Skocz do zawartości
adamcio0602

john deere 6300 gaśnięcie silnika w czasie pracy

Polecane posty

adamcio0602    1

Witam , jestem pierwszy raz na forum i niestety od razu z problemem. Mam jd 6300 i mam z nim duzy problem , np. przy wozeniu obornika gasnie mi , po czasie ok. 10 minut odpale go troszeczke popracuje i znow gasnie. Nie wiem co jest tego przyczyna, moze ktos wie , albo mial podobny problem ? Czekam na jakiekolwiek rady , bede bardzo wdzieczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JakubStryj    0

ja podpowiem tyle musisz wziąć serwis potrzeba kompa podłączyć

Edytowano przez Marcin91
ortografia, literówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kamil496    39

Dokładnie tak jak Janczar mówi, przede wszystkim czy są drożne przewody paliwowe. U mnie tak było tylko że w innym ciągniku i wina była tego, że ze zbiornika zassało takiego gumowego ,,syfa'' , zrobił sie taki korek na łączeniu 2 przewodów co uniemożliwiło przepływ paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adi29    0

Witam , jestem pierwszy raz na forum i niestety od razu z problemem. Mam jd 6300 i mam z nim duzy problem , np. przy wozeniu obornika gasnie mi , po czasie ok. 10 minut odpale go troszeczke popracuje i znow gasnie. Nie wiem co jest tego przyczyna, moze ktos wie , albo mial podobny problem ? Czekam na jakiekolwiek rady , bede bardzo wdzieczny.

 

 

witam Ja posiadam 6320 SE i rok temu zgasł mi i sie okazalo ze jeden z filtrów paliwowych był zatkany. Co ciekawe to to, ze dzien wczesniej robiłem orke do poznego wieczora i nic sie nie działo , na drugi dzien rano odpaliłem i po minucie zgasł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor1111    2

wyciągnij ta pompke ze zbiornika co podaje paliwo i zobacz czy sitko an dole sie nie zapiepszyło brudem sprawdz przewody też i ten zawór zwrotny a na poczatku to wymień filtr paliwa ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamcio0602    1

przewody są drożne bo tydzień temu wymieniałem na nowe zawór zwrotny tez filtr nowy to musi być cos innego. prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davido    28

Silnik przerywa zanim zgaśnie ?

Edytowano przez Davido

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    39

Jeśli przy pompie jest zawór odcinający paliwo przy gaszeniu a myśle że tak jest też w JD to radze sprawdzić ten zawór i przewody czy nie są luźne,wtedy przy zaniku prądu odcina paliwo i gaśnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Odpowietrzenie zbiornika paliwa sprawdź. Po prostu poluzuj korek baku i pojeździj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamcio0602    1

Jeśli przy pompie jest zawór odcinający paliwo przy gaszeniu a myśle że tak jest też w JD to radze sprawdzić ten zawór i przewody czy nie są luźne,wtedy przy zaniku prądu odcina paliwo i gaśnie.

ten zaworek w pompie wymieniłem ale wraz jest to sam a te przewody są tez mocno dokręcone. kurcze nie wiem co to może być czekam jeszcze na akies rady będę wdzeczny napewno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

Adamcio posta pod postem się nie pisze bo można punkciki dostać od moda ;) Tak na przyszłość ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

ten zaworek w pompie wymieniłem ale wraz jest to sam a te przewody są tez mocno dokręcone. kurcze nie wiem co to może być czekam jeszcze na akies rady będę wdzeczny napewno

Zaworek może być dobry, tylko może prąd przerywa(kłopoty z instalacją), dla sprawdzenia możesz podłączyć prąd bezpośrednio od rozrusznika do tego zaworka, wtedy ominiesz instalację i nie będziesz mógł zgasic chyba że ściągniesz kabelek z zaworka. Zrób tak może się coś wyjaśni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamcio0602    1

aha o wiesz o tym to nie pomyslalem nawet dzięki za rade trzeba tak zrobić.moze dzisiaj. i czekam na jeszcze jakies rady dotyczące mojego jelonka. bym go sprzedał ale trochę mi go szkoda bo dobry sprzet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

To z takiego powodu byś go sprzedawał?

Przy jakich obrotach i obciążeniu gaśnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamcio0602    1

no nie wiem właśnie sam. a obciążenie to jak cos cięższego jak np. orka czy ladowanie obornika. a obroty bez roznicy czy duże czy małe to gasnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Zdejmij przewód powrotny ze zbiornika i włóż do butelki i tak jeździj. Kontroluj co i ile trafia do butelki przy rożnych obrotach i obciążeniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Po pierwsze zawsze coś powinno wracać, bez względu na obroty czy obciążenie. Na małych obrotach powinno wracać więcej, a na dużych mniej, ale zawsze wracać.

Nawet po przekręceniu stacyjki już powinno wracać.

Jak możesz podepnij się pod zasilanie pompki jakąś kontrolką(mała żarówka z dwoma przewodami) by wykluczyć zanik napięcia w momencie gaśnięcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamcio0602    1

o dzieki wielkie jutro mam dzien wolny to bede próbował coś z nim zrobić . mam nadzieje ze mi sie uda. trzymajcie kciuki za mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez michal8899
      Jestem tutaj nowy i chciałbym się poradzić co wybrać interesują mnie te dwa ciągniki. Ma on pracować na 15ha jako ciągnik główny ciągnik . Proszę o pomoc!!!
    • Przez faofar
      Witam mam takie pytanko na jak długo podłancza sie kabel do podgrzewanie bloku??W instrukcji tego nie znalazłem.
      .Ciągnik ma 1000mth ,niby skandynaw a od -5 jest juz problem .Aku ma rok czasu wiec nowy.
    • Przez endriu13
      Witam
       
      Rocznie będę robił 250/300 szt. belotów  z siana słomy i sianokiszonki. Ciągnik jaki posiadam to C-360-3p.Zastanawiam się nad wyborem JD 540, 545 lub 550.Proszę o podpowiedź na co zwrócić uwagę przy zakupie kazde uwagi będą dla mnie cenne bo jestem laikiem gdyż zamierzam przesiąść z kostki na zwijkę. Z góry WIELKIE DZIĘKI :mellow:
    • Przez Rolnik117
      Witam mam problem z valtra t133 ponieważ gdy długi czas pracuje np. W orce czy w agregacie scierniskowym zaczyna wchodzić duża temperatura (pod czerwone), gdy dojadę do brzeg i zanim obruce temperatura momentalnie spada na środek czyli dobrze. Co może być przyczyną 
    • Przez Maciek0903
      Witam,
      Zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem odpowiedzi w innych postach które czytałem na forum. Jestem po generalnym remoncie mojego ciągnika (wymiana połowy skrzyni, obie nowe  pompy olejowe itp.). Mam teraz taki problem przy podniesionym TUZ-ie jak stoję na wolnych obrotach ciągnik dostaje jakby " padaczki". Dosłownie zaczyna telepać się cały i wtedy nie mogę nawet kierownicą ruszyć. Gdy przygazuje to pomaga lecz jak puszcze gaz to po chwili wraca. Jak opuszę podnośnik to tego problemu nie ma. Dodam iż gdy zostawię  wyłączony ciągnik z podniesionym pługiem to nawet na centymetr nie opadnie, nawet po dwóch dniach. Dodatkowo zaobserwowałem, że gdy gazuje to podniesiony już na maxa podnośnik unosi się na około 10 cm, a gdy przestaje gazować to opada o te 10 cm. Posiadam tur. oleju mam na full.
×