Skocz do zawartości
News
zetor6340

Pronarek czemu nie? ladny jest, tylko to wyciszenie 82sa

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
zetor6340    1

Witam wszystkich. W galerii jest sporo fotek pronara 82sa, do gustu przypadla mi zwlaszcz jedna pod ktora zamiescilem moja skromna komete. Wg mnie ten cianik mogolby startowac w miss AGF i z powodzeniem przegonic konkurencje w kategorii do 100tys zl . Poza jego ujmujacym wygladem sprawia wrazenie  traktora wartego zaufania ale denerwuje mnie jedno czy naprawde jest tak glosno wew? czy da sie spokojnie rozmawiac, sluchac radia? ja mam mtz i u mnie sie da a pronar zawsze wydawal mi sie lepszej jakosci sprzetem. i jeszcze jedno patrzac na 82sa opony wydaja sie sluszne, ale ten 150km nie ma zbyt waskich? 

 

Prosze o wszelkie sugestie na temat mojego postu i mam nadzieje ze moza by cos zrobic z tym konkursem miss  :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witek    2

hmmm ja mam pronara ale jeszce tego starszego co do kabina jest ok...wiadom w lata jak jest goraco i tylnia szyba szyber dach i drzwi sa otwarte nie jest juz tak fajnie ale ogólnie jest OK


2-08-2007 3400gram 52cm to mój Kacperek

12-07-2008 2831gram 43cm to moja Oliwia

2008-04-01 Firma Wit-Rol rozpoczyna działalności

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

JarekWLKP    1

W 1221A nie jest fajnie.


John Deere marką ponad wszystkie.
Zamieszczone przeze mnie fotografie chronione są prawem autorskim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    137

te nowe modele moze nei wygladaja najgorzej ale wystarczy odrobine mu sie dokladniej przyjrzec zeby stwierdzic ze nei jest to solidny traktor...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ilovemtz    0

Wesmy sobie takiego ursusa cena taka ze az glowa boli jak na te klase wygladu nie maja za ta cene juz by mozna wyrwac cos lepszego niz ursus a w cenie pronara to nic nowego sie juz nie wyrwie oprocz belarusa choc to jest to samo


I love mtz and simson.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bagiszon    0

Belarus to nie dokońca to samo co Pronar. Jak bedzie konkurs na najładniejszego Pronara musze wstawić swojego TSA, radia da się słuczać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    55

Tak wogóle to jakie ma wyciszenie Pronar czy Belarus w kabinie. Ja mam ursusa 4514 i jest 85dB- radia można słuchać, ale szczerze mówiąc to jest głośno. Pronary i Belarusy pewnie mają podobnie... Nie ma to jak zachodnie ciągniki- standard to 75dB, a są nawet lepsze maszyny co mają 72 lub 71dB (lepiej niż w samochodzie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miki7211    5

Ale takie ciagniki duzo kosztuja. nie lepiej kupic jakis zachodni ciągnik z standardowym wyposazeniem kabiny


Moje Filmiki

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daszyna    0

trzeba założyć słuchawki do radia, albo kupić lepsze głośniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fobos    2

Mam co prawda belarusa, ale na głośność jego pracy nie narzekam, podczas pracy w polu jest całkiem przyjemnie o ile wszystkie drzwi sie pozamyka to jest całkiem znośnie, ale niestety najgłośniej jest podczas transportu na ostatnim biegu, jedynie ten bieg daje najbardziej uszom popalić, niestety taki urok tej skrzyni biegów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dzony9203
      Witam wszystkich.
      Mam problem z odpięciem przewodu paliwowego od lewego baku.
      Pytanie niby banalne ale nie mogę bo za nic odkręcić, nawet żabą.
      Ktoś ma podobne doświadczenia albo pomysły ?
      Załączam zdjęcie poglądowe.
      Pozdrawiam.

    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez dzastin
      Witam!
      Mam dylemat odnośnie przyłączenia hydrauliki wapniarki do ciągnika. Potrzebuje podłączyć dwa węże, z którego jeden będzie zasilający a drugi na powrocie. Standardowo podłączyłem je jak pług obrotowy do tych gniazd z lewej strony, zamieniając dwukrotnie pozycją prawy na lewe i lewe na prawe, ale za każdym razem wysadziło mi uszczelniacz przy wapniarce. jako że nie jestem wybitnym specjalistą w tych sprawach , a w książkach serwisowych ciężko cokolwiek znaleźć mam do Was pytanie: czy za powrót oleju nie będzie czasem odpowiadało to gniazdo z prawej strony ciągnika? Będę wdzięczny za jakąkolwiek poradę ;)

    • Przez Kacper2305
      Witam. Niechcący poprzestawialem ustawienia licznika w belarusie. 952 2011r przód krzyzakowy koła z tyłu r34. Czy wie ktoś jakie muszą być ustawione te kody i pomorze? 



×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.