Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
MfPoland

Mf 255 Ciśnienie powietrza

Polecane posty

MfPoland    0

Ostatnio wymieniłem zegar ciśnienia powietrza, bo był nieszczelny. Po wymianie odpaliłem fergusona i ciśnienie zaczeło rosnąć doszło do 7 i wyłączyłem ciągnik, żeby nie rozwaliło. Potem spuściłem powietrze zaworem po prawej. Co zrobić aby ciśnienie dochodziło do 5,5 i zawór sam upuszczał powietrze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MfPoland    0

Przed wymianą wcale nie działał, bo przy zegarze była urwana ta rurka i powietrze szło na zewnątrz cały akumulator był schlapany i musiałem wymienić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kamil496    39

Nie wiem do ilu powinno dobić w ferdku, ale w innych ciągnikach to zawór się otwiera jak jest 8,2 - 8,5 atm . Zaryzykuj i próbuj jeszcze pompować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    1276

W 3512 w instrukcji tak. Ciśnienie max sprężarki 1.4 mpa.

Nominalne ciśnienie w układzie 0.58-0.63 mpa za które odpowiada zawór redukcyjny z zaworem bezpieczeństwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stas    2

Możesz śmiało dobijać do 10 atm, potem nie powinno już rosnąć, ale zawór też się nie bedzie odzywał.

Ten typ tak ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    359

w 3512 widziałem ciśnienie 1,2 MPa, a w 360 3p mam taki sam manometr i ustawiony na 0,6 MPa mf chyba maja normalnie tak wysokie ciśnienie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    359

jeżeli masz przy nim opony 14.9 tak jak 3512 i nalejesz wody do dętek kół tylnych to na blokadzie pojedziesz na piasku i glinie :D Do orki trzeba ciągnik przygotować B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fubus84    11

Nie ma się co bać o te 7atm Naszego ferdka ojciec ma od nowości i cały czas ciśnienie ustawione na 10 i nic się nie dzieje ojciec ciągał nim 2 przyczepy jak była budowa domu i to fajna rzecz mieć trochę większy zapas powietrza do hamowania. A zanim zaczniesz kręcić zaworem to zapoznaj się z jego opisem bo to tak jakby 2 w 1 Od góry ustawiasz ciśnienie na zbiornik, a z boku ciśnienie wyjściowe na resztę układu. Tego nie ma w 360 itp.

Edytowano przez fubus84

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Ferdek07
      czy w zbiorniczku wyrównawczym ma się zbierać ciśnienie? troche to dla mnie dziwne żeby zbiorniczek zbierał ciśnienie aż się rozdymał, że po odkręceniu korka psyknoł i zmniejszał objętość lekko objętość, na przeglądzie serwisant poprawił (przetknoł) trochę odpowietrzenie korka i troche lepiej było ale dalej duże ciśnienie sie zbierało no i w końcu proprawiłem sam że nie ma ciśnienia ale korek sie poci, i tak źle i tak niedobrze, więc czy w ciągniku ma sięzbierać ciśnienie, bo w samochodach jakoś tego nie zauważyłem najwyżej minimalnie więc czy muj korek był felerny, czy może ten typ tak ma?
    • Przez pawel03
      witam.
      mam problem z moim lamborghini z 93 roku. posiadam go od niedawna i nie moge znalezc zadnego korka do wlewu oleju hydraulicznego i tak samo do spuszczenia azeby go wymienic. nie trzyma mi cisnienia. kiedy jest zimny mam 4 bary (co i tak wedlug mnie jest malo bo powinno byc 6) a jak sie rozgrzeje do spada nawet do 2 i trzeba go trzymac na obrotach zeby dalo sie normalnie skrecac i obracac plug czy podnosic... mam pewne przypuszczenie ze ten korek znajduje sie nad walkiem. jest tam jakis korek ale nie mam pojęcia czy to jest to. z gory dziekuje za podpowiedzi.
    • Przez pjanowiak
      Czy ktoś z posiadaczy Valtry A83 ma często zabrudzony filtr powietrza sadzą ?
      Przy 370 mth pracy czyściłem filtr 2 razy , w końcu kupiłem nowy . Czy ktopś ma podobne doświadczenia?
    • Przez katopo
      Witam,
      ostatnio miałem problemy z silnikiem w swoim 4514 bo skakały obroty na małym gazie oraz parskał / kichał w filtr powietrza.
      Sprawdziłem wtryski i wyszło że jedna końcówka była do wymiany. Wymieniłem ją i dałem do regulacji wszystkie wtryski.
      Niby po tym zabiegu już nie skacze na obrotach ale dalej lubi parskać w filtr powietrza. Nie jest powiedziane że pierwszy objaw całkowicie ustał bo dużo nie jeździłem ciągnikiem po wymianie końcówki wtrysku. Chciałbym za to poznać wasze opinie co może być przyczyną tego parskania w filtr powietrza.
    • Przez lukano
      Jak w temacie w jakich granicach powinno być ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku a jakie na z zimnym i przy jakim cisnieniu zapala sie lamka cisnienia oleju
×