Polecane posty

jan23    1

Witam, oczywiście kolego że kolumnę i pompę musisz też wymontować z Lublina i zamontować do twojej 60-iątki. Jeszcze jedno sprostowanie Lublin nie ma maglownicy tylko jest na drążku który połączony jest z kolumną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marionos    106

Dzieki za odpowiedzi.

Małe zakupy zrobione. Nie udało mi się tylko zorganizować mocowania kierownicy i zbiornika oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
armin089    0

Witam, czy ktoś posiada przy ciągniku c-360 z turem elektryczne wspomaganie? Czy tylko montujecie wspomaganie hydrauliczne?

Jestem ciekawy jak radzi sobie wspomaganie elektryczne przy obciążonym turze. Ktoś może się wypowiedzieć w tym temacie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
heniek36    18

zapłaciłem za elektryczne 700 zł po miesiącu się spaliło chodziło ładnie musiałem kupić hydrauliczne 2200 kosztowało w sumie wyszło 2900 także daruj sobie c360 3p z turem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam hydrauliczne już trzeci rok. Robiłem remont silnika i założyłem przy okazji( napęd z pompy wtryskowej, orbitrol). Roboty o tyle mniej że silnik rozkręcony, przodek odjechany. Chodzi leciutko ,niezależnie od obciążenia tylko od obrotów silnika( na wolnych obrotach nie kręcisz kierownicą tak szybko-lekko gazu i jest git). Ogólnie jestem zadowolony-  teraz kupię takie samo do zetora 5211 bo luz na kierownicy duży i zamiast przekładnię naprawiać wyrzucę a wstawię orbitrol. Kupiłem przez allegro chyba w Mizar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skorpion2021    38

Manius1988 u mnie też tak sie robi trzeba sie sporo na krecic zeby jechac w miare prosto chciałem juz wymieniac orbitrol ale jak mowisz ze juz wda razy wymieniłes i jest tak samo to nie ma sensu a masz olej od wspomagania czy inny?udało ci sie odpowietrzyć i czy jest lepiej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1586

Ja tez mam wspomaganie i nie muszę kręcić tylko trzymam fajere prosto .
Przeczytaj ze zrozumieniem mój poprzedni post.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alvera    2

Czy układ kierowniczy na orbitrolu 100 i pompie NSZ10L od ruska nie "myszkuje" wam przy większych prędkościach? Chodzi o prowadzenie ciągnika po drodze i ciągłe kontrowanie tego kierownicą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
withanight    1108

Potrzebne wszelkie informacje na temat wspomagania z Lublina... Warto czy nie? Jak to by działało z turem ,każda wskazówka będzie przydatna. Za montazem przemawia cena w porównaniu z kompletami z alledrogo...
Ciągnik 3p z turem ,os płaska nie okrągła.

Edytowano przez withanight

Take me Away !...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
withanight    1108

Pod jakim względem? może ma ktoś rysunki jakies mocowania kolumny ? ponoć z grubej blachy musi być?


Take me Away !...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Zdjęć nie mam. Co do przewagi to przede wszystkim mechaniczne połączenie kolumny z zwrotnicą co przekłada się na brak myszkowania ciągnika podczas jazdy na wprost, możliwość bezproblemowego skręcenia ciągnikiem w miejscu przy zgaszonym silniku, jazda bez wspomagania w przypadku awarii układu hydraulicznego. Tańsze rozwiązanie, mniej awaryjne poprzez brak siłownika, mniejszą ilość przewodów hydraulicznych i pewnie jeszcze kilka mniejszych rzeczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubert9595    4

witam odświeżam temat które z wspomagań dostępnych na rynku będzie najlepsze 

https://www.sklepdlarolnika.pl/pl/p/Wspomaganie-kierownicy-C-360-cylinder-poprzeczny/3772

https://www.sklepdlarolnika.pl/pl/p/Wspomaganie-kierownicy-C-360-naped-z-walu/3755

 

a może https://www.youtube.com/watch?v=RSKvxguQXgs

Jakoś ta ostatnia wersja najbardziej do mnie przemawia ale może niech wypowiedzą się osoby bardziej w temacie, doda że jest tur na ciągniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Tylko i wyłącznie wersja z siłownikiem mocowanym do osi cięgnika tym bardziej jeśli masz tura. Czyli pierwszy link.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubert9595    4

A ta ostatnia wersja? najbardziej podoba mi się w niej że jest równy rozkład sił i nie zmniejsza się prześwit w ciągniku tylko nie mogę znaleźć żadnych ogłoszeń  z tym zestawem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

właśnie to rozwiązanie z filmu jest 100x lepsze. W pierwszej wersji siłownik wciąż się przekręca i traktor jeździ po całej drodze

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Bo ta ostatnia wersja to samoróbka autora filmu przecież napisał w filmie i w komentarzach można znaleźć odpowiedź.Chcesz takie wspomaganie to dzwoń co ma podany numer w opisie może jeszcze aktualny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Ostatnia wersja jest z siłownikiem mocowanym wzdłuż  ciągnika. Najgorsza możliwość. Obciążasz skręcając sworzeń osi i samą oś przepychając ją przy skręcie w przód czy tył zależnie od kierunku.

W wersji z siłownikiem  mocowanym do osi tego nie ma a sam prześwit jest i tak większy pod osią niż z tyłu pod zaczepem.

Wersja na filmie  fajna ale nie konieczna obciąża układ tak samo jak pierwsza plus to ilość obrotów kierownicy w obu kierunkach taka sama.

Siłownik jest  dostępny resztę skompletować lub niech ci to zrobi sprzedawca.

http://www.sklep.mizar.com.pl/silownik-hydrauliczny-poprzeczny-c-360-kpl-p-15134.html

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubert9595    4

jak to mówią co kraj to obyczaj a kolego seweryn20 w tym wspomaganiu  z pierwszego linku nie będzie problemów z szybszą jazdą po drodze że ciągnik będzie woziło jak napisał  lukbold?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

starczy pooglądać filmiki tego gościa - pseudokonstruktora.... poprzednie wersje jego badziewia... kręcił kierownicą a koła w miejscu... siłownik się przekręcał. Jak go tam wyśmiałem to w końcu zrobił to jak należy. Takie rozwianie w MFie mam i w proximach widziałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubert9595    4

lukbold to które będzie lepszym rozwiązaniem bo najpierw pisałeś że wspomaganie z ostatniego linku jest 100% lepsze od tego pod osią a teraz piszesz że badziew możesz sprecyzować?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

Te z filmu jest ok.. Te drugie ze sklepu jest całkiem inaczej przykrecane do osi... niby tu i tu siłownik poprzecznie ale to 2 różne systemy mocowania

Szukaj siłownika który trzyma obie zwrotnice.. w każdym razie bez dodatkowego drążka miedzy kołami

 

http://www.sklep.mizar.com.pl/silownik-wspomagania-poprzeczny-c-385-bez-napedu-p-13004.html

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grzebcio
      Witam,

      niedawno nabyłem tegorocznego deutza keyline f70 i po paru naprawach, nie wiem czy mam zgłaszać kolejne czy zaufać wkurwionemu już serwisantowi. Pytania kieruję do użytkowników agroluxów oraz agroplusów gdyz skrzynia 15x15 (rewers mechaniczny) chyba się nie zmieniła. Także:
      -czy tylny most/skrzynia/rewers (nie wiem, które dokładnie) powyżej 15~20 na pusto powinien wydawać dźwięki jakby na trybach były luzy (wręcz trzaski/stuki)
      -oraz czy po nagrzaniu się ciągnika wspomaganie kierownicy bez przekroczenia 1300 obrotów powinno działaś ze znacznym oporem wręcz uniemożliwiając oporem kręcenie na postoju, podczas jazdy już spoko ale przy gwałtownych skrętach nie wyrabia na wolnych obrotach.
    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
    • Przez kacperok200
      Witam posiadam ciągnik landini 6560
      Mam takie pytanie czy podczas kręcenia kierownicą przy zgaszonym silniku (ciągnik z wspomaganiem) kierownica powinna chodzić lekko czy ciężko. A jeżeli chodzi lekko lub ciężko  to jaki może być problem.
      Licze na pomoc.
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam założone wspomaganie do zetora 6211 z Agricol na orbitrol i od samego początku widać że owy orbitrol przepuszcza olej bo ciągnik lekko trzeba kontrować podczas jazdy i zaczyna mnie to drażnić. Podczas siewu i orki jest podobnie trzeba go kontrolować. Końcówki drążków są nowe, na belce brak luzów. Czytałem że można włożyć dławik by ograniczyć przepływ oleju ale czy nie ograniczy to też wspomagania - jego siły, proszę o poradę czy ktoś miał podobny problem i jak sobie z nim poradzić ?
    • Gość
      Przez Gość
      Mam do Was pytanie o RENAULT 110-54 kupionego kilka lat temu. Od początku wspomaganie nie działało zbyt lekko, ale ostatnio gdy założyłem tura i ciągnik zagrzeje się to na postoju nie można zakręcić kierownicą. Co kolejno zrobiłem:
      - sprawdziłem zwrotnice i łożyska w nich- są OK,
      - dałem do regeneracji siłowniki (2 szt.),
      - wymieniłem pompę na nową,
      - wymieniłem orbitrol
      i co... i nic , no może troszeczkę, ale to za mało aby normalnie kierować tym ciągnikiem z belą, a jak się zgrzeję to wogóle tragedia.
      Co może być przyczyną - jest tam chyba jeszcze po drodze zawór ciśnieniowy - jak go sprawdzić?
      Jeden mechanik mówił mi, że te Renault tak maja i skręca się nimi ciężko. Wy też tak macie w swoich?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj