Polecane posty

mir36    0

ja chcesz żeby dobrze się pracowało to zainwestuj w konkretne wspomaganie a nie w jakieś podróbki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peny259    11

Od Lublina całkiem fajnie działa. Mam w c-330 od dwóch lat i przy turze bajeczka jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toffik    5

A ja z innej beczki.Jak to widza diagnosci  na przegladzie (brak homologacji)ewentualnie miski? chodzi oczywiscie  o wspomagania opisane wyzej

Edytowano przez toffik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master61    0

witam,odkopie troche temat... chce zalozyc wspomagani do c330, chce uzyc kolumny od mercedesa(odwrotna zasada dzialania), przekopalem fora i nie znalazlem nic co moglo mi pomoc ;/

z tego co przymierzalem to "was" musi byc u gory zeby skrecalo w dobra strone ale nie widzi mi sie prowadzenie drazka wysoko przy masce,ma ktos moze jakies zdjecia albo patenty jak to zrobic zeby mialo rece i nogi? prosze o pomoc! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

yyyy dać se spokój z kolumną mercesesa? znajomy wrzucił serwo od lublina i żadnego dziadowania nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1146

tylko ta cena, widziałem nowe za 600-800zł, używki z widlaka można dostać pewnie już od 300zł


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No właśnie cena. 10% wartości ciągnika he he. 

Przy tych z widlaka trzeba uważać mierzyć skok.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozzborn   
Gość ozzborn

chce załozyc wspomaganie do c360 i sie zastanawiam czy lepiej kupic zestaw z siłownikiem poprzecznym czy montowanym w miejsce drazka od kolumny kierowniczej (wzdłuznie) ?

ciagnik posiada tura

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozzborn   
Gość ozzborn

a pompa wspomagania która lepsza ? ta napedzana z rozrzadu czy z koła pasowego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1146

prawdopodobnie jedyny problem będzie z tym mocowaniem orbitola, chyba że masz skrzynię nowszą


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825
Napisano (edytowany)

Mocowanie podstawy orbitrola przerobić prosta sprawa. Gorzej bo bak jest inny i nie wiem czy zmieści się tam orbitrol.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maximus099    2

Witam, chcę założyć wspomaganie do mojej c-360, kupiłem używane z fortschritta e-512 (pompa, orbitrol, siłownik, zbiornik z filtrem, kilka przewodów),planuję pod pompę podłączyć również ładowacz czołowy. Mam kilka pytań co do tego, potrzebny jest dzielnik strumienia (nie byłem jeszcze tego świadomy jak wykręcałem z kombajnu), czy ten z linku to taki właśnie dzielnik? http://olx.pl/oferta/zawory-hydrauliczne-CID757-IDcG2px.html#fb29193010 Kolejna rzecz czy na tym układzie oprócz dzielnika strumienia muszę zastosować jakiś zawór przeciążeniowy lub regulacyjny, jeśli tak to jaki? Dodam że na przewodzie zasilającym rozdzielacz ładowacza będzie zawór trójdrożny który będzie kierował olej od razu do zbiornika w momencie nie korzystania z ładowacza aby nie obciążać rozdzielacz. Proszę o rozwianie moich wątpliwości.   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bejba    149

Mam takie pytanie. Zamówiłem wspomaganie z napędem na wał czy muszę odjeżdżać przednią osią żeby zmienić koło pasowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Nie musisz wystarczy że trochę śruby poluzujesz ale zostawisz na gwintach i delikatnie kawałek przodem odjedziesz tyle żeby kolo pasowe zmienić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damix    2

Witam wszystkich kupiłem ostatnio na allegro wspomaganie do c 360 .Wszystko co do skręcenia  jest ok chociaż było trochę roboty  (...) ale jest  problem a mianowicie w trakcie jazdy  po linii prostej muszę kręcic kierownicą aby utrzymac się w linii prostej przy obrotach 1500 a ponad 2000 to nie da się już prowadzic

"po prostu pływie po ulicy" co to może byc za przyczyna. Dodam ,że zgłaszałem reklamacje odesłałem  orbitol okazalo się ,że nie było w nim wyregulowane  cisnienie odesłali go z powrotem  zamontowałem i to samo. Prosiłbym  jakieś podpowiedzi. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

założe się że siłownik CI się przekręca przy każdym ruchu kierownicą na przegubach... Widziałem na youtube takie badziewie i autor wciskał że to jest dobre...

to jest złom

 

A drugie co mi się nasuwa to brak ciśnienia po obu stronach siłownika w momencie gdy nie kręcisz kierownica... Podnieś przód i sprawdź czy Ci silownik sprężynuje choć zapewne już jest odpowietrzony. W jednym traktorze mam taki przypadek ale nie jest to aż tak uciążliwe

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grzebcio
      Witam,

      niedawno nabyłem tegorocznego deutza keyline f70 i po paru naprawach, nie wiem czy mam zgłaszać kolejne czy zaufać wkurwionemu już serwisantowi. Pytania kieruję do użytkowników agroluxów oraz agroplusów gdyz skrzynia 15x15 (rewers mechaniczny) chyba się nie zmieniła. Także:
      -czy tylny most/skrzynia/rewers (nie wiem, które dokładnie) powyżej 15~20 na pusto powinien wydawać dźwięki jakby na trybach były luzy (wręcz trzaski/stuki)
      -oraz czy po nagrzaniu się ciągnika wspomaganie kierownicy bez przekroczenia 1300 obrotów powinno działaś ze znacznym oporem wręcz uniemożliwiając oporem kręcenie na postoju, podczas jazdy już spoko ale przy gwałtownych skrętach nie wyrabia na wolnych obrotach.
    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
    • Przez kacperok200
      Witam posiadam ciągnik landini 6560
      Mam takie pytanie czy podczas kręcenia kierownicą przy zgaszonym silniku (ciągnik z wspomaganiem) kierownica powinna chodzić lekko czy ciężko. A jeżeli chodzi lekko lub ciężko  to jaki może być problem.
      Licze na pomoc.
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam założone wspomaganie do zetora 6211 z Agricol na orbitrol i od samego początku widać że owy orbitrol przepuszcza olej bo ciągnik lekko trzeba kontrować podczas jazdy i zaczyna mnie to drażnić. Podczas siewu i orki jest podobnie trzeba go kontrolować. Końcówki drążków są nowe, na belce brak luzów. Czytałem że można włożyć dławik by ograniczyć przepływ oleju ale czy nie ograniczy to też wspomagania - jego siły, proszę o poradę czy ktoś miał podobny problem i jak sobie z nim poradzić ?
    • Gość
      Przez Gość
      Mam do Was pytanie o RENAULT 110-54 kupionego kilka lat temu. Od początku wspomaganie nie działało zbyt lekko, ale ostatnio gdy założyłem tura i ciągnik zagrzeje się to na postoju nie można zakręcić kierownicą. Co kolejno zrobiłem:
      - sprawdziłem zwrotnice i łożyska w nich- są OK,
      - dałem do regeneracji siłowniki (2 szt.),
      - wymieniłem pompę na nową,
      - wymieniłem orbitrol
      i co... i nic , no może troszeczkę, ale to za mało aby normalnie kierować tym ciągnikiem z belą, a jak się zgrzeję to wogóle tragedia.
      Co może być przyczyną - jest tam chyba jeszcze po drodze zawór ciśnieniowy - jak go sprawdzić?
      Jeden mechanik mówił mi, że te Renault tak maja i skręca się nimi ciężko. Wy też tak macie w swoich?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj