol na orbitrol i od samego początku widać że owy orbitrol przepuszcza olej bo ciągnik lekko trzeba kontrować podczas jazdy i zaczyna mnie to drażnić. Podczas siewu i orki jest podobnie trzeba go kontrolować. Końcówki drążków są nowe, na belce brak luzów. Czytałem że można włożyć dławik by ograniczyć przepływ oleju ale czy nie ograniczy to też wspomagania - jego siły, proszę o poradę czy ktoś miał podobny problem i jak sobie z nim poradzić ?
    • Gość
      Przez Gość
      Mam do Was pytanie o RENAULT 110-54 kupionego kilka lat temu. Od początku wspomaganie nie działało zbyt lekko, ale ostatnio gdy założyłem tura i ciągnik zagrzeje się to na postoju nie można zakręcić kierownicą. Co kolejno zrobiłem:
      - sprawdziłem zwrotnice i łożyska w nich- są OK,
      - dałem do regeneracji siłowniki (2 szt.),
      - wymieniłem pompę na nową,
      - wymieniłem orbitrol
      i co... i nic , no może troszeczkę, ale to za mało aby normalnie kierować tym ciągnikiem z belą, a jak się zgrzeję to wogóle tragedia.
      Co może być przyczyną - jest tam chyba jeszcze po drodze zawór ciśnieniowy - jak go sprawdzić?
      Jeden mechanik mówił mi, że te Renault tak maja i skręca się nimi ciężko. Wy też tak macie w swoich?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj