Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Tak jak w temace niedawno kupilem mf 698 turbo z hydraulicznym zalaczanem pólbiegu ( czy przyspieszacza, roznie to nazywaja). Problem polega na tym ze jak mam ta dzwignie pod kierownica zalaczona na + to czuje jak ciagnik najpierw ladnie przyspiesza a za jakies 5sekund sam zwalnia i tak w kolko, nie zaleznie czy jade rowno na wysokich czy rowno na niskich obrotach. Dodam ze jak przerzuce na polowe to wszystko jest ok. Tylko na szosowych mam takie objawy.Mam przedni naped zalaczany elektycznie przy kierownicy. Jest sprawny załacza sie dobrze i rozlacza tez, wom tez jest sprawny ( tzn jak olej jest zimny to ciezko go zatrzymac, ale jak juz sie rozgrzeje nie kreci sie). Hydrauliki jeszcze nie mialem okazji sprawdzic ale jak pociagne za dzwignie t slychac jak przydusza silnik. Pomóżcie Panowie gdzie lezy przyczyna? Z gory dzieki

Opublikowano

było mało bo mam na nim tura i czasami jest tak że jak tur jest w górze to olej leci do siłowników i moze czasami go brakowało. Teraz mam inny problem, chodzi o to że tur nie ma siły podnieść wideł z obornikiem( widły maja 125 cm szerokosci). Nie działaja mi wszystkie wyjścia hydrauliczne tak mi się wydaje bo jak podłaczałem tura pod inne wyjscia tur nie reagował. Jak miałem ruska i do niego widły 180 to rwał do góry mało przodka nie załamał. Dlaczego on tak słabo podnosi? przodzek działa, wom też się rozłacza.

Opublikowano

ja go mam dopiero dwa tygodnie. więc trudno żeby to ja czegoś nie dopilnował. Sprawdzałem stan przy zakupie ale tur był opuszczony i było ok. A wiecie koledzy czego może być wina że troche na 2 głośno chodzi skrzynia? tak jakby delikatnie pukało coś, na zakretach jakby troche ten jargot się zaostrzał.

- Po jakim czasie gaśnie wam kontrolka od smarowania silnika?

- czy kontrolka od smarowania skrzyni powinna sie palić jak przekrece na raz kluczyk? (bo palą mi sie tylko od silnika i od ładowania)

- od czego jest drugi bezpiecznik ( z tych na desce rozdzielczej)? drugi jak by liczył od lewej gdy sie siedzi na fotelu.

- Ile moze spalić taki mf 698 turbo w turze?

 

Z góry dzięki za info :)

Opublikowano

Przy swoim masseyu mam taki sam silnik jak ty tylko bez turbo (a4.236), i kontrolka od smarowania silnika gaśnie błyskawicznie po odpaleniu. Po przekręceniu kluczyka zapalają się trzy kontrolki(ładowanie, smarowanie silnika, i ciśnienie oleju chyba od pompy podnośnika). Myśle że twój silnik z turbo przy oszczednej jeżdzie z turem może spalić kolo 5-6 litrów na godzine.

Opublikowano

U mnie ta kontrolka gasnie tak po 3 sekundach po zapaleniu, ale za to zapala sie tez tak po 3 sekundach od zgaszenia silnika czyli cisnienie trzyma. Moze byc ze pompa smarowania silnika jest slaba albo olej troche za gesty. Chociaz w nowym tez kontrolka mi pozno gasnie po zapaleniu. Wiec nie wiadomo jakjest prawidlowo. Oczywiscie mowie tutaj o sytuacji gdy pale ciagnik na zimnym silniku, na cieplym tez gasna od razu

 

Aaaa no i .lby pasowalo bo majta mi sie jakis kabelek po lewej stronie silnika, tak jakby na rozrusznik opada. to moze byc to?;)

Opublikowano (edytowane)

O ile pamietam to do czujnika dochodzą dwa kable, musisz sie przyjżeć jak to jest u ciebie bo możesz mieć troche inne rozmieszczenie pod maską. Wrzuć fotki tego masseya :)

Edytowane przez bogus56
Opublikowano (edytowane)

Sprawdzałem i u mnie ten bezpiecznik jest od grzania świecy, pewnie ktoś ostro grzal u ciebie i gdzieś z masą się gotuje. Wyjmij kabel ze świecy i włóż bezpiecznik i wtedy patrz czy będzie ci wywalał:)

Edytowane przez bogus56

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez darus74
      Witam. Zamierzam kupić Zetora serii x540 . Interesuje mnie jak użytkować wzmacniacz momentu (półbiegi) dwuzakresowy i trzyzakresowy. Konkretnie chodzi oto czy przełączanie między zakresami musi odbywać się przy konkretnie dużych obrotach (jak to jest np. w ursusach i zetorach ciężkich ) i czy używać wszystkich zakresów można na wolnych obrotach silnika. Zwracam się o poradę zwłaszcza użytkowników tych modeli. Osobiście posiadam ursusa 904 i instrukcja wspomina o utrzymaniu wysokich obrotów w momencie przełączania na inny zakres. Denerwuje mnie to a nie zawsze pasuje mi zwiększać obroty. Jeszcze jedno czy można używać tych półbiegów non stop czy tylko krótkotrwale jak w wyżej wspomnianych ciężkich ursusach.
       
    • Przez Hubert_02
      Od momentu pączkowania, liście na jednym gatunku chryzantem zaczęły żółknąć. Czym można to zwalczyć? Proszę o szybką pomoc.
    • Przez rumker28
      Witam, Mam takie pytanie, a mianowicie nie mogę się doszukać stopnia sprężania z tego masseya, z silnika at4.236. z silnika a4.236 to 16atm, ale z turbem nie mogę się doszukać. Pomoże ktoś?
    • Przez Tommekpol
      Witamy
      Baza Maszynowa Danex autoryzowany dealer maszyn Case IH i ładowarek Manitou Group na terenie województwa podlaskiego posiada do zaoferowania dla Państwa ładowarkę teleskopową Manitou MLT 735-120 LSU. Ładowarka była serwisowana w autoryzowanym serwisie Manitou.

      Rok produkcji:2007
      Silnik : Perkins Turbo 4 cylindrowy
      Moc: 120 KM
      Udźwig: 3,5 T
      Wysokość podnoszenia: 7 m
      Cena: 119 000 zł (brutto)

      Więcej informacji udzielimy telefonicznie tel. 606 648 578 
      Link do aukcji

      Ładowarka do obejrzenia w firmie DANEX, Rogienice Wielkie, ul. Olszanka 27, 18-516 Mały Płock










    • Przez Darek1986
      Witam,posiadam na sprzedaż ciągnik renault 8514.Silnik 4 cyl turbo MWM , ( prosty w budowie i oszczędny ) .Ciągnik w Polsce pracuje w małym gospodarstwie w stanie bardzo dobrym od rolnika godny polecenia sprawny ,gotowy do prac + ładowacz czołowy 3 sekcyjny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v