Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
FINN    1478

ale też od razu nie zakładajmy , że będzie z niej lecieć... ;)

 

 

no ja mam podobnie w mrozy , że ok 70-80 mam przy odśnieżaniu, ale z termostatem...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ramzeus    0

Właśnie, silnik prawdopodobnie pracował cały czas na wodzie i faktycznie szkoda by było wszystkiego od nowa uszczelniać skoro teraz nic się nie leje. Tak, jak ściągnę głowice to naleje nafty i sprawdzę (oczywiście w warunkach domowych) szczelność zaworów.

@stefano

trochę mnie zasmuciłeś tą wyceną pracy mechanika, powiem że liczyłem na jakieś 400-500 ale 1500? Tacy drodzy są mechanicy? Brak mi słów.

Moja C385 jest w wersji DELUX, nagrzewnicę ma tylko nie podpiętą. Brakuje jej jeszcze do stanu idealnego. Mam nadzieję, że jak uporam się z silnikiem to zacznę kosmetykę. Właśnie nagrzewnica, wycieraczka szyby, w paru miejscach pasuje podmalować, przednia oś ma trochę luzy. Czy jak wymienię tuleje i sworzeń to wystarczy czy muszę dawać gdzieś na warsztat. Myślałem też o wygłuszeniu kabiny macie może jakieś pomysły? Napiszcie mi proszę jakie powinno być ciśnienie na cylindrach.

Pytam Was o takie proste rzeczy, Wy to wiecie a ja dopiero zaczynam moją przygodę z tym traktorkiem i pasowało by coś kumać jak mechanik przyjedzie, coby mi kitu nie wciskał. Jutro do niego zadzwonię i zapytam czy mogę mu traktor przygotować. Mam tu na myśli zdjęcie maski, zbiornika, tłumika itp. Może trochę taniej policzy, bo jestem przerażony tym 1500 zeta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    499

Mechanicy to są różni, wszystko zalezy od farta albo znajomości.

Kiedys dawno temu przychodził do nas mechanik powiedziałbym o średnich umiejętnosciach i wiedzy, a liczył sobie po 50zł za godzinę roboty (a ta nie paliła mu się w rękach ;) )

Kiedyś w rozmowie z dalszym sąsiadem dostałem namiary na starego mechanika z PGR-u, dziadek juz koło 70tki, ale w starych ursusach zna wszystkie śruby i śrubki na pamieć. Tylko mu przez tel powiem co nie działą a ten juz mi dyktuje jakie części mam kupić, bo jest na 100% pewien co to będzie. I teraz najlepsze- stawka to 10zł/h plus na paliwo na dojazd.

TAkże jak widzisz rozbieżnosci są wielkie.

NAjlepiej pogadac z ludzmi z okolicy kto im naprawia i czy są zadowolni z roboty jak i stawek.

 

ps

maske, tłumik, zbiorkik jak najbardziej mozesz zdjać.

 

ciśnienie na cylindtach

silnik zdrowy 26-30bar

silnik taki sobie ale jeszcze ok 24-26bar

wszystko ponizej kwalifikuje sie do naprawy (bo bedzie słabszy i m.in. nie bedzie chciał odpalać w zimie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stefano1    40

Finn- do stracenia jest jedynie 10l oleju, 20l płynu (część do odzysku) oraz nadzieja że zajdzie syfem po ponownym zalaniu wodą. ;)

Hehe, ja myślę, że z termostatem. :) Bez termostatu ciężko jest czasem 40 przekroczyć :P

 

Ramzeus- co do cen- nie wypowiem się, bo ani nigdy z usług mechanika nie korzystałem, ani w tym fachu nie pracuję. ;) Jak zaznaczyłem wcześniej - strzelałem. ;) A roboty przy silniku trochę jest.

Co do osi- ciężko to w domowych warunkach zrobić. Prasa by się przydała.

A ciśnienie - powiem szczerze, że nawet nie wiem i się nad tym nigdy głębiej nie zastanawiałem, ile powinien nadmuchać diesel przy stopniu sprężania 1:17 :) W instrukcji obsługi ani instrukcji napraw nie znalazłem tego parametru. :wacko:

Edytowano przez Stefano1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stefano1    40

Racja :mellow:

Z jakiej książki pochodzi ta tabela?

Edytowano przez Stefano1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bubel500    4

no wiesz... nie widziałem silnik, więc nie wiem... ;) zgadzam się, że trzeba wybrac mniejsze zło, ale taka decyzję można podjąć jak się zdejmie głowicę... ;)

a co do przysłony, to dobra sprawa, bo w zimę można szybciej rozgrzać silnik, mam w 914, ale i tak przeważnie się tego nie używa jak ma się termostat... ale i tak tego nie zastapi sprawna nagrzewnica w kabinie ;)

A propo nagrzewnicy, wiecie może jak się do niej dobrać? Zaczęła mi lecieć na wiosnę i tak zwlekałem aż tu teraz chwila czasu to bym zmienił.

A i wiecie może czy można dopasować nagrzewnicę od jakiegoś samochodu? Bo dać 200zł na nagrzewnicę do ciągnika to lekka przesada, choć jak się nie da inaczej to będę musiał kupić?

Edytowano przez bubel500

Zetor Team
Pomogłem? Naciśnij zieloną strzałkę obok mojego postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

Prawdopodobnie trzeba rozebrac polowe pulpitu... sam bede się do niej dobierał w 1224 , zatępcze możesz kupić od 360 za 400 zł na allegro... ;)


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetix    46

Podepnę się... Pany co z tą odmą lepiej zrobić? Odłączyć od kolektora czy zostawić? Syf się tam zbiera...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez kzt1736
      Witam, ile doleju do silnika Deutz Fahr 6.30tt 7.2 l ?
    • Przez W1tcher
      Witam mam problem z moją 6 turbo  
      Ciągnik został zakupiony jakieś 2 tygodnie temu , po remoncie silnika blacharce itp 
      I otóż sprzedający zapewnił że ciągnik ma założony nowy wał , pierścienie itp wiadomo mówił że po remoncie nie dotarty  to pochodził trochę na sucho na niskich obrotach później  na troszkę wyższych , pojeździłem nim na sucho i teraz przyszła chwila ogarniałem sobie tereny koło pryzymy agregatem 3 m bomet żeby nie miał ciężko  i teraz sprawa wygląda tak  na zimnym silniku na małych obrotach ciśnienie oleju wskazuje 6  a na temp ok 70-80c przy obciążeniu wiadomo nie katuje go 4,5-5  przy czym z odmy wali biały jakiś dym i ciągnik ogólnie strasznie kopci  jak myślicie kwestia dotarcia? może turbina ? chętnie  czekam na opinie i uwagi użytkowników 1614  
      pozdrawiam
    • Przez Kamil723
      Witam,chciałbym wymienić olej w skrzyni w fendzie 304 89r.Zastanawiam się jaki olej wlać,na stronach z doborem oleju jest ich wiele,ale w większości to oleje STOU,czyli do wszystkiego i do niczego.Jaki olej polecacie do tej maszyny?
      Aa i jeszcze jedna sprawa,gdzie znajduje się filtr oleju skrzyni w tym modelu?
    • Przez Domek96
      Mam pytanie może ktoś wie dlaczego w renault 75.14 jak podnoszę sprzęt na podnośniku to po pewnym czasie drży czy podskakuje
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj