Adik_ziel

Ursus C-330 grzeje się

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A ja radze podobnie jak kolega @bobytempelton, sprawdź temperaturę jakimś termometrem, równie dobrze mógł się popsuć zegar i zawyża wartość temperatury.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Klepk995    182

tulejkę dorabiałem z osłony na wałek od WOM ale termostat już nie wejdzie , zakładasz to tam wyżej nad pompą wodną tam gdzie chodzi ten wiatrak tylko nie tam tylko tam będą wyżej 3czy 4 śruby i tam i to dość ciężko wchodziło ale się jej poprawiło tylko jak mówię termostat już nie wejdzie ale tak na moje oko to jest uszczelka pod głowicą bo miałem tak po remoncie

 

jak chcesz więcej info o tej tulei to pisz na pw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bizonbs    4

Sprawdź uszczelkę pod głowicą...


Instalacje techniczne: monitoringi, alarmy / Obsługa sieci, serwerów polityk bezpieczeństwa.  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek195    1

Jeszcze ewentualnie możesz sprawdzić czy jak ci się zagrzeje woda to czy cała chłodnica jest gorąca, wiem że pisałeś że wymieniałeś na nową, ale patrząc na jakość kupowanych części to wszystko możliwe, jeśli będzie ok, to może być uszczelka pod głowicą, jak już było wspomniane..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

nie bez korka nie prubowałem

 

Więc spróbuj, może dla niektórych wyda to sie dziwne ale to może być wina korka. Wujek gdy w latach 80 kupił nową 60 to od początku mu się grzała, winny był korek.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bizonbs    4

O korku co prawda jeszcze nie słyszałem nigdy. Na myśl mi jeszcze przychodzi jedynie pompa woda.


Instalacje techniczne: monitoringi, alarmy / Obsługa sieci, serwerów polityk bezpieczeństwa.  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

Co do korka to jeździłem od grudnia do maja bez korka to szybciej się nagrzewał a jak założyłem korek to muszę dobrze skacić ciapka żeby się nagrzał do odpowiedniej temperatury :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojo123    4

damjan15 masz termostat czy nie

 

w sobotę przychodzi mechanik i wymieniamy uszczelkę pod głowicą może to jej wina odpisze napewno czy to jej wina


:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

nawet nie wiem czy mam ale raczej siedzi jeszcze nie zdarzyło mi się tam zaglądać od kupna ciapka ale daje 90% że mam :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rpalka    0

Ja jak zmieniam termostat to zawsze wrzucam go do wrzatku i sprawdzam czy sie otwiera bo czasami sie zacinaja i lepiej sprawdzic przed niz pozniej szukac - tak wiec wyciag termostat i sprawdz go :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    584

mim zdaniem przyczyn może być wiele,uszkodzony wskażnik który zawyża wskazania można sprawdzić w wodzie np na gazie czerwone pole woda wrze ,uszkodzony termostat też można sprawdzić w wodzie w naczyniu ma się otworzyć zanim woda zacznie się gotować a podnoszą się z dna pęcherzyki powietrza lub też zbyt mocna sprężyna korka chłodnicy wymienić na inny korek może też być sprawa wirnika pompy rzadko ale bywały plastikowe a te potrafiły się obrabiać i zatrzymywać co do termostatu to ma być zamontowany komplet uszczelka gumowa termostat oraz pierścień plastikowy przy głowicy jeżeli wyjmiemy termostat należy wstawić rurkę najlepiej gumową w obudowę pomiędzy głowicę a otwór wylotowy do chłodnicy aby ciecz krążyła w obiegu dużym z głowicy do chłodnicy bo inaczej pompa będzie mieszać wodę tylko w chłodnicy i silnik będzie się jeszcze gorzej grzał.

Edytowano przez andrzej78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojo123    4

andrzej78 ale jak wstawić tę gumową tulejkę przez całą długość obudowy tego miejsca na termostar


:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Zamiast a może a może i dalej tak amożować zmierz w końcu temperaturę silnika, a zamiast zmieniać uszczelkę pod głowicą zmierz ciśnienie sprężania ,i oczywiście jak koledzy i ja wyżej pisałem termostat, zwykła diagnostyka i szukanie przyczyny o ile jest, zazwyczaj jest pierwsza a nie diagnoza ziać mi się z was chce, temperatura silnika wolnossącego nie powinna przekraczać 100stopni C, ciśnienie sprężania dla dobrego szczelnego cylindra w c330 28bar dla jeszcze że będzie chodził jakieś ok 15-20bar, najpierw sprawdź to!!! poza tym jak jest korek chłodnicy b.szczelny to jest układ nadciśnieniowy i się mniej grzeje, co większość z was może nie zrozumieć niestety


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malorolny    0

Szpece ponad szpecami ........... smiać mi się chce czytam i obserwuję was od miesięcy odzywam się jak mam ochotę po to żeby was wykpić :lol: Stary nic nie kombinuj tylko obetnij puszkę po piwie i wstaw w obydowę termostatu , odrazu woda pójdzie na duży obieg i wszystko się uspokoji...... tulejka o której piszecie to zwykły dystans ...... panowie żąl .......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Widzę że kolega zjadł wszystkie rozumy ludzui którzy od dziesiatek lat pracowali i udoskonalali silniki. Puszkę zawiez na złom załóz termostat i sprawdz wszystko jak napisał bobytempelton bo po omacku to nic nie narobisz.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Ty raczej narzekał nie będziesz. Dla prawidłowej, efektywnej, oszczędnej pracy silnika i dla jego trwałosci musi byc spełnione kilka warunków. Jednym z nich jest odpowiednia i stabilna temperatura. Do jej utrzymania służy termostat a bez niego ten warunek spełniony nie bedzie. I tu sie konczy rozmowa.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

bravo Severyn20 , termostat jest poto aby utrzymywac stala temperaturę , a Ty kolego sprawdź czy massz chłodnice drożna , ja tak miałem odpiołem weza dolnego zalewam woda a tu się tylko sączy woda iii ??/ chłodnica do regeneracji , odrazu nowe węze , nowy termostat płukanka roztworem sody i płynik , spokój od 3 lata parrraaammm


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj