Zaloguj się, aby obserwować  
Lukasz30245

podnosnik cergos 350

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Lukasz30245    6

Witam! Jestem nowy na forum, z góry przepraszam jeśli temat poruszany był wcześniej. Otóż mój Cergos bardzo słabo podnosił tuz, problem ten dotyczył też wyjść hydraulicznych. A na wolnych obrotach w ogóle nie podnosił. Została zmieniona pompa na nową, ale to nic nie dało. Proszę o porady:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz30245    6

domyslam sie, że chodzi o taką kostke pod schodkami z prawej strony bo jest tam śruba do regulacji zapamiętując liczbe obrotów próbowałem kręcić,ale też nic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

ta śróba to raczej do regulacji sily chamowania przyczepy jest i jesli jest zatarty troszke tloczek co zamyka hydraulike na wyjscia i podnosnik to moze sie tak dziac ze wiekszosc oleju wedruje do skrzyni a nie do rozdzielacza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz30245    6

Temat można zamknąć PIOTREK79 miał racje winny był zawór w rozdzielaczu, który chodził niby normalnie, ale nie zamykał się do końca i stąd brak cisnienia.Pożądne czyszczenie pastą polerską załatwiło sprawe i śmiga aż miło. :) dzięki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krismiszcz    0

Witam !

 

Mam podobny problem, proszę Cię abyś zlokalizował w którym miejscu znajduje się ten felerny zawór ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz30245    6

witam zawór jest koło prawego koła przy wejsciu dzwigni od wyjść hydraulicznych do rozdzielacza jesli dobrze pamietam na klucz 30, spróbuj najpierw odkrecić taki kapturek na nim puścić kątre i płaskim śrubokretem lekko dokręć uwazaj zeby nie ustawić zbyt wysokiego ciśnienia. Jezeli nic to nie da musisz całkiem go wyjąc i rozruszać u mnie był przytarty i cały czas troche otwarty i cisnienie uciekało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

właśnie jak kolega napisał to na dzielniku od hamowni hydraulicznych no chyba ze to nie w tym miejscu masz problem to trzeba szukać dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krismiszcz    0

Niestety rozebrałem zawór, była mała bruzda którą się dotarło pastą zaworową oraz stożek nierównomiernie dociskał środkowy otworek - po wymianie oringów spowrotem założyłem i nic się nie zmieniło.

 

Lukasz jak duża była u Ciebie szczelinka? 1mm ? 0.1mm czy mniej ?

 

Obawiam się że wina leży po stronie rozdzielacza, czy w nim znajdę jakiś zawór odpowiedzialny za to ?

 

U mnie objawy są takie że bez ciężaru podnosi do samego końca i słychać lekkie obciążenie na silniku przy ostatecznym położeniu tłoków siłowników, ale jak dostanie 800-900 kg to wtedy podnosi tylko do połowy.

 

Co więcej wajchy od regulacji wysokości reagują mi gdzieś od połowy skali czy bez ciężaru czy z ciężarem .... co to może być ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Wydaje mi się że masz coś tam źle złożone w sterowaniu. U mnie w 110.54 nie słychać żadnego obciążenia silnika przy podniesieniu do samej góry, poprostu podnosi jak na każdą zadaną wysokość i się wyłącza. Jak pod obciążeniem podnosi do tej połowy??? Tzn szybko i nagle przestaje czy podnosi z biedą jak by siły nie miał???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krismiszcz    0

Pod obciążeniem podnosi z normalną szybkością lecz tylko do połowy zakresu siłowników - dalej w żaden sposób nie idzie, dodam że trzyma i nawet po zgaszeniu silnika trzyma na danej wysokości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

To że trzyma po zgaszeniu znaczy że siłownik oraz rozdzielacz są dobre (szczelne) Mam jeszcze pytanie czy mocowanie ramion podnośnika przy ciągniku (po drugiej stronie jak agrohaki) jest na sztywno do mostu czy też jak np w 110.54 jest na ruchomej osi (takim małym wykorbieniu)?????

Skoro ładnie podnosi pod obciążeniem to nie jest to rozdzielacz ani pompa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

tez jest oś tylko ze cieńsza i jest przestrzelona na wylot i na tym trzymaja sie lagi . a moze kolego zerknij co sie dzieje u wejscia dzwigni sterujacych do obudowy podnośnika czasem cos moze sie rozkrecić i nie do końca moze podnosić i pytanie masz dwie czy jedna dzwignie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz30245    6

ten zawór jest całkiem zamkniety i tak ma być otwwiera sie dopiero przy przeciążeniu zeby nie było zbyt wysokiego ciśnienia, ale u Ciebie nie w nim problem skoro do połowy podnosi normalnie.Szukaj na dzwigniach skoro reagują od połowy to moze trzeba je przestawić jesli to cergos to ma takie wodziki z gwintem przy rozdzielaczu pewnie do regulacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krismiszcz    0

Mam dwie dzwignie, ciegiełka były regulowane na samym początku - a co do łap podnosinika to są luźne, bez napinania - założyłem ostatnio odciągi boczne firmy CBM - super sprawa jeśli chodzi w porównaiu do orginalnych.

 

Panowie powiem tak, znajdę chwile czasu do sprawdze możliwość regulacji tych dwuch śrób w rozdzielaczu, postaram się coś z tym zrobić bo to spokoju mi nie daje ;-)

 

Jestem bardzo wdzięczny Wam za pomoc i sugestię, cały czas będe aktywny w tym temacie - jeśli coś się uda to opiszę jak tylko będe potrafił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Ja stawiam na sterowanie, ta wykorbiona ośka na dole ciągnika co są podpięte ramiona jest połączona ze sterowaniem. Gdy dźwigasz cięższą maszynę to ramiona wpychają to wykorbienie do środka (ośka przekręca się w lewo) i wtedy coś sie przestawia na sterowaniu.

 

Nie powinno też tak być aby po podniesieniu na pusto do góry zadziałał zawór przeciążeniowy (przyduszenie silnika), przy samej górze powinien sam rozdzielasz odłączyć zasilanie. Wydaje mi się że bez zaglądnięcia do środka się nie obejdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz30245    6

kolego Wojtek987 mówisz o dzwigni która podtrzymuje wałek mocowania ramion tuza?uszczelniałem to kiedyś i sie zastanawiałem po co to...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Każdy nazywa to inaczej, ale w środku słyszałem że sie tam łączy ze sterowaniem podnośnika. Jedna rzecz mnie u ciebie bardzo nie pokoi - czemu na pusto włącza się zawór przeciążeniowy a nie rozdzielacz odłącza olej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez daniel20v
      Witam. Mam parę pytań odnośnie podnośnika w moim IHC.
       
      Interesuje mnie ta dźwignia od tempa podnoszenia (prawa górna), domyślam się że chodzi o to że odpowiada ona za szybkość podnoszenia, u mnie niestety nie ma reakcji na nią (czy odpowiada za coś innego a ja błędnie podejrzewam ?)
       
      Dwa to problem z podnoszeniem. Są dwie dźwignie, pierwsza od strony błotnika to poziom opadania / podnoszenia drugą to natomiast standardowa dźwignia od podnośnika do ustalenia  uniesienia wysokości ramion . Problem w tym że u mnie ona nie zostaje w wymaganym położeniu , a zawsze opada maxa (stąd ta blaszka tam dokręcona by się trzymał na górze ).
      Pytanie teraz co mogło ulec uszkodzeniu że ona się nie zatrzymuje w wymaganej pozycji ? 
       
      Na chwilę obecną by mieć wymagana pozycję podnośnika postanowiłem te dwie dźwignie połączyć i tak oto dwoma dźwigniami steruje na raz w wachlarzu od skrajnie dolnego poziomu do maxymalnie uniesionego . Pytanie tylko czy tak może być ? Czy nic się nie zepsuje w dźwigni która ustala ograniczenie odpadania i unoszenia gdy będę nią cały czas robił ?
       

    • Przez tedek2
      Witam. Mam kolejny problem. Wolno dzialajacy podnośnik, tur oraz hydtaulika zewnetrzna. Olej zalany fusha stou 10w30 filtry oba zmienione. Cisnienie na turze 180. Co moze byc przyczyna? 
    • Przez marioc14
      Witam
      Jakiś czas temu zaczął wyciekać mi olej spod zaworu rozdzielczego ( ten pod siedzeniem) więc wymontowalem go I wymieniłem te nieszczęsne uszczelnienie ale po zamontowaniu zauważyłem że podnośnik nie ma siły podnosić cięższych maszyn sprawdziłem ciśnienie na pompie poprzez podpięcie manometry z tylu na kiper daje 15Mp ale po puszczeni dźwigni szybko spada ciśnienie z manometru tak jakby coś gdzieś przypuszczalo co może być przyczyną? Dodam że pionową rurkę z uszczelnieniami wymieniłem jakieś sugestie co może być przyczyną?
       
    • Przez Piotr2211
      Witam mam problem w ciągu mtz 82 chodzi o siłownik podnośnika w którym Niedziala powrót(wychodzi a nie wraca) jaka moze byc przyczyna ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj