Skocz do zawartości
BAD80

Najlepsi mechanicy i elektrycy od ciągników wschodnich - lubelskie

Polecane posty

WHATEVER

BAD80    2

Witam,

temat może trochę zbyt ogólny, ale chodzi mi o dowiedzenie sie jacy dobrzy, uczciwi fachowcy znajdują sie na terenie lubelskiego, zamojskiego od ciągników T-25, Mtz, Ltz. Chodzi mi np by ktoś mi poprawił elektrykę w ciągniku mtz, światła raz są raz ich nie ma, zrobi ktoś, ma być, potem jest wyjazd i nagle w środku drogi trafia oświetlenie i nie wiadomo czemu. Tak samo będe potrzebował kogoś od remontu T-25. Może kogoś polecacie, kto sie zna na rzeczy i robi to co trzeba a nie wymienia wszystko oprócz tego co jest właściwym defektem? Wiadomo od ciągników polskich to więcej się znajdzie i chętniej sie podejmują. Będe wdzięczny za wiadomości i namiary do kogo najlepiej się udać:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

locke    291

Do poprawiania instalacji nie potrzeba być specjalistą w ruskich ciągnikach.Trochę chęci i zainteresowania i da się wszystko zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

BAD80    2

No niby tak, ale wielu ludzi którzy robią instalacje jakoś sie nie chce tego podejmować, wolą ponoć zrobić 3 polskie niż jednego ruskiego;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


mtracz    71

To znaczy że mało umieją i ich przerasta, czyli d*pa nie fachowcy.

Podaj dokładniejsze namiary lokalizacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

BAD80    2

okolice Zamościa, 10 km od niego. No włąsnie a nie ma takiego konkretnego który nie ściemnia tylko wie co z czym sie je:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

locke    291

Nie ma że się nie chce.Jest robota to się robi.Jak się coś nie wie to schemat w łapę i się robi.Przed przystąpieniem do pracy dobrze jest przeanalizować cały schemat i dopiero zabrać się do roboty.Nie takie rzeczy się w życiu robi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

skywalker89    39

na pw wyślę namiary na myślę, że dobrego gościa, który tutaj w tomaszowskim-hrubieszowskim-zamojskim działa. liczę na zieloną strzałkę :P pozdro

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

BAD80    2

ok będe wdzięczny:) ktoś jeszcze jest zadowolony z czyichś usług? może kogoś polecic?

Edytowano przez BAD80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przed przystąpieniem do pracy dobrze jest przeanalizować cały schemat i dopiero zabrać się do roboty.

A co tam jest do analizowania? Takie instalacje to się z pamięci robi. Poza tym schemat to jeszcze trzeba umieć czytać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

locke    291

Tylko ja mówię to do właściciela ciągnika aby sobie sam poradził.Oczywiście że to są instalacje najprostsze jakie są i nie potrzeba do nich nie wiadomo jakich urządzeń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jahooo    257

Mój sąsiad specjalizuje się w naprawie MTZ-tów , jesli chcesz, to kontakt do mnie, dam ci namiary do niego, okolice Krasnegostawu, do Zamościa rzut beretem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

BAD80    2

bedę wdzięczny za kontakty do sprawdzonych i rzetelnych fachowców:) Co do specjalistów to u kolegi też był problem z elektryką i gdzie on nie jeździł i co nie robił, kolega ma naprawdę głowe do mechaniki i elektryki sie czepia ale w mtzcie po prostu wymiekł. Tez dzwonił po róznych fachowcach i każdy go zbywał, w końcu znalazł jakichś dwóch magistrów elektryki, akurat byłem u niego wtedy i obserwowałem ich troche siedzieli nad schematem i pot im sie lał z czoła, niby coś zrobili ale potem wszystko sie zjarało, więc takie proste to chyba jednak nie jest, jak myślicie?

Edytowano przez BAD80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tomek73    188

To sa naprawdę proste instalacje, Ursus 1224 ma bardziej skomplikowaną.

Ja wezwałem elektryka do mojego MTZ, ale że nie przyjeżdżał z tydzień to sam zrobiłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

BAD80    2

chyba też trzeba mieć smykałke do tego, dla takiego co nigdy w życiu nic nie podłączał to może być kosmos:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mtracz    71

Przecież MTZ to nie statek kosmiczny. Widać, że brakowało im nie tylko wiedzy i umiejętności czytania schematów, ale takżę jakości wykonania naprawy.

Proste jak metr drutu w kieszeni. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

BAD80    2

może bardziej chodzi o to że by sie gdziekolwiek dostac to trzeba sporo narozkręcać :) ostatnio jakiś dziadek mi robił, miałem podłączone halogeny na dachu tak, że jak sie włączyło przełącnzikiem na raz to zapalał sie tył, a na drugi raz to dodatkowo prżód. Ten coś poknocił i mi potem wpiera że to niemożliwe by tak podłączyć, że tak sie nie da. Mówie że sie da i że tak było, no niby podłączył i pojechał, ja nie sprawdziłem a on zrobił tak, że na raz zapala sie tył, a na dwa tył gaśnie i zapal sie przód:) światła też niby miały być i chwilowo były a jak ostatnio wracałem po nocy z dwoma przyczepami drewna to nagle szlag je trafił i rób co chcesz, dobrze, że droga oswietlona byłą to jakoś dojechałem ale to strach tak. A w ogóle to światła siweca tak jakby chciały a nie mogły, czyli słabo.

Edytowano przez BAD80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ciekawe rzeczy tu wypisujecie. Przecież żeby prąd płynął musi być tylko zamknięty obwód. I nieważne czy jest to MTZ czy Ursus. Więc nie wiem dlaczego ludzie się boją rusków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rafal4610    54

znam dobrego mechanika na Wierzbie koło Starego Zamościa ;) Gość robi wszystko. Pompy paliwowe, szlify wałów, głowice no wsio. Moge podać namiary. Jak coś to pisac na pw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

robtombi    0

hey,chcialbym jesli moze znacie takiego dobrego fachowca lub jakis by sie podjal naprawy instalacji w mtz 572 bez predniego,bo troche bajzel sie zrobil .

W Podlaskim oczywiscie okolice Bialegostoku bylbym wdzieczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Bez problemu mógłbym Ci to zrobić gdyby nie ta odległość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Panowie to nie jest temat dotyczący awarii i ich usuwania. Zbędne posty usunąłem. Następne będą nagradzane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sadek    448

No niby tak, ale wielu ludzi którzy robią instalacje jakoś się nie chce tego podejmować, wolą ponoć zrobić 3 polskie niż jednego ruskiego;)

 

Naprawdę profesjonaliści , w tych ciągnikach znając zasadę działania żarówki, przełącznika i akumulatora i jeżeli te 3 elementy połączymy aby żarówka gasła i się zaświecała to instalacja jest do opanowania.

 

Schemat trzeba umieć czytać, wysyłam 1 użytkownikowi schemat podłączenia przekaźnika a on go nie rozumie tylko trzeba było po chłopsku który gdzie i zadziałało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

BAD80    2

Dokładnie, i tu sie zgodze i przyznam bez bicia, że ze mnie też schematyczny analfabeta:)

 

 

Proszę nie cytować poprzednich postów.

Edytowano przez Elektrotechnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez dawid12
      Witam mam problem z podnosnikiem w T-25.Ciągnik podnosi tylko lekkie maszyny(pajak,obsypnik).A ciezejszych niepodnosi wcale albo podniesie i nietrzyma.Pompa została wymieniona uszczelki na siłowniku tez.I tu jest problem bo juz niewemy co to moze byc.
    • Przez lukaszo
      witam ! czy posiada ktos grzalke oleju we Władku T 25 ?
    • Przez Zbynio
      Czy ktoś z Was talerzuje Władkiem? Jeśli tak to jaką talerzówką i jak sobie radzi ciągnik.
    • Przez wladek99
      Witam wszystkich.
      Jest to mój pierwszy temat na forum wiec proszę o wyrozumiałość i mam nadzieję ze w dobrym miejscu pisze.
       
      Więc tak. Mam możliwość kupienia kompletnie spalonego Władymirca z 89r z rewersem za nie duże pieniądze i mam do was pytanie czy się opłaca ?
      Ile wyniesie kupno części aby doprowadzić go do przyzwoitego stanu ?
      Z góry wielkie dzięki za odp.
      Pzdr.
    • Przez Buncol
      Witam Chciałbym poprosić o pomoc.
      Mam zamiar podczepić owijarkę do swojego Władymirca, ale jak zrobić wejście hydrauliczne na 2 końcówki, aby rusek mógł owijać baloty?
      Z góry dziękuję za pomoc.
      Pozdrawiam
×