Polecane posty

kamilc360    12

Ja mam takie pytanie. Czy można by w 3p zamontować pompe od wspomagania tak jak w 3512? Trzeba by było przerzucić alternator na lewą stronę, ale czy da sie zamontować wsporniki do niego od 3512? Pompa była by wtedy w miejscu alternatora/prądnicy i napędzana byłaby z paska od koła sprężarki. Moim zdaniem byłoby to lepsze rozwiązanie, chociaż by nie trzeba byłoby zmieniać koła pasowego od silnika i nie byłoby tego wałka do pompy przez który jest problem przy zmienianiu paska.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslawek    7

@kamilc360 - do 3P są do kupienia pompy montowane w bloku silnika pod sprężarką i wtedy nie trzeba nic kombinować z przenoszeniem alternatora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szubinska    26

Witam, na allegro jest do kupienia hydrauliczny układ kierowniczy do Ursusów c-385, 902, 912, 1002, 1012 itp z siłownikiem mocowanym równolegle do przedniej osi. Jak myślicie czy do c-360 dało by się tak zamocować siłownik ? wspomagania do c-360 dostępne na allegro mają siłownik mocowany prostopadle do przedniej osi, powoduje to szybsze zużycie swożnia i tulejek w belce. Mątując siłownik równolegle wyeliminowało by się ten problem. Przednia belka jest bardzo podobna w c-385 i c-360. Czy ten siłownik z allegro pasował by bez przeróbek do c-360 ? Może już ktoś próbował coś takiego zrobić ? proszę o opinie, pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gambler    5

ja mam stary typ zetora 8045 i tk zrobiłem jutro wstawie fotki...panowie siłownik musi byc zamocowany na przednim moscie innaczej bedzie rwało albo siłownik albo belke poprzeczna ja wstarym typie nie miałem otworow do mocowania i sastosowałem 3 sroby w mosce +cybanty wzmacniajace..jezdze juz tak z 7 lat.....tu widze na fotkach ze ktos sobie montuje do słupka do tura

 

siłownik jest i ma byc czescia wspólna w calosci razem z mostem ...kazdy nowy ciagnik tak ma i tak ma byc

 

a to ze trzeba zrobic mocowanie do siłownika ustawic prawo/lewo....dokupic wąs zrobicie raz na wiele lat..

 

do"szubinska" napewno sie da tylko c380,914 ma juz pompe w sobie i w zestawach jej niema ale siłownik by sie dało zamontowac lepiej kupic sam siłownik wąs do c360 orbitrol 914+ pompa siłownik od 80 jest groby i bardzo masywny troche na wyrost do 60"..jotro wstawie fotki zamontowanego siłownika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szubinska    26

ja mam stary typ zetora 8045 i tk zrobiłem jutro wstawie fotki...panowie siłownik musi byc zamocowany na przednim moscie innaczej bedzie rwało albo siłownik albo belke poprzeczna ja wstarym typie nie miałem otworow do mocowania i sastosowałem 3 sroby w mosce +cybanty wzmacniajace..jezdze juz tak z 7 lat.....tu widze na fotkach ze ktos sobie montuje do słupka do tura

 

siłownik jest i ma byc czescia wspólna w calosci razem z mostem ...kazdy nowy ciagnik tak ma i tak ma byc

 

a to ze trzeba zrobic mocowanie do siłownika ustawic prawo/lewo....dokupic wąs zrobicie raz na wiele lat..

 

do"szubinska" napewno sie da tylko c380,914 ma juz pompe w sobie i w zestawach jej niema ale siłownik by sie dało zamontowac lepiej kupic sam siłownik wąs do c360 orbitrol 914+ pompa siłownik od 80 jest groby i bardzo masywny troche na wyrost do 60"..jotro wstawie fotki zamontowanego siłownika

 

chyba się nie zrozumieliśmy, opisujesz montaż siłownika wzdłuż osi ale połączonego tylko z wąsem jednego z kół do dodatkowego wąsa a mnie chodziło o montaż siłownika takiego jaki jest we wspomaganiu ciągników ursus "ciężkiej" serii ale bez przedniego napędu, przykręca się (poprzez uchwyty) siłownik równolegle do przedniej osi a jego końce podpina się poprzez specjalne przeguby do obu wąsów kół (drążek poprzeczny się demontuje - jest zbędny) oto link: http://allegro.pl/ws...2951248391.html

moim pytaniem było czy siłownik i uchwyty z tego zestawu będą pasowały do przedniej osi w c-360 ? było by to rozwiązanie podobne do tego w zetorach 3320, 5320 itp

Edytowano przez szubinska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gambler    5

to co podałes w linku to jest siłownik jaki stosuje sie w nowoczesnych ciagnikach mam taki w farmtracu jest to swietne rozwiazanie...to czy da sie zamontowac w 60" zalezy czy rozstaw kół nie bedzie za waski jak widac na zdjeciach sa mozliwosci regolacji dla kazdeko koła oddzielnie..droga sprawa to skok siłownika prawa lewa strona..ile wynosi co do montazu ta sa gotowe profile.....kwestia ustawienia

 

cena tez jest spora silownik orbitrol 4 weze..ponad 2 tys..ogolnie pomysł dobry..i na bogato

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qunie    7
Napisano (edytowany)

witam znalazłem aukcje wspomagania kierownicy od wózka widłowego http://moto.allegro....3007206255.html pytałem jakie to cudo jest konkretnie i okazuje się że orbirol 100, pompa pz 10 lub 18 litrów,skok siłownika 21cm. są też inne orbitrole 80, 100.125,160 i moje pytanie czy warto a jeśli tak to jaki sprzęt dobrać?

Edytowano przez qunie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max15    0

Mam orbitrol OSPB 80 od wózka widłowego i czy w połączeniu z siłownikiem od bizona i pompą od t25 lub orginalną od wspomagania w zetorze 5211 będie to działało dobrze?Siłonik chce przymocować do osi .Co jeszce będzie potrzebne aby to działało bez zarzutu w c360 lub zetarze?Wiem o przewodach i zbiorniczku ale czy coś jeszcze? Czekam na sugestie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    54

Powinno być dobrze,masz orbitrol z kierownicą czy bez.Jeśli bez to musisz dokupić.Pompa nie wiem jaką ma wydajność,ale powinna mieć10-12l/min.i kwestia gdzie chcesz ją zamontować.Jak konkretnie chcesz zamontować siłownik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max15    0

Kierownica pasuje idealnie od malucha. Kupiłem wczoraj na złomie.Myślałem nad pompą od c330.Widziałem jak koleś miał taką przy wspomaganiu przy c330.Założył tylko koło pasowe i bez żadnej przystawki się obyło jak w przypadku pompy od t25.Siłownik równolegle do osi.Dospawam mocowanie siłownika i dodatkowo dam wąs od ursusa 912 .Znalazłem takie rozwiązanie na forum.Napęd pompy planuje przez pasek klinowy.Da rade takie rozwiązanie rade?

Edytowano przez max15

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    221

wąs raczej nie od 912 bo tam to jest trochę inaczej,wąs zakłada się od c360 tylko jak siłownik idzie na lewe kolo daję się wąs od prawego i obraca i szpilki bądź dłuższe śruby i masz już mocowanie spotkałem się już że przy dużym użytkowaniu wyrwały się szpilki ale to przy wożeniu big baków po polu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    54

@max15:Dokładnie jak kolega rolniku360 napisał.Ja mam takie rozwiązanie od zeszłego roku i jest super.Wąs od c360 odwrócony,siłownik od bizona,sworzeń wspawany do belki,pompa przez wał cardana z wału.Co do rozwiązania pompy na koło pasowe-ktoś już to opisywał że może wystąpić poślizg paska.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oregon24    0

Witam

 

Mam kompletne wspomaganie od lublina i chcę je zamontować do C-360 i mam problem z zamontowaniem pompy.

Mianowicie nie chce przerabiać koła pasowego więc pozostaje napęd z tego koła walkiem i tu się pojawia problem

bo jeśli dobrze myślę to ustawiając pompę przed chłodnicą będzie pracowała nie w tą stronę w którą powinna i tu

pytanie czy kierunek obrotów jest obojęty w tej pompie?

Nie wiem czy dobrze myślę bo narazie jest to faza plnu

Post w złym temacie. Przeniesiony

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max15    0

A czy nie porzeba jakiegoś zaworu jak jest np na pompie w zetorze 5211?Tura nie planuje u siebie.Ewentualnie przedni tuz własnej konstrukcji jest w planach.Ps.Mam pytanie czy jest jakaś metoda na wstawienie smarowniczki (kalamitki) w zwrotnicy? Bo mam 1 gwint wyrwany ,a to są już chyba największe.

Edytowano przez max15

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    221

wiercisz otwór po drugiej stronie zwrotnicy gwintujesz i masz a jak ci się wyrwała ta u góry to smaruj tą od dołu jak masz dobry uszczelniacz na dole to smar przejdzie ja zawsze tak smaruje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max15    0

Na to nie wpadłem.Myślałem nad przyspawaniem nakrętki bo zwrotnica jest chyba stalowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim mam pytanie dotyczące wału kardana napędzającego pompę. Czy mogę użyć tylko jednego krzyżaka? bo przeważnie montuje się krzyżak kawałek rurki i krzyżak a ja niestety tak nie mogę zrobić ponieważ wtedy mi się nie zmieści pompa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    54

Według mnie nie bardzo.Jest różnica poziomów między osią koła pasowego,a miejscem na pompę przed chłodnicą.Gdybyś chciał tak zrobić pompa "patrzyła by w górę"była by zamontowana pod kątem.Jaką pompę chcesz tam zamontować,skoro piszesz,że nie wejdzie ci wał na dwóch krzyżakach?.

Edytowano przez KRISS75

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem to masywnie kupiłem krzyżaki kierownicze od MTZ dorobiłem wałek o długości 60mm fi 35 ze zwężeniem pod otwór krzyżaka oraz rozwierciłem z drugiej strony wałka otwór pod tulejkę frezowaną. Następnie wprasowałem ją tam i obspawałem rant.Wałek wchodzi w 2 łożyska ucp 35mm następnie do wałka wchodzi pompa z frezem. A pompa to nsz 16 i z tym całym zestawem równa sie z przednim zaczepem więc nie ma szans abym założył maske. Wiec dlatego pytam sie czy nie moge odłączyć jednego krzyżaka żeby to połączenie zrobiło sie krótsze .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

niestety nie ma możliwości skrócenia. Zaryzykuje i zrobie na jednym a wspornik który trzyma łozyska i pompe przymocuje na sprężynach które będą amortyzowały drgania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grzebcio
      Witam,

      niedawno nabyłem tegorocznego deutza keyline f70 i po paru naprawach, nie wiem czy mam zgłaszać kolejne czy zaufać wkurwionemu już serwisantowi. Pytania kieruję do użytkowników agroluxów oraz agroplusów gdyz skrzynia 15x15 (rewers mechaniczny) chyba się nie zmieniła. Także:
      -czy tylny most/skrzynia/rewers (nie wiem, które dokładnie) powyżej 15~20 na pusto powinien wydawać dźwięki jakby na trybach były luzy (wręcz trzaski/stuki)
      -oraz czy po nagrzaniu się ciągnika wspomaganie kierownicy bez przekroczenia 1300 obrotów powinno działaś ze znacznym oporem wręcz uniemożliwiając oporem kręcenie na postoju, podczas jazdy już spoko ale przy gwałtownych skrętach nie wyrabia na wolnych obrotach.
    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
    • Przez kacperok200
      Witam posiadam ciągnik landini 6560
      Mam takie pytanie czy podczas kręcenia kierownicą przy zgaszonym silniku (ciągnik z wspomaganiem) kierownica powinna chodzić lekko czy ciężko. A jeżeli chodzi lekko lub ciężko  to jaki może być problem.
      Licze na pomoc.
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam założone wspomaganie do zetora 6211 z Agricol na orbitrol i od samego początku widać że owy orbitrol przepuszcza olej bo ciągnik lekko trzeba kontrować podczas jazdy i zaczyna mnie to drażnić. Podczas siewu i orki jest podobnie trzeba go kontrolować. Końcówki drążków są nowe, na belce brak luzów. Czytałem że można włożyć dławik by ograniczyć przepływ oleju ale czy nie ograniczy to też wspomagania - jego siły, proszę o poradę czy ktoś miał podobny problem i jak sobie z nim poradzić ?
    • Gość
      Przez Gość
      Mam do Was pytanie o RENAULT 110-54 kupionego kilka lat temu. Od początku wspomaganie nie działało zbyt lekko, ale ostatnio gdy założyłem tura i ciągnik zagrzeje się to na postoju nie można zakręcić kierownicą. Co kolejno zrobiłem:
      - sprawdziłem zwrotnice i łożyska w nich- są OK,
      - dałem do regeneracji siłowniki (2 szt.),
      - wymieniłem pompę na nową,
      - wymieniłem orbitrol
      i co... i nic , no może troszeczkę, ale to za mało aby normalnie kierować tym ciągnikiem z belą, a jak się zgrzeję to wogóle tragedia.
      Co może być przyczyną - jest tam chyba jeszcze po drodze zawór ciśnieniowy - jak go sprawdzić?
      Jeden mechanik mówił mi, że te Renault tak maja i skręca się nimi ciężko. Wy też tak macie w swoich?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj