Polecane posty

Tomaszek8504    52

Koledzy, jak najlepiej zamontować siłownik wzdłuż osi. Mam czeski odpowiednik 360, oś płaska, przód miękki więc podwójnych wąsów nie kupię. Widziałem mocowanie do drążka poprzecznego ale tak szarpie tym drążkiem, pewnie końcówki polecą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

kupujesz drugą dźwignię, na przeciwną stronę niż chcesz założyć siłownik, dajesz dłuższe śruby i dokręcasz do tego co masz i gotowe


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomaszek8504    52

Dzięki, tylko ta dzwignia chyba 300zł do miekkiego przodu. A orientuje się ktoś, czy taki cięższy maszt z wózka widłowego nie popsuje tych resorów, widziałem że mają tak niektórzy ale obawiam się, że wygniecie się i nie będzie amortyzacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheByku    0

Witam mam pewien problem w c360 mianowicie pęka mi wąs przy siłowniku od wspomagania od marca już 3 montuje. Przed zamontowaniem wspomagania było wszystko ok i tu moje pytanie czy wąs bez wspomagania jest słabszy i dlatego pęka ??

post-126608-0-40275300-1497118508_thumb.jpeg

Edytowano przez TheByku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Od samych sił jakie działają przez koło nie ma prawa. Wąs dobija do ogranicznika i przegrywa z nim. Dopasuj wszystko tak by maź skręt wyznaczał skok siłownika  a nie ograniczniki.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

To ciekawe.... przecież ten wąs nie jest aż taki słaby żeby wspomaganie miało go targać.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheByku    0

Czy materiał wadliwy nie mam pojęcia i też chciałem sie zapytać mówi się trudno i robi dalej hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Patrząc na wąsa to klin cały czyli to nie wina kół czy zwrotnicy bo wtedy wyrwało by i klina. Za to wyraźnie widać że jest jak by  od zderzaka od skrętu na max w prawo wyrwane. Sprawdź sobie to jeszcze dokładnie podnosząc przód do góry i wahając osią bo zmienia się wtedy odległość od mocowania siłownika do wąsa, na zapalonym silniku i niech ktoś trzyma kierownicę do skrętu na max bo po puszczeniu siłownik lubi się kawałeczek cofnąć. 

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheEnd    13

Całkiem przypadkiem chcąc kupić coś innego trafiłem na kilka części wspomagania, nowe w opakowaniach leżące od dwóch lat. Szukając w necie co kupiłem trafiłem na sklep. Taki podzespoły kupiłem
https://www.sklepdlarolnika.pl/pl/p/Naped-kompletny-wspomagania-C-360-z-rozrzadu/24334
https://www.sklepdlarolnika.pl/pl/p/CYLINDER-SILOWNIK-HYDRAULICZNY-DWUSTRONNEGO-DZIALANIA-DLUGOSC-430mm-SKOK-200mm-CJ2F-5028200/15857
https://www.sklepdlarolnika.pl/pl/p/ORBITROL-OSPC-100-ON-150N2151/11347
Złożę z tego sprawnie działające wspomaganie?
Wiem że brakuje mi dźwigni zwrotnicy i węży, kupię gdzieś taką dźwignię i części niezbędne żeby ten siłownik z dźwignią połączyć?
Kolumnę pod orbitrol można dorobić zwłaszcza że ten mój ma w zestawie krótki wałek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamalo25    9
Witam panowie, mam pewien problem, założyłem wspomaganie do c 360 z wózka widłowego, pompa A18x bułgarska, siłownik z wózka i orbitrol danfoss, napęd na pompę dałem na pasek, wszystko elegancko chodziło podczas próby, ale zauważyłem że jest wyciek z simeringu na walku pompy, kupiłem ciśnieniowy taki sam, wymieniłem odpaliłem, skręciłem na maxa w jedną stronę, potem w drugą i rozerwalo mi ten simering, założyłem następny i znowu to samo, nie mam pojęcia czemu tak się dzieje, doradzi ktoś coś bo traktor stoi a zaczyna być potrzebny :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Prawdopodobnie pompa pracuje z przeciwnymi obrotami niż została skonstruowana lub jest tak zużyta ze mimo wszystko gdy wytwarza ciśnienie wraca ono na wałek i wyrywa uszczelnienie.  Patrząc na pompę od strony napędy gdy wałek jest z dołu ma się on kręcić w lewo a olej przetłacza z lewej na prawą stronę. 

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamalo25    9
To jest pompa zębata i czy nie da się w niej przypadkiem zmienić obrotów pompy żeby działał w drugą stronę? Bo na chwilę obecną to będę musiał zmienić obroty,czyli albo pompę od przodu zamontować albo napęd z wału

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Zależy od konstrukcji. Są takie w których da się zmienić ale czy w tej również nie mam pojęcia. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 1.01.2018 o 12:16, kamalo25 napisał:

To jest pompa zębata i czy nie da się w niej przypadkiem zmienić obrotów pompy żeby działał w drugą stronę? Bo na chwilę obecną to będę musiał zmienić obroty,czyli albo pompę od przodu zamontować albo napęd z wału

da się w niektórych zębatych pompach, wystarczy wyjąć te 2 zębatki ze środka i je zamienić i gotowe :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dom612    4

Witam, w tym roku udało mi się założyć do mojej 60-tki tura, a za tym poszły oczywiście koła balonowe i raczej jestem zdecydowany na wspomaganie, gdyż jest trochę ciężej skręcać na miękkiej ziemi z belką sianokiszonki. Więc zacząłem się rozglądać i zdecydowałem się kupić na  orbitrolu z siłownikiem miedzy kołami i pompą na kardanie, ale rozmawiałem  ze znajomym który posiada takie rozwiązanie i powiedział mi, że kiedy ciągnik nie pracuje kierownica bezwładnie się kręci i nie ma możliwości skrętu kołami. Chciałem się Was zapytać czy tak ma być ? Co w przypadku kiedy ciągnik się na polu zepsuje nie da się go zwlec tylko przód do góry ? Może niektórym się to wyda śmieszne ale proszę o jakieś podpowiedzi czy tak to wygląda ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Dom612 napisał:

Witam, w tym roku udało mi się założyć do mojej 60-tki tura, a za tym poszły oczywiście koła balonowe i raczej jestem zdecydowany na wspomaganie, gdyż jest trochę ciężej skręcać na miękkiej ziemi z belką sianokiszonki. Więc zacząłem się rozglądać i zdecydowałem się kupić na  orbitrolu z siłownikiem miedzy kołami i pompą na kardanie, ale rozmawiałem  ze znajomym który posiada takie rozwiązanie i powiedział mi, że kiedy ciągnik nie pracuje kierownica bezwładnie się kręci i nie ma możliwości skrętu kołami. Chciałem się Was zapytać czy tak ma być ? Co w przypadku kiedy ciągnik się na polu zepsuje nie da się go zwlec tylko przód do góry ? Może niektórym się to wyda śmieszne ale proszę o jakieś podpowiedzi czy tak to wygląda ?

Kierownica nie kręci się bezwładnie skręcić się trochę da, ale nie jest to zdrowe dla orbitolu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darus2    0

Witam

Założyłem wspomaganie od lublina i po kilku miesiącach pompa zaczyna buczeć brzęczeć podczas skręcania i z pełną łyżką piachu już słabo skręca kołami. Jak regulować ciśnienie oleju na pompie jest tam jakaś sprężynka i zworek?


TS100
7211, C360, C360 3p
Bizon Super

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
withanight    1108
1 godzinę temu, darus2 napisał:

Witam

Założyłem wspomaganie od lublina i po kilku miesiącach pompa zaczyna buczeć brzęczeć podczas skręcania i z pełną łyżką piachu już słabo skręca kołami. Jak regulować ciśnienie oleju na pompie jest tam jakaś sprężynka i zworek?

Chetnie poslucham odpowiedzi ,tez mam od lublina wspomaganie ale narazie zadnych problemow.


Take me Away !...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
simson2812    423

Założyłem wspomaganie do jumza i ciezko się kreci na po podniesieniu przodu chodzi lekko a gdy opuszczę to trzeba gazować żeby skrecic? Pompa słaba czy siłownik zacienki? Zbiornik na olej od jelcza


W razie jakich kolwiek pytań pisać na PW. Jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arturooo    126

Jaka to pompa i jaki siłownik?Musiałby być bardzo cienki żeby nie dawał rady jumzowi bez tura tym bardziej, dobrze byłoby zmierzyć jakie ciśnienie podaje ta pompa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
simson2812    423

Pompa nsz 10 albo 16 nie pamiętam, siłownik nie jest cienki 7cm srednicy. A orbitrol ma rególacje ciśnienia?


W razie jakich kolwiek pytań pisać na PW. Jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grzebcio
      Witam,

      niedawno nabyłem tegorocznego deutza keyline f70 i po paru naprawach, nie wiem czy mam zgłaszać kolejne czy zaufać wkurwionemu już serwisantowi. Pytania kieruję do użytkowników agroluxów oraz agroplusów gdyz skrzynia 15x15 (rewers mechaniczny) chyba się nie zmieniła. Także:
      -czy tylny most/skrzynia/rewers (nie wiem, które dokładnie) powyżej 15~20 na pusto powinien wydawać dźwięki jakby na trybach były luzy (wręcz trzaski/stuki)
      -oraz czy po nagrzaniu się ciągnika wspomaganie kierownicy bez przekroczenia 1300 obrotów powinno działaś ze znacznym oporem wręcz uniemożliwiając oporem kręcenie na postoju, podczas jazdy już spoko ale przy gwałtownych skrętach nie wyrabia na wolnych obrotach.
    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
    • Przez kacperok200
      Witam posiadam ciągnik landini 6560
      Mam takie pytanie czy podczas kręcenia kierownicą przy zgaszonym silniku (ciągnik z wspomaganiem) kierownica powinna chodzić lekko czy ciężko. A jeżeli chodzi lekko lub ciężko  to jaki może być problem.
      Licze na pomoc.
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam założone wspomaganie do zetora 6211 z Agricol na orbitrol i od samego początku widać że owy orbitrol przepuszcza olej bo ciągnik lekko trzeba kontrować podczas jazdy i zaczyna mnie to drażnić. Podczas siewu i orki jest podobnie trzeba go kontrolować. Końcówki drążków są nowe, na belce brak luzów. Czytałem że można włożyć dławik by ograniczyć przepływ oleju ale czy nie ograniczy to też wspomagania - jego siły, proszę o poradę czy ktoś miał podobny problem i jak sobie z nim poradzić ?
    • Gość
      Przez Gość
      Mam do Was pytanie o RENAULT 110-54 kupionego kilka lat temu. Od początku wspomaganie nie działało zbyt lekko, ale ostatnio gdy założyłem tura i ciągnik zagrzeje się to na postoju nie można zakręcić kierownicą. Co kolejno zrobiłem:
      - sprawdziłem zwrotnice i łożyska w nich- są OK,
      - dałem do regeneracji siłowniki (2 szt.),
      - wymieniłem pompę na nową,
      - wymieniłem orbitrol
      i co... i nic , no może troszeczkę, ale to za mało aby normalnie kierować tym ciągnikiem z belą, a jak się zgrzeję to wogóle tragedia.
      Co może być przyczyną - jest tam chyba jeszcze po drodze zawór ciśnieniowy - jak go sprawdzić?
      Jeden mechanik mówił mi, że te Renault tak maja i skręca się nimi ciężko. Wy też tak macie w swoich?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj