Adik_ziel

Ursus C-330 grzeje się

Polecane posty

wloda    12

pewnie zagrzałeś ze farba zeszła mój wujek zrobił tak przy claasie to go sprzedał ale przyczyn nie znaleźli mogły się tłoki zgrzać coś takiego wujek mi mówił i dlatego problemy są


PRONAR 1025_________URSUSc360__________MTZ 82_______bizon______i nowy zakup Massey ferguson 7256_________i wiele innych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość goscmen   
Gość goscmen

Myślę że poprostu niemasz pierścionków niema spręrzania i nie chce odpalić toznaczy że go zajechałeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cichy84    28

na bank sie przytrzeć przyłapał na jednym tłoku i jest efekt na 1 ciągnie a na drugim może trzymać nio ale możesz pierścionki stracić niema kompresi jak zdejmiesz głowicę to się dowiesz bo bez tego ani rusz tak myśle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość goscmen   
Gość goscmen

poprostu wez kogoś co ma troche pojęcia o ciapku i zobaczycie myśle że bez małego remonciku się nieobejdzie jak góra do roboty to kosz nie jest taki straszny ale mósisz zajrzeć do środka przedewszystkim sprawdzić głowice czy przeżyła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominik1994    69

wiec muszę wał dać do szlifu kupić dwa zestawy naprawcze i głowice dać do planowania i uszczelki itp. około 1000zł mnie wyjdzie no nic myślałem ze bez tego się obejdzie ale jak piszecie ze mogła tez głowica pójść to wszystko zrobię


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość goscmen   
Gość goscmen

Spokojnie wez mechanika i oblukajcie w tamtym roku robiłem ciapkowi motor KOSZT niewiem czy 2000 starczy tyle że zrobiłem wszystko pompa no co sie dało .Jak masz dobrą to pare stówek ci odejdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

za pmpe pare stówek ?? 300 zł kompletna regeneracja pompy , nowa kosztuje około 700 zł , aco do silnika to 2000 w c 330 to nie za dużo , ja robiłem 3p to mnie wyszedl 2200 ,szlif wału , nowe zestawy,nowe zawory , gniazda,planowanie ,nowy wałek rozrządu ,jak pytałem o c 330 bo mam to mi powiedzieli około 1200


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk28    1

Davidastra nowa pompa 700?????? ;) a gdzie takie masz dobre ceny? u mnie nowa 1200 a regeneracja 250 zł.Po drugie co ma wał do przegrzania się??? Moim zdaniem włóż 2 zestawy , głowice sprawdz i tyle w temacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

Ja bym się zastanowił nad całym silnikiem ;) pamiętaj że jak przed przegrzaniem silnik był ok to wystarczą zestawy i głowica. Pamiętaj że teraz są części i części wykonaniem różnią się i to bardzoooo i nawet jak będziesz brał najdroższe to możesz trafić że ta stara część dłużej pochodzi niż ta nowa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pysa    0

poco zaraz cały śilnik jak go przegrzałeś i złapało na pierścieniach wystarczy zmienić pierścienie a jeśli strasznie porysowało tuleje to kup komplet naprawczy i po sprawie ,wał jak trzyma ciśnienie (a brak wody w chłodnicy dla wału to nie koniec świata ) to poco ci ten koszt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malorolny    0

Davidastra nowa pompa 700?????? ;) a gdzie takie masz dobre ceny? u mnie nowa 1200 a regeneracja 250 zł.Po drugie co ma wał do przegrzania się??? Moim zdaniem włóż 2 zestawy , głowice sprawdz i tyle w temacie.

Ano wał ma do przegrzania ...... przegrznie to zmina właściowśc materiału, reszty się domyśl ale chyba to cię przerasta , głupoty wypisujesz po forum , nie masz pojęcia o pewnych sprawch to się nie odzywaj , czytaj i ucz się !!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość goscmen   
Gość goscmen

za pmpe pare stówek ?? 300 zł kompletna regeneracja pompy , nowa kosztuje około 700 zł , aco do silnika to 2000 w c 330 to nie za dużo , ja robiłem 3p to mnie wyszedl 2200 ,szlif wału , nowe zestawy,nowe zawory , gniazda,planowanie ,nowy wałek rozrządu ,jak pytałem o c 330 bo mam to mi powiedzieli około 1200

 

 

Więc tak za szlif wału ,planowanie głowicy ,koło pośrednie ,WAŁEK rozrządu trzymał norme,ośiowanie bloku, tulejki sworzni,panewki750zł,2 komplety naprawcze 400zł,POMPA regeneracja z zasilają nową i wtryski450zł, pompa olejowa tuchola 200zl,uszczelki śrubki podkładki silikon termostat obudowa termostatu szajbka do wiatraka olej filtry rozbierze to i do sprzęgła sie coś przyda do wymiany ciekawe jak główne koło paska na wale ogólnie duperele ze 200-300zl, no i oczywiscie mechanik niewiem czy za 500zl zrobi !!! Mnie właśnie tyle wyszedł niestety uzbiera się niewiadomo kiedy. NO I ILE WYCHODZI!!! Więc powodzenia za 1200.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

a to widocznie waly urywał skoro osiowanie było robione ?? ,szlif walu z planowanie głowicy 750 zł ??? Ty sie dobrze czujesz???

razem nie wiecej jak 200 zł ,40 za głowice i 150 za wał,komplety naprawcze za 340 mahle z tłokiem czeskim , pompa wtryskowa iwtryski 400 , pompa oleju 200 ,termostat 30 , komplet uszczelek 30 , olej 50 , filtry paliwowe 8 ,olejowy 12,wkład do filtra powietrza 10 ,a pisales jeszcze o obudowie termostaty na grene jest po 26 jak się nie myle , ale skoro nie robisz Ty tylko wszystko zlecasz innym ludziom pokroju mechanik mówi się trudno


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość goscmen   
Gość goscmen

A ty czytać umiesz 40 za planowanie cała regeneracja 250 z a panewki koło pośrednie wał jest od nowości nic nie urywało ośiowanie jest poto żejak go złożysz to ma się ręką kręcić i ma wszystko grać amahle niepowiedział bym że są najlepsze a nowa zasilaja 120 a jeszcze jak przyjdzie wstawienie gniazd pod tuleje nikt o tym nie mówi zrobisz silnik a pózniej może się okazać że masz wode w oleju ale ty wiesz lepiej taki remont jak ty mówisz to na krótką mete albo do żyda a nie do siebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominik1994    69

panowie pisałem wcześniej że u mnie szlifowanie wału 150zł oczywiście panewki daje gościu planowanie głowicy 150zł zestawy są po 130zł andori pompę wtryskowa mam nową no tam uszczelki pod głowice i mechanik mi powiedział 200-300zł wiec w 1000tyś się zamknę no może 1200zł


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

ano faktycznie że w każdym ciagniku gniazda sa aż tak zjedzone że szok , a może chcesz powiedzieć ze jak zrobisz silnik to bedzie pracowal 20 lat tyle co oryginał , z dzisiejszymi częsciami , ja tylko zapytalem w zakładzie ile by wyszedł silnik do c 330 to mi tyle powiedzieli , oczywiscie nie wliczam w to filtrow oleju , i uszczelek , tam robia tylko wały , głowice,bloki ,ja w 3p sam składałem a wcześniej rozbierałem motor. Tak jak pisałem , miałem szlif wału , nowe komplety naprawcze, zaprasowali mi tuleje ,poskładali tłoki z korbowodami , pierścieniami i panewkami ,tuleje były szlifowane i honowane póxniej , blok był planowany i głowica też, nowe zawory , gniazda, spręzyny , docieranie, nowy wałek rozrządu nadwymiarowy . To wyszło 2200 zł , do tego olej , uszczelki , nowy termostat,filtry , nowa membrana do pompki zasilajacej ,regeneracja wtrysków , pompa była ok . Wszystko wyszło nie wiecej jak 2500 zł ,pompy olejowej nie zmieniałem bo poco zmieniac coś co jest dobre i daje dobre ciśnienie ,m no a przeciez w trzydziesce silnik jest mniejszy , ma jedna dziure mniej . A Ty kolego piszesz chyba o skrajnie wychechłanym motorze , w którym trzeba wymienić wszystko , doliczasz do tego sporo za mechanika .


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

ja na miejscu autora tematu bym tylko sama góre zrobił czyli wymienił zestawy naprawcze, sprawdził głowice i panewki korbowodowe B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

niech właczy odpręznik i kręci korba za wał zobaczy czy sa opory , jak niema to wał powinien być ok , załozyć nowe tłoki tuleje i pierścienie , sprawdzić głowice i heja jak cos to zeby wyciagnąc wał nie trzeba drzeć góry tylko miche


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk28    1

Ano wał ma do przegrzania ...... przegrznie to zmina właściowśc materiału, reszty się domyśl ale chyba to cię przerasta , głupoty wypisujesz po forum , nie masz pojęcia o pewnych sprawch to się nie odzywaj , czytaj i ucz się !!!!

Chłopcze jak ja robiłem silniki to ciebie jeszcze na świecie nie było... B) Robiłem przegrzany silnik nie raz , ani nie dwa , wstawiałem zestawy nowe, głowice sprawdziłem , panewki korbowodowe nowe od potrzeby i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malorolny    0

Chłopcze jak ja robiłem silniki to ciebie jeszcze na świecie nie było... ;[ Robiłem przegrzany silnik nie raz , ani nie dwa , wstawiałem zestawy nowe, głowice sprawdziłem , panewki korbowodowe nowe od potrzeby i tyle.

Chłopcy to u szewca ..... razem z Tobą na tyki do fasoli nie chodziłem ani na g.... się nie ślizgałem , mam na karku 40 lat i starczy ..... a w taki sposób to sobie można robic ale ...... ciekawe ile taki silnik pochodził ..... reszty komentował nie będe , przynajmniej byś owale na wale sprawdził nie wspomnę o bloku który podczas porządnego przegrzania potrafi stracić współosiowość a zresztą.......... :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk28    1

Chłopcy to u szewca ..... razem z Tobą na tyki do fasoli nie chodziłem ani na g.... się nie ślizgałem , mam na karku 40 lat i starczy ..... a w taki sposób to sobie można robic ale ...... ciekawe ile taki silnik pochodził ..... reszty komentował nie będe , przynajmniej byś owale na wale sprawdził nie wspomnę o bloku który podczas porządnego przegrzania potrafi stracić współosiowość a zresztą.......... :P

A to nowość ;[ :huh: jak bym ci kolesiu 40 nie dał ale tak z 4 latka to jak najbardziej skoro masz takie podejście do silników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj