tomaszkania

c 360 3 p olej z kolektora wydechowego

Polecane posty

tomaszkania    0

witam mam pytanie co to moze byc silnik sile ma swoja jest on w orginale i dokladnie nie wiadome ile ma mtg ale wypracowany to on nie jest i problem tkwi ze widac jak cieknie olej z kolektora co to moze byc ciagnik nie zawsze dymi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Widać jednak wypracowany jest. Są dwie opcje. Przepalona uszczelka pod głowicą między cylindrami. Najbardziej prawdopodone. Ewentualnie zużyte tuleje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomaszkania    0

kurcze no ciagnik nie dymi tzn podymia ale w momencie jak olej sie wydostaje a moze cos z glowica ? uszczelka plyn jest czysciutki no nie wiem ciagnik ma jeszcze opony orginalne i ladnie zapala problemow nie ma no ale olej wydobywa sie z tlumnika i cieknie po bloku nie duzo ale cieknie i tak czytam moze byc duzo mozliwosci ;/ a kasy brak na remont ale jezdzic tak nie wolno tez

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamyk82    1

Otwory w głowicy w które są wkręcone szpilki do których mocowany jest kolektor wydechowy nie są czasem na wylot ?

 

W 30 tak jest , otwory w głowicy są na wylot i olej z głowicy delikatnie się sączy po szpilkach , wygląda to jakby wyciek był między kolektorem a głowicą .

U mnie tak było , wystarczyło wykręcić szpilki pokryć gwint czerwonym silikonem wkręcić i po problemie .

 

Nie wiem jak jest w 3p ale może być podobnie sprawdź .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    364

Widać jednak wypracowany jest. Są dwie opcje. Przepalona uszczelka pod głowicą między cylindrami. Najbardziej prawdopodone. Ewentualnie zużyte tuleje.

w 3p jak się uszczelka pod głowicom przedmucha to odmom z pod kapy zaworowej na niebiesko dymi, też tak miałem po prostu głowica do regeneracji (gniazda zaworowe wypalone) i tuleje, pierścionki, tłok itd

Ps. dużo oleju ci bierze? mi przed tym remontem co ci opisałem potrafił 1 litr na 15 mtg wziąć :ph34r: teraz ani grama B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

To nie jest olej, tylko nie spalone paliwo,. Zmień uszczelki i końcówki wtryskowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomaszkania    0

nie no wlasnie o to chodzi ze to jest napewno olej

 

a oleju ubywa troszke bo sa stare jeszcze orginalne uszelniacze na wale i od strony przodu i sprzegla wydobywa sie troche

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Raczej nigdy to nie jest olej tylko nie spalone paliwo.Wina to wtryski, może zawory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    364

haha olej na pewno ma u mnie na masce, szybie dachu od kabiny było, zwłaszcza jak w lekko pracował bo nie przepalał tego oleju B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomaszkania    0

no wlasnie tylko co to moze byc bo ciagnik naprawde ladnie chodzi zapala i wgl ale no nie wiem trzeba bd zaprowadzic do mechanika jak bd kasa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Mój 255 też ładnie chodził nie dymił, jakąś tam moc mmiał. Doszło do tego, że litr oleju szedł na 40 l on. Po rozbiórce silnika okazało się, że nie jest tak rózowo. U mnie była popekana jedna tuleja. Wystarczy, że będzie jakiś problem na jednym celindrze. Bez zdejmowania głowicy nic nie zobaczysz. jak cieknie uszczelniaczami to silnik jest juz dość wypracowany. I prosze nie piszcie tych głupot o paliwie. Każdy normalny człowiek widzi co jest paliwem a co olejem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
januszm1    3

Kolego ty sprawdz uszczelke pod pokrywa zaworow. Nowa kosztuje z 10 zl ewentualnie troche silikonu i dobre umycie silnika. 3p tak maja ze uszczelka puszcza,dobrze dokrec pokrywe zaworow i daj gumowe podkladki na szpilki. Pare srubek do odkrecenia i po problemie tylko dokladnie trzeba sie przyjrzec gdzie puszcza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam, wczoraj zauważyłem że miska olejowa pod bagnetem jest cała uchlapana olejem. Gdy wyciągnę bagnet strasznie chlapie olejem. Tak samo gdy odkrece wlew oleju mocno z niego dmucha. Z odmy olej nawet nie kapnie lekko sobie dmucha. Gdy silnik jest zimny to nie wyrzuca dopiero gdy się rozgrzeje olej. Możliwe że się coś zatkało? Mocy nie ubyło a na jesieni sprawdzana kompresja po 30-31 barów pacjent same explorer ii 90
    • Przez kwiat82cch
      Witam. Mam pytanie. Otóż tak, posiadam problem przy moim fohn deere 3140, wyciek jest pod tylnym mostem, olej kąpię z rurki na zdjęciu i pytanie brzmi, jak uszczelnic ta rurkę, co trzeba wykręcić... 


    • Przez Luki1988
      Witam, czy jest jakiś olej hydrauliczny do skrzyni power quad na dolewkę? Nie wiem jaki jest zalany. Kupiłem jd 6300, na bagnecie olej jest czysciutki ale stan na minimum.Chciałem chociaż trochę jeszcze na nim przepracowac.
    • Przez kzt1736
      Witam, ile doleju do silnika Deutz Fahr 6.30tt 7.2 l ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj