biznes12

Kredyty fabryczne New holland 0%

Polecane posty

Bo jest to dotowane z EBI, a nie wolno stosować podwójnych dotacji z UE

 

I faktycznie jest 0% tylko trzeba spełnić wymagania.

 

Ciągniki rolnicze:

udział własny 25% netto + Vat

 

Zabezpieczenie maszyna więc standardowo zastaw rejestrowy + ubezpieczenie maszyny.


Siemens Finance
Region: ogólnie to cała Polska :) (głównie Polska Północno-Wschodnia i Centralna)
Finansowanie Fabryczne URSUS, FARMTRAC
Finansowanie Fabryczne Schaffer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mareoo    6

Ludzie nie wiecie to proszę nie wprowadzajcie innych w błąd. Kredyt "0%" to coś zupełnie innego, niżeli kredyty z przed roku, czy dwóch.

 

Wpłata własna 25% kwoty netto + VAT. Reszta może być rozłożona na okres do 3 lat i wtedy faktycznie nie ponosimy żadnych dodatkowych kosztów. Raty miesięcznie lub kwartalnie.

 

Opłaty i prowizje: jednorazowa prowizja płatna po rozpatrzeniu wniosku bez względu na kwotę kredytu: 500zł

Zastaw rejestrowy ok. 250 zł

 

Maszyna musi być ubezpieczona czyli oprócz OC mieć wykupione AC co chyba nie powinno budzić zastrzeżeń, kiedy zastawem jest kredytu jest maszyna, a nie np. gospodarka jak to bywa w przypadku komercyjnych banków.

 

Można łączyć z PROW, EBI nic nie ma do tego kredytu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vicia1223    11

Czyli jak ciągnik 100 plus vat to wpłacamy 23 tyś vatu plus 25 tyś kwoty netto , pozostałe 75 wpłacamy przez 3 lata tj po 25 tyś na rok .

 

Moim zdaniem dobre rozwiązanie , wpłacając 25 tyś kwoty netto i vat 23 tyś daje nam 48 . Po miesiącu , dwóch za odliczony vat możemy wpłacić drugą ratę , zostaję nam do zapłaty 50 tyś :)

 

Sprzedajemy sześćdziesiątkę i zostaje nam jedna rata :P:D


wschodni koniec mazowsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

jaka kreatywna, normalna, po to jest możliwość odliczenia vat zeby z tego korzystać, i ja w tm nie widze nic złego, ile zakupów sie tak zrobiło że od wiekszej maszyny dostało sie zwrot za który zakupiło sie jaką mniejszą maszyne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
henio2    545

Tyle że jak zapłaci od 100 tyś 25% to zostanie 75 a jak mu wrócą 23% vat to zostanie 52 a tyle za <60> nie dostanie ;) ot cała matematyka plus jeszcze ubezpieczenie i inne koszty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wonio79    0

ja dzis dostałem swojego majorka tylko ze na innych zasadach co piszecie wpłata własna 0% prowizja 0% okres kredytowania 10 lat koszta jakies 39,5 tysia wiecej niz wzie łem reszte se dopowieddzcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

@henio zgadza się, zostaje 52k ursusa 360 sprzedaje za 25k (chciało by się za tyle, ale jak igła i znajdzie się napaleniec to czemu nie, my 355 sprzedaliśmy za ok 20k ok 3-4 lata wstecz) i zostaje +/- 27 k czyli ok jedna rata,

p

@Wanio zetor to nie cnh i kredyty zupełnie inne na to są więc za zetora tyle wyjdzie bo jest pewnie na ok 7 %

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vicia1223    11

Czyli dobrze liczę , dzięki quazi za obronę :) A Ty henio jak będziesz tak powoli myślał to zmień branżę bo rolnictwo to poważny hazard .. Dziadek mógł spokojnie gospodarzyć a dziś mówi , że teraz można dobrze żyć tylko trzeba umieć się zarządzić ..

 

Ja się poważnie zastanawiam nad ofertą new hollanda , mam jednego od roku i myślę nad braciszkiem dla niego :)


wschodni koniec mazowsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadare33    0

Też właśnie zastanawiam się nad takim rozwiązaniem....  Z tym że ja znalazłem bardzo korzystny kredyt w Aasa. Dają 10.000 ze spłata w 36 miesięcy i to z bardzo niskim oprocentowaniem i bez ukrytych kosztów. Wydaje mi się, że to na prawdę korzystne rozwiązanie!

Edytowano przez sadare33

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez maciekkowalski91
      Witam czy któryś z użytkowników wie jakie powinny być luzy na zaworach ssących i wydechowych w silniku Forda 2723e bez turbiny w kombajnie New holland. Niestety nie znalazłem żadnych informacji na temat tego silnik w internecie. Z góry dzięki za pomoc
    • Przez 343
      Witam zastanawiam się nad zakupem new hollanda T6 miałby on pryskać i siać nawóz.Tylko nie wiem czy on mieści się między rządkami w kukurydzy.Ktos może widział czy mieści się ten traktor między rządkami ?
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj