Polecane posty

simson2812    423

na orbitrol czy serwo?


W razie jakich kolwiek pytań pisać na PW. Jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    222

na jednym będzie trochę lipa bo mogą być drgania i będą się odkręcać śruby jak będzie ci trochę wystawać to się nie przejmuj zrób obudowę i już lepiej żeby pracowało jak należy niż ma wyglądać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grala13    7

chodzi o wspomaganie kierownicy?

jest już o tym temat,poco ci to wspomaganie,masz tura?

najtaniej od wózka widłowego i dorabiać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

Czytając rózne opinie na temat wspomagań to z ''ostrówka'' (z pompą na rozrządzie) nie jest podobno takie dobre, lepsze z napędem od wału korbowego ;) .

@ jarecki0875 cześći nie nalerzą do tanich', tanio to tylko kolumna kierownicza.


W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oregon24    0

No właśnie z wału tylko napędzając ją bezpośrednio z wału pompa kręci się w odwrotną niż napędzona za pomocą paska

i tu mam pytanie jak sprawdzić czy dana pompa będzie działać poprawnie tzn. nie spadnie jej wydajność czy ciśnienie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kondziu0142    2

Witam założyłem wspomaganie do ursusa c 360 i mam z nim pewien problem, mianowicie podczas jazdy zmienia mi się położenie kierownicy,przez co jedzie się jak by był luz w kierownicy. Dzwoniłem do producenta który twierdzi że układ jest zapowietrzony lecz układ został w 100% odpowietrzony. Wydaje mi się żę wadliwy może być orbitrol. Co o tym sądzicie ?? co robić ??? Wspomaganie takie jak w aukcji http://allegro.pl/ws...3070153029.html

 

Połączony

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

To normalne że zmienia jeśli chodzi ci o to co mam na myśli. Założona gałka na kierownicy przy kołach prosto po każdym ruchy kierownicy zmienia nieznacznie swoje położenia. jeśli o to ci chodzi to wszystko masz ok. Nie ma mechanicznego połączenia kierownicy s kołami a sam układ hydrauliczny nie jest idealnie szczelny. Do tego dochodzą różne pojemności tłoka z jednej i drugiej strony.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kondziu0142    2

Tylko dlaczego gdy gwałtownie przekręcę kierownicą to czuć nam kierownicy że przesuwa się bez obrotu kół ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam parę pytań w tym temacie. Proszę o wyrozumiałość, bo niektóre mogą się wydawać głupie (szczególnie to pierwsze). Czy mając założone to wspomaganie http://allegro.pl/wspomaganie-kierownicy-ursus-c-360-355-kompletne-i3110250681.html , można skręcać kołami na wyłączonym silniku? Gdzie się montuje to koło pasowe (i jak?)? Czy ktoś z was ma takie wspomaganie i może się podzielić opinią? Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pepe2    13

Tylko dlaczego gdy gwałtownie przekręcę kierownicą to czuć nam kierownicy że przesuwa się bez obrotu kół ???

 

A jaką pompę dostałes w zestawie , taką jak na zdjęciu czy inną ?

 

Witam

Mam parę pytań w tym temacie. Proszę o wyrozumiałość, bo niektóre mogą się wydawać głupie (szczególnie to pierwsze). Czy mając założone to wspomaganie http://allegro.pl/ws...3110250681.html , można skręcać kołami na wyłączonym silniku? Gdzie się montuje to koło pasowe (i jak?)? Czy ktoś z was ma takie wspomaganie i może się podzielić opinią? Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam

 

Na wyłączonym silniku skręcisz ale szału nie ma , tylko w sytuacji awaryjnej jak by przyszło zjechać na pobocze lub sciągnąć ciągnik z pola .

Koło montujesz na wale korbowym w miejsce tego które masz tam obecnie , wszystko masz w instrukcji .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja mam olej że skrzyni rozwiercony korek spustowy i dospawany kruciec z podztawa na filtr a nadmiar w miejsce korka z bagnetem tylko radzę od razu montować filtr ssawny bo na spodzie skrzyni roznosci bywają, a orbitrol tani nie jest i niema problemów z kolejnym rodzajem oleju jakiego trzeba kontrolować i uzupelniać:-)! A co do różnicy w ilości obrotów to wujscie jest jedno jak komuś to wadzi siłownik z podwujmym tloczyskiem i na sto procent będzie po tyle samo obrotów w lewo czy w prawo tylko jak szukałem to na allegro znalazłem 3 albo 4 szt. i cena 400 PLN w górę!

 

Co do gwaltownego skrętu kierownicą i braku reakcji kół to:

1.Zapowietrzony układ

- nieszczelności na przewodach krućcach doprowadzajacych olej do pompy

- nala średnica przewodów w stosunku do zapotrzebowania pompy w olej

2. Mały wydatek pompy w stosunku do silownika i orbitrola

- mi się tak działo na małych obrotach

PS. Polecam siłownik o średnicy wewnętrznej 40mm i śr. tloczyska 22 mm (moto widły bizon)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    152

Potrzebuję pomocy-porady...

Jest wspomaganie na orbitrol założone do c360,z tym ,że silnik zetora,więc pompa w deklu zetorowska,orbitrol 100.To działa już u mnie kilka lat ostatnio była modyfikacja doleciał przedni napęd itp więc zmienił się tłok ale...

Wcześniej był orbitrol 160 i było ciężko obrócić jak zimny był olej i nie można było szybko obrócic kierownicą bo był opór.

Z racji zmian zmieniłem orbitrol na 100(za namową mechaników oraz forum,że objawy ustąpią) Ale nic to nie dało....

 

Wcześniej olej boxol 26,gadali że za gęsty, wlałem atf II, nic.

W układzie jest zamontowany filtr oleju(taki jak do silników) ale oczywiście na powrocie oleju.Pompa ssie od razu ze zbiorniczka.

Objawy są nadal,po uruchomieniu w temp lekko minusowej bądź bliskiej zeru silnik chodzi pół godziny a potem można jechać inaczej ciężko się kręci a zaraz po odpaleniu wołem kierownicy nie ruszy.

O co tu chodzi???Bo mi się pomysły kończą.

Aha wcześniej miałem orbitrol z kostką na wierzchu,wiec zawór w pompie był zaślepiony(ten wystający), teraz mam bez kostki więc zawór otworzyłem(połączyłem wężem z powrotem oleju),bo po dokręceniu na maksa do oporu kierownicy odbijało ją.

Aha a podczas jazdy jest objaw taki,że na wybojach koła regulują się tzn chodzą jakby na tłoku mimo ,że kierownica stoi.

Edytowano przez MarcinKa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek11    0

Czy pokrywa rozrządu od ostrówka bedzie pasowala do c-360? Czy uszczelnienie na wale będzie pasowało? Jak to z tym jest?

Edytowano przez Witek11

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ogrodnik70    0

Witam jakiego skoku musi być siłownik do tego skrętu . I czy pompa morze być napędzana z paska klinowego czy nie będzie się ślizgać .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek406    1

witam a ja chciałem się wam pochwalić swoim wspomaganiem jakie zamontowałem w swojej c-360 mianowicie napęd z koła pasowego przez wałek do pompy mtz zestaw napędu pompy taki jak jest na allegro a siłownik od zetora 7211 ciut przerobiony przy ramionach kolumny kierowniczej ponieważ przy skręcie w prawo nie dało by się wcisnąć sprzęgła a tak jest w końcu lekko koszt mojego wspomagania to 70 zł pompa łożyska przystawki do pompy 20zł krzyżaki z układu kierowniczego peugeot partner 50zł dorobienie węży 120zł olej boxol 20zł i wspomaganie od zetora kupione na allegro za 250zł + moja robota jeśli jest ktoś zainteresowany takim typem mogę pomuc w montażu.Atak z ciekawości to czy ktoś takie wspomaganie już zamontował z serwomechanizmem od zetora jeśli tak to proszę o kontakt ze mną pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kazik99    0

witam wszystkich POMOCY mam problem z moim wspomaganiem w 3p a mianowicie pompa daje ciśnienie że aż wężem zasilającum orbitrol rzuca jedynie przy całkowitym skręcie w prawo lub lewo i podczas kręcenia kierownicą jest spokój (czy mógł się zaciąć zawór w orbitrolu) a tak to cały czas słychać żegotanie i w zbiorniczku nie widać jakiegoś poruszenia oleju nawet podczes przegazowania

 

#442 ogrodnik70

 

ja mam skok sołownika ok 21cm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Scarface    2

Witam

jaka pompa będzie najlepsza do obsłużenia wspomagania i ładowacza i jaki dzielnik strumienia zastosować napęd myślałem dać z wału ?

dzięki za wszystkie rady i sugestie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirek2329    0

zakupiłem wspomaganie kierownicy z firmy mizar do c-360.wspomaganie jest napędzane z wału.jest jeden problem,wyżuca mi oring na wyjsciu z pompy.może ktoś miał podobny przypadek,może ktoś wie na co by można ten gumowy oring zamienić żeby było ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Prawdopodobnie pompę złą dali. Powinna mieć obroty w drugą stronę. Zadzwoń do sprzedawcy czy mogło się tak zdarzyć.

A może ty coś pomyliłeś podłączając i pompa nie ma co robić z ciśnieniem.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirek2329    0

wspomaganie mam już ponad miesiąc i sprawuje się idealnie tylko mam problem z tym oringiem

 

wspomaganie chodzi idealnie ale ten oring mnie dobija bo raz w tygodniu mi wywali i muszę wstawiać nowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ventomaniak    29

Muszę przyznać, że te wspomaganie z agricoli nie jest takie najgorsze. Nie żebym zachwalał bo brak jest co niektórych śrub np od wspornika siłownika, trzeba przyciąć mocowanie filtra powietrza i oryginalny wspornik maski, a co najlepsze odkręcić przodek w wersji z napędem z wału żeby wyjąć stare i założyć nowe koło pasowe. Więc to jedank nie tak do końca bez ingerencji jak to pięknie jest opisywane. Ogólnie jednak zadowolenie jest, palcem jednym na wolnych obrotach można skręcać.

Może mi ktoś powiedzeć ile powinno wejść oleju? Wlałem 1,5 litra około pomimo, że pan z agricola twierdził że w układ wchodzi około 3 litrów a to spora rozbieżność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ventomaniak    29

Stawiałbym raczej na zawór przelewowy w orbitrolu. Ten oring jest najsłabszym ogniwem w połączeniu pompa orbitrol. Z jednej strony dobrze bo przynajmniej nic się nie uszkodzi poza tym oringiem za parę groszy. Zestaw nowy na Twoim miejscu nie dałbym spać sprzedawcy w końcu jest gwarancja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grzebcio
      Witam,

      niedawno nabyłem tegorocznego deutza keyline f70 i po paru naprawach, nie wiem czy mam zgłaszać kolejne czy zaufać wkurwionemu już serwisantowi. Pytania kieruję do użytkowników agroluxów oraz agroplusów gdyz skrzynia 15x15 (rewers mechaniczny) chyba się nie zmieniła. Także:
      -czy tylny most/skrzynia/rewers (nie wiem, które dokładnie) powyżej 15~20 na pusto powinien wydawać dźwięki jakby na trybach były luzy (wręcz trzaski/stuki)
      -oraz czy po nagrzaniu się ciągnika wspomaganie kierownicy bez przekroczenia 1300 obrotów powinno działaś ze znacznym oporem wręcz uniemożliwiając oporem kręcenie na postoju, podczas jazdy już spoko ale przy gwałtownych skrętach nie wyrabia na wolnych obrotach.
    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
    • Przez kacperok200
      Witam posiadam ciągnik landini 6560
      Mam takie pytanie czy podczas kręcenia kierownicą przy zgaszonym silniku (ciągnik z wspomaganiem) kierownica powinna chodzić lekko czy ciężko. A jeżeli chodzi lekko lub ciężko  to jaki może być problem.
      Licze na pomoc.
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam założone wspomaganie do zetora 6211 z Agricol na orbitrol i od samego początku widać że owy orbitrol przepuszcza olej bo ciągnik lekko trzeba kontrować podczas jazdy i zaczyna mnie to drażnić. Podczas siewu i orki jest podobnie trzeba go kontrolować. Końcówki drążków są nowe, na belce brak luzów. Czytałem że można włożyć dławik by ograniczyć przepływ oleju ale czy nie ograniczy to też wspomagania - jego siły, proszę o poradę czy ktoś miał podobny problem i jak sobie z nim poradzić ?
    • Gość
      Przez Gość
      Mam do Was pytanie o RENAULT 110-54 kupionego kilka lat temu. Od początku wspomaganie nie działało zbyt lekko, ale ostatnio gdy założyłem tura i ciągnik zagrzeje się to na postoju nie można zakręcić kierownicą. Co kolejno zrobiłem:
      - sprawdziłem zwrotnice i łożyska w nich- są OK,
      - dałem do regeneracji siłowniki (2 szt.),
      - wymieniłem pompę na nową,
      - wymieniłem orbitrol
      i co... i nic , no może troszeczkę, ale to za mało aby normalnie kierować tym ciągnikiem z belą, a jak się zgrzeję to wogóle tragedia.
      Co może być przyczyną - jest tam chyba jeszcze po drodze zawór ciśnieniowy - jak go sprawdzić?
      Jeden mechanik mówił mi, że te Renault tak maja i skręca się nimi ciężko. Wy też tak macie w swoich?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj