Polecane posty

seweryn20    825

Mało powiedziane kiepski. Nie mówiąc o tym że sam orbitrol pewnie długo nie pochodzi na tym żurze ze skrzyni biegów i hipolu. Zrób to jak należy mas masę przykładów choc by w tym temacie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    5

Chcę założyć do 3p wspomagni z agricoli http://www.sklepdlarolnika.pl/wspomaganie-kompletne-ursus-c-360-3p/432/produkt.htm ale z siłownikiem od C385 http://www.sklepdlarolnika.pl/wspomaganie-do-c-385-bez-przedniego-napedu--wysylka-gratis-/3148/produkt.htm i zamontować równolegle z osią przednią. Tylko siłownik ma 120-128cm długości a u mnie w 3P wychodzi 107cm między śrubami w drążku poprzecznym. Pytanie czy ktoś zakładał taki zestaw z tym siłownikiem i ja rozwązał ten problem? Mogę rozsunąć koło przedni ale chcę założyć 10,0/75x15,3 opony i wtedy już chyba przenie by wystwały za tylne więc odpada.


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EmilLaski    0

Może przyczepisz na drugiej śrubie choć nie do końca cię rozumiem kolego a po drugie mam c-330 więc radzę w ciemno rozwiń dokładniej a poradzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    5

Drazek poprzeczny miedzy kolami ma dlugosc 107cm, zamiast niego chce zalozyc silownik jak w linku powyzej ale on ma regulowana dlugosc 120-128, czyli jest za dlugi. W agricoli powiedzieli ze nie mozna go skrucic ale ludzie go biora i montuja do c360. Wiec pytam jak? Rozsuniecie polosi raczej odpada bo chce zalozyc szersze kola.


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek11    0

Ja nie widzę żadnego problemu w przerobieniu takiego siłownika, w linku przesyłam moją koncepcję http://wrzucaj.net/image/951

Nie znam dokładnych wymiarów tego siłownika, ale myślę, że jest możliwość skrócenia do długości 107cm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    5

Nie widziałem tego siłownika i pisze tylko to co mówi mi sprzedawca. Chyba rzeczywiście zaryzykuję i kupię to a później będę się martwił.


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1150

kolego a czy te tlumiki drgan sa Ci potrzebne, bez nich wkrecasz koncowki drazka bezposrednio w cylinder i po problemie


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolpol17    1

Witam wszystkich mam takie pytanie odnosnie wspomagania w c 360 czy to normane ze są drgania na kierownicy i kołach w pewnym momentach i dziwne syki zastosowane czesci sa nowe orbitrol 100 pompa nsz 10 l/m i jakie macie zastosowane siłowniki i węze w swoich wspomaganiach ''wymiary '' z góry dzięki za odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qunie    7

u mnie żadne drgania nie występują a jeśli chodzi o syki to pewnie słychać orbitol co prawda u mnie w ciągniku tego nie słychać ale w kombajnie jak skręcam kierownicą to słychać charakterystyczne syczenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skret1    1

Czy wspomaganie od poloneza pasuje do c360 jesli tak to jak to zamontowac i czy trzeba cos przerabiac;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonkszi    66

To w polonezie było wspomaganie ???? :huh: :huh: :huh: ale jak było to do c 360 za słabę bedzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

A było. I to okropnie mocne. Tak lekko kierownica chodziła że trzeba się było przyzwyczaić wsiadając z innego samochodu do poldka. Tylko czy ta przekładnia do ciągnika nie za liche..... nie wiem.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strd    4

wspomaganie w poldkachy było podobne jak w lublinach, tylko koło na pompie inne. Spokojnie da radę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Wizualnie takie same nie są. Inne odlewy obudowy. Co do wnętrzności trudno powiedzieć.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28740

kolumna z poloneza jest mniejsza od kolumny lublina, na pewno nie jest taka sama

moim zdaniem lepiej kupić kolumnę od lublina właśnie, lub W123, polonez moim zdaniem będzie za słaby

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skret1    1

To powie mi ktoś co trzeba przmontowac od poloneza do 360-tki i czy trzeba coś przerabiać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jak ty chcesz to zrobić nie wiedząc podstawowych rzeczy?

Musisz założyć pompę oleju a mocowanie dorobić indywidualnie do pompy, zamocować wspomaganie a mocowanie kolumny dorobić do tej co masz. Nie mówiąc o gałkach, kombinacji z wąsem bo pewnie nie pasuje, gazie ręcznym.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pordzia    0

Witam Panów,

 

planuję założyć wspomaganie na orbitrolu w moim c360, ale nie mogę znaleźć informacji na temat napędu poprzez pas klinowy z podwójnego koła na pompie wody.

 

Widziałem w Internecie zdjęcie, ale nie mogę się doszukać czy to jest jakieś gotowe koło pasowe, czy może trzeba by je dorobić.

 

Byłbym wdzięczny za podpowiedź. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qunie    7

ja zakładałem wspomaganie od lublina i dodatkowe koło dorabiałem kupiłem na szrocie od jakiegoś pasata i  tokarz mi wyciął środek nie słyszałem żeby można było kupić gotowe 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pordzia    0

Dzięki, za podpowiedź.

 

Czyli wytoczyłeś środek z koła pasowego, zostawiłeś praktycznie samą bieżnię dla pasa klinowego i nałożyłeś je na oryginalne od c360 i pospawałeś?

 

Nałożyłeś od strony wiatraka oczywiście?

 

Załączam koncepcję narysowaną na zdjęciu pompy z kołem pasowym.

 

Jeśli możesz to daj jakieś zdjęcie, bo jestem ciekawy jak to się mieści pomiędzy oryginalnym kołem pasowym a wiatrakiem?

post-140743-0-81802400-1412061885.jpg

Edytowano przez pordzia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qunie    7

Dokładnie tak jak na zdjęciu szerokość paska klinowego to 1cm koło pasowe jest niewiele szersze więc wszystko ładnie pasuje zdjęcia nie mam ale na tym filmie wszystko spoko widać 

z tą różnicą że u mnie jest zostawiony oryginalny wiatrak

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrian40stka    28

Ostatnio spotkałem się ze przekładnią kierowniczą  z polonez nie mam pojęcia jak ona tam w tym polonezie działa i dlatego pytam czy nadawała by się do 60 tki czy też był by problem z kierunkiem obrotów mam okazje kupić nawet za 80 zł nie widać na niej żadnych wycieków oleju itp nadawała by się ?? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pordzia    0

Witam,

 

udało mi się dorobić koło pasowe, naspawane na koło pompy wody w c360. Ja użyłem ostatecznie koła pasowego od przetrząsarki - lekkie blaszane koło o średnicy 150mm. Musiałem odchudzić wiatrak o 5mm, ale to poszło łatwo.

 

Zamontowałem orbitrol, siłownik i zrobiłem próbę.

 

Wszystko praktycznie działa, będę musiał usztywnić mocowanie siłownika ale mam pytanie do kolegów co już orbitrol mają.

 

U mnie jak się skręci do oporu, to jak się mocniej dociśnie kierownicę to orbitrol pozwala ją dalej obracać (tak trochę jakby skokowo).

 

Czy to jest normalne? Czy tak powinno być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grzebcio
      Witam,

      niedawno nabyłem tegorocznego deutza keyline f70 i po paru naprawach, nie wiem czy mam zgłaszać kolejne czy zaufać wkurwionemu już serwisantowi. Pytania kieruję do użytkowników agroluxów oraz agroplusów gdyz skrzynia 15x15 (rewers mechaniczny) chyba się nie zmieniła. Także:
      -czy tylny most/skrzynia/rewers (nie wiem, które dokładnie) powyżej 15~20 na pusto powinien wydawać dźwięki jakby na trybach były luzy (wręcz trzaski/stuki)
      -oraz czy po nagrzaniu się ciągnika wspomaganie kierownicy bez przekroczenia 1300 obrotów powinno działaś ze znacznym oporem wręcz uniemożliwiając oporem kręcenie na postoju, podczas jazdy już spoko ale przy gwałtownych skrętach nie wyrabia na wolnych obrotach.
    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
    • Przez kacperok200
      Witam posiadam ciągnik landini 6560
      Mam takie pytanie czy podczas kręcenia kierownicą przy zgaszonym silniku (ciągnik z wspomaganiem) kierownica powinna chodzić lekko czy ciężko. A jeżeli chodzi lekko lub ciężko  to jaki może być problem.
      Licze na pomoc.
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam założone wspomaganie do zetora 6211 z Agricol na orbitrol i od samego początku widać że owy orbitrol przepuszcza olej bo ciągnik lekko trzeba kontrować podczas jazdy i zaczyna mnie to drażnić. Podczas siewu i orki jest podobnie trzeba go kontrolować. Końcówki drążków są nowe, na belce brak luzów. Czytałem że można włożyć dławik by ograniczyć przepływ oleju ale czy nie ograniczy to też wspomagania - jego siły, proszę o poradę czy ktoś miał podobny problem i jak sobie z nim poradzić ?
    • Gość
      Przez Gość
      Mam do Was pytanie o RENAULT 110-54 kupionego kilka lat temu. Od początku wspomaganie nie działało zbyt lekko, ale ostatnio gdy założyłem tura i ciągnik zagrzeje się to na postoju nie można zakręcić kierownicą. Co kolejno zrobiłem:
      - sprawdziłem zwrotnice i łożyska w nich- są OK,
      - dałem do regeneracji siłowniki (2 szt.),
      - wymieniłem pompę na nową,
      - wymieniłem orbitrol
      i co... i nic , no może troszeczkę, ale to za mało aby normalnie kierować tym ciągnikiem z belą, a jak się zgrzeję to wogóle tragedia.
      Co może być przyczyną - jest tam chyba jeszcze po drodze zawór ciśnieniowy - jak go sprawdzić?
      Jeden mechanik mówił mi, że te Renault tak maja i skręca się nimi ciężko. Wy też tak macie w swoich?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj