Zaloguj się, aby obserwować  
lukaszb

M F 3655 kontrolka od ciśnienia oleju skrzyni

Polecane posty

Też miałem problem z MF z tą kontrolką . Męczyliśmy się ponad pół roku , pierw zamontowalismy opornik 55 ohm za czujnikiem , zaczeło działać , ale w ostatnich dniach ciągnik dalej świeciła się ta " nieszczęsna kontrolka " , wyłączało wałek , załączało napęd i nic nie szło robić , sprawdzilismy ciśnienie wachało się od 16-17 bar , aż wkońcu wymieniliśmy ten czujniczek , koszt 135 zł . i ciągnik czy zimny czy gorący bez problemu się włącza i kiedy powieniem że wyłacza kontrolka . Ja mówie że na 99% czujnik :) pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumada    7
Napisano (edytowany)

Wtam,znawców tematu w moim 3655 po wymianie oleju i filtrów w skrzyni zaczeły się problemy z hydrauliką.Wygląda to tak ,że po uruchomieniu ciagnika wszystko jest ok.a czasem bez wyraźnej przyczyny tracę wspomaganie kierownicy po chwili zapala się kontrolka 17 bar.Po przegazowaniu lub ponownym uruchomieniu silnika wszystko jest ok.Ciśnienie na wyjściach hydraulicznych 170 bar. na czjniku 17 bar. stabilne olej fuhs agrifarm 10w40 filtry markowe.Ciągnik jest z końca 95r i ma taki układ hydrauliczny;

ezheveuda8sc_t.jpg

 

cv8vhycx8oog_t.jpg

Nie znalazłem tego układu w manualu do serji 36..i tu moje pytanie.Gdzie w tym układzie jest zawór 17 bar i za co odpowiada pompa pod lewą pokrywą.

Edytowano przez sumada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Tomas13
      Mam problem z ciągnikiem  Belarus 952.4. Kontrolka od świec żarowych po przekręceniu kluczyka powinna się świecić przez około 30sek od momentu przekręcenia kluczyka i zacząć migać po tych 30sek informując ze świece są nagrzane, po odpaleniu silnika powinna zgasnąć. Teraz jest tak ze kontrolka miga od razu po przekręceniu kluczyka  (co ok 3sek przez ok 0,5sek) . Włączenie silnika nie powoduje przerywa migania kontrolki, sama przestaje migać po kilku minutach. Co może być tego przyczyną, czy to problem z jakimś przekaźnikiem/sterownikiem świec???
    • Przez goorall_88
      Dzień dobry, 
      Mam problem z ciagnikiem mccormick mc 135 power6. Cały czas świeci się pomarańczowa kontrolka tuż obok głównego wykrzyknika ostrzegawczego. Z francuskiej instrukcji przetłumaczyłem że to coś w rodzaju "uruchomienie na zimno". Ciągnik pracował kilka godzin i silnik raczej się zagrzał. Mrozu też brak. 
      Dodatkowo też z rurki odchodzacej od silnika z lewej strony z dołu cały czas wydastaje się dość gęsta para. Brak w niej oleju. Nie jest też to dym. Czy to może być jakoś powiązane? 
      Ciągnik posiada też zmianę biegów w przyciskach ("sekwencja" ?). Liczba na dźwigni cały czas miga. Czy to normalne? 
      Dodam że ciągnik pracuje normalnie. Nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków. Nie brakuje mu mocy. 

    • Przez jarx08
      jaki olej wlać do skrzyni Jd 6810?
      czy po wymianie wymagana jest jakaś kalibracja?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj