Wieslaw55

Renault 90-34 luz na osi przedniej a urwanie wału

Polecane posty

Wieslaw55    0

Witam. Pytanie jak w temacie czy luz na przedniej osi może spowodować zerwanie wału napędowego oczywiście jeżeli tego nie naprawiamy. Słyszałem, że takie żeczy się zdarzają dlatego jak ktoś coś wie to proszę o odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

moze nie uszkodzenie samego walu, ale tej zlaczki miedzy mostem a walem


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

nie może tylko uszkadza a rodzaje uszkodzeń są różne zcięcie frezy uszkodzenie złączki i pęknięcia , jest to naprawialne regenerujemy mosty napędowe kompleksowo, jak i same wałki


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akowicz111    159

Złączka to pół biedy, wał jeszcze też ,gorzej jak urwie kawałek wałka atakującego (szwagier miał tą przyjemność ale dało się zrobic).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
razmus22    1

witajcie kto wie jak to wzglada cenowo bo wlasnie dowiedzialem sie ze u mojej reni sie zerwal naped i zdjolem ta obejme frez ma dobry, na walku jest mocno podrobione prawie zyledka ale czy jest mozliwosc zerwania jednej polosi czy walek ataku w srodku sie zerwal?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akowicz111    159

Luz da się wyczuć jak podczepisz coś ciężkiego na tył. Np. z pługiem jak przejeżdzasz przez bruzdę to taki głuchy stuk słychać. Można też wizualnie stwierdzić jak jest dostęp i wiesz o co chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly00    26

a to przod musi byc wlaczony? ja np jak przejezdzam przez brame gdzie jest prog i puszczam gaz slychac takie tapniecie czy cos wiec to jest ten luz? jaki koszt naprawy tego ewentualnie ktos to robil?

 

jak to stiwerdzić??moze jakies fotki ktos mosiada?poki co nic mi sie nie dzieje tym ciagnikiem to jest sens szukac?

Edytowano przez maly00

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

dzwigaj przod w gore, bedziesz widzial czy sworzen sie rusza, jak tuleja sie skonczyla widac golym okiem

zestaw naprawczy osi to koszt 600-700zl. chyba ze cena poszla w gore


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan34533    26

Jeśli  kupiłeś renówkę z przednim napędem obowiązkowo należy sprawdzić luz przedniej osi bo pózniej naprawa będzie droga, no chyba że ciągnik nowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    52

żeby zobaczyć luz przedniego napędu , wystarczy się schylić i zobaczyć jaka jest szczelina na tulejach, między nią a sworzniem, nie powinno być wcale luzu, niedawno kupiłem renault wcześniej oglądałem i we wszystkich był duży luz 3 do 5 mm , w jednym to tuleja wymielona była, w ostatnim który nabyłem 0 luzu, stwierdziłem że można po tym poznać czy ciągnik dużo pracował , oczywiście pod warunkiem że śruby mocować nie są naruszone, bo wiadomo zawsze można wymienić tuleje, zestawy naprawcze w wielu sklepach internetowych są dostępne , oczywiście że taki luz będzie powodować uszkodzenia, zrywanie frezów , a nawet urwanie wałka atakującego, miałem tak w case, dużo pieniędzy i czasu mnie kosztowało zanim z czaiłem dlaczego u mnie się tak to babrze, teraz jest to logiczne, głównie w orce kiedy jedno koło ma lżej bo na ścierni drugie w bruździe , most się krzywi co za tym idzie wałek jest pod ukosem i drze frezy, w renault są inne mufy , które są nasadzane na luźno więc nie wydaje mi się że by mogło aż urwać wałek ataku, w case mufa działa jako opaska zaciskowa , kiedy skręciłem nową mufę to urwało z czasem atak , a więc nie lekceważcie tych luzów, a smarowanie czy w case czy w reni , gówno daje, kalamitki są tak usytuowane że smar   wyłazi w dolnym punkcie , ale pewnie coś tam da podczas jeżdżenia pewnie się coś rozprowadza, 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj