hektor2040

Problem z rozrządem lub pompa wtryskowa

Polecane posty

hektor2040    1

Dzisiaj rozkręciłem pokrywe rozrządu i klinek od koła rozrządu dolnego był bardzo rozwalony i duży luz był. Gdy założyłem nowy to wtrysk jest na 2 kresce a przedtem było 4-5 cm po kreskach na wale dalej. jutro bede składał i mam nadzieję ze coś pomoże w paleniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nik23    2

Gdy poskladasz napisz o efektach sam jestem bardzo ciekaw.


Jeżeli pomogłem klik zielona strzałka, to nic nie kosztuje a daje motywacje do pomocy dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pamw    0

jeszcze robie przód i bede malował tak, ze kilka dni zejdzie i odezwe się.

Mam podobnie. Ale jeszcze jedno pytanie Panowie czy koło pompy i koło wałka rozrządu są takie same?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hektor2040    1

Koledzy dzisiaj pozakręcałem koła i wyjechałem. Powiem tak, że ciągnik całkiem inaczej chodzi, przy dodawaniu gazu minimalnie pusci dymka i jest ok. Jeszcze musze ustawić zawory bo jak teraz nie ma luzu na klinku koła rozrządu to i zawory trzeba wyregulować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nik23    2

A odpala lepiej?


Jeżeli pomogłem klik zielona strzałka, to nic nie kosztuje a daje motywacje do pomocy dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hektor2040    1

Jeszcze wykręciłem rozrusznik i w poniedziałek pojedzie do sprawdzenia a z paleniem sie nie poprawiło tylko praca silnika jest lepsza na chwile obecna co zauważyłem? Jeszcze musze sprawdzić ten zaworek zwrotny bo paliwo z 10 cm w wezyku mi sie cofnie a zawsze zapomne kupić. I chciałbym zapytać bo teraz jak kręce to po 15 s. stanie i nic juz nie kręci akumulator nowy sprawdzany ostatnio wszystko ok i wasnie wykręciłem rozrusznik do sprawdzenia stojan i uzwojenie bo własnie tam może wiekszość prądu uciekać.

Edytowano przez hektor2040

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nik23    2

Najprawdopodobniej robi gdzies zwarcie rozrusznik i rozladowuje akumulator, porzadne czyszczenie, dac jakienus specowi albo samemu nowe szczotki i tulejki i powinien smigac


Jeżeli pomogłem klik zielona strzałka, to nic nie kosztuje a daje motywacje do pomocy dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hektor2040    1

Wyszyszczony jest na błysk był myty kilka razy benzyna i luzów tez nie ma bo nowe tulejki wydaje mi sie ze jest przebicie. Jutro bede wiedział i dam zznać. A czy opłaca sie kupować te nowe z przekładnia rozruszniki czy to lipa jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Ja ma już 3 rok i na razie nic się z nim nie dzieje a kolega ma w trzech c 360 i jednym rębaku i też nić z nimi na razie nie robił a w leśnych pracach to są używane non stop. :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hektor2040    1

A jakiej marki macie te rozruszniki. Czytałem gdzies ze litewskie sa dobre marki Jubana bo indyjskie to nie za bardzo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

witam ja mam dwa te rozruszniki i muszę kupić teraz trzeci z firmy Jubana mam je od 4 lat w c330 i drugi w silniku c 385 ale ten chodzi w kombajnie więc wiadomo,rozrusznik w c330 używany co dzień ,powiem że kręci super nić z nim nie robiłem jedną wadom którą da się zaważyć to głośniejsza praca od org . Znajomy kupił podobny rozrusznik made in china i zapalił mu silnik morze ze 30 razy i złom ,Mogę polecić ten produkt firmy JUBANA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pamw    0

Tak to są te same koła jeśli masz na myśli pompę wtryskową, dlaczego pytasz ?

Pytam bo po złożeniu rozrządu nie chce zapalić i zastanawiam się czy przypadkiem klin na tych kołach nie jest nacięty w innym miejscu. Gdyby tak było to przecież nie ma prawa zapalić. A nie jestem pewien czy założyłem koła rozrządu i pompy wtryskowej tak jak były poprzednio. Jeżeli znaki tych dwóch kołach są przesunięte względem klina nawet o kilka stopni to nie jest możliwy rozruch. No chyba że się mylę. Proszę o POMOC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hektor2040    1

Sprawdziłem dzisiaj wirnik i nie było przebicia, polutowałem końcówki i całkiem inaczej kręci i pali nie to co przedtem łeh łek i koniec. Będe myślał chyba nad wymianą wirnika na nowy lub rozrusznik na szybkoobrotowy.Która opcja lepsza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

ja mam oryginalny rozrusznik i silnik zalany borygiem , silnik igiełka i w mrozy nie ma problemu z paleniem dodam ze nie mam ni płomieniowki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

Zobacz znaki na kole pośrednim z oryginalnymi od C 360, bo możesz mieć inne koła rozrządu (nabicie znaków) założone np pasjom od Majora.

 

 

Koledzy a czy brak podkladki za kolem pośrednim ma jakiś wpływ na ustawienie rozrządu?bo mam zerwaną nakretke i aby zyskać kilka zwoi gwintu zamontowałem koło pośrednie bez niej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Będzie mała różnica ale czy koła pasują równo od wału i od pompy i wałka do pośredniego czy pośrednie zbacza z zębów i będzie nie równo wyrabiać żeby na kołach i szybciej zużywać.Co do zerwanego gwintu robi się tak: w koło pośrednie wstawiam łożysko zetkę metalową daję podkładkę i zerwaną nakrętkę potem półautomat w 4 punktach łapie spawem i wyrzucam zetkę metalową z łożyska.Zetka w łożysku jest po to aby odpryski nie dostały się w środek łożyska.w razie wymiany to kątówka od szlifować spaw i po problemie.Sposób sprawdzony nie jeden raz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

Będzie mała różnica ale czy koła pasują równo od wału i od pompy i wałka do pośredniego czy pośrednie zbacza z zębów i będzie nie równo wyrabiać żeby na kołach i szybciej zużywać.Co do zerwanego gwintu robi się tak: w koło pośrednie wstawiam łożysko zetkę metalową daję podkładkę i zerwaną nakrętkę potem półautomat w 4 punktach łapie spawem i wyrzucam zetkę metalową z łożyska.Zetka w łożysku jest po to aby odpryski nie dostały się w środek łożyska.w razie wymiany to kątówka od szlifować spaw i po problemie.Sposób sprawdzony nie jeden raz.

 

Koło pośrednie jest w jednej płaszczyżnie z kołem wałka rozrządu ,za to koło wału i koło napędu pompy wtryskowej jest deko do przodu w stosunku do koła pośredniego.Kolego rozrzad wymieniam przy okazji usuwania usterki bo nie mogłem 'złapać'znaków kata wtrysku na kole zamochowym,rzecz wydarzyła sie na jesieni silnik zaczoł dymic przerywać i zgasł,sprawdzaliśmy pompę no i przewod wysokiego ciśnienia od strony króćca był zablokowany śrutem-ten srócik musiał dostać się z czegoś z pompy wtryskowej aż rozsadziło sprzęgiełko z klinem na wałku pompy,pompa była u pompiarza-niby ok(śrócik został niezidentyfikowany) ale dalej nie mogłem zgrać tego kąta wtrysku.Jak myślisz czy coś jeszcze w srodku pompy zostało przestawione?pompa przy kreceniu łyżką za koło zamachowe bardzo mało wydatkuje paliwo i ciężko jest złapać początek tłoczenia nawet przy max ustawionym gazie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Początek wtrysku zawsze ustawia się na pełnym gazie i dobrze odpowietrzonej pompie.Weź odkręć wszystkie przewody od wtrysków odpowietrz dobrze pompę na pełny gaz i obróć rozrusznikiem kilka razy żeby dobrze się odpowietrzyła i dobrze żebyś miał kapilarę albo wężyk przezroczysty naciśnięty na pierwszą sekcję a w niego wciśnij mniejszy też przezroczysty.Przy obracaniu pompa nabiję ropy w wężyk i będzie widać dokładnie ruch paliwa jak sekcja zacznie tłoczyć i wtedy sugeruj się znakami na wale.Pamiętaj że od pierwszego podania paliwa przez sekcję do drugiego musisz zrobić dwa obroty wałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pamw    0

Początek wtrysku zawsze ustawia się na pełnym gazie i dobrze odpowietrzonej pompie.Weź odkręć wszystkie przewody od wtrysków odpowietrz dobrze pompę na pełny gaz i obróć rozrusznikiem kilka razy żeby dobrze się odpowietrzyła i dobrze żebyś miał kapilarę albo wężyk przezroczysty naciśnięty na pierwszą sekcję a w niego wciśnij mniejszy też przezroczysty.Przy obracaniu pompa nabiję ropy w wężyk i będzie widać dokładnie ruch paliwa jak sekcja zacznie tłoczyć i wtedy sugeruj się znakami na wale.Pamiętaj że od pierwszego podania paliwa przez sekcję do drugiego musisz zrobić dwa obroty wałem.

Panowie tak jak podejrzewałem koła zostały zamienione miejscami. Po założeniu tak jak powinny być i ustawieniu ich na znaki odpalił od strzału. Dzięki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

Początek wtrysku zawsze ustawia się na pełnym gazie i dobrze odpowietrzonej pompie.Weź odkręć wszystkie przewody od wtrysków odpowietrz dobrze pompę na pełny gaz i obróć rozrusznikiem kilka razy żeby dobrze się odpowietrzyła i dobrze żebyś miał kapilarę albo wężyk przezroczysty naciśnięty na pierwszą sekcję a w niego wciśnij mniejszy też przezroczysty.Przy obracaniu pompa nabiję ropy w wężyk i będzie widać dokładnie ruch paliwa jak sekcja zacznie tłoczyć i wtedy sugeruj się znakami na wale.Pamiętaj że od pierwszego podania paliwa przez sekcję do drugiego musisz zrobić dwa obroty wałem.

 

 

Pompa jest odpowietrzona ponieważ ciągnik sam wjechał do garażu i nie była ruszana przewody zasilające też,przy kreceniu rozrusznikiem wydatkuje paliwo natomiast przy kręceniu łyzką za koło zamachowe ledwo co daje(gaz cały czas jest na max) i przez to ciężko jest złapać początek tłoczenia(jeszcze nigdy tak nie miałem coś musi być nie tak w pompie),spróbuje jutro założyć drugą pompę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj