pawel807

Nie rowna praca silnika na ciepłym.

Polecane posty

pawel807    102

Witam.

Od niedawna zaobserwowałem w moim Wladku, ze jak sie rozgrzeje to nie rowno pracuje silnik na wolnych obrotach. To znaczy nie faluje na obrotach, tylko slychac nie rowna prace. Na zimmnym chodzi ok, ale na cieplym cos jest nie tak. Zawory sprawdzone. Jakies pomysly ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

To ma związek raczej z charakterystyką tego silnika...

Nic z tym nie zrobi. Z instrukcji: Kolejność zapłonu:1-2-0-0


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102

Ale wczesniej tego nie bylo. Czego na zimnym jest ok, a na cieplym juz inaczej chodzi. Na wysokich obrotach nie slychac tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Może mieć to również wpływ z dawkowaniem paliwa przez sekcje w pompie, ciśnieniem jakie te sekcje uzyskują oraz ustawieniem ciśnienia na wtryskiwaczach.

Jeśli są odchyłki między nimi może być taki efekt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

A moim zdaniem to jest przyczyna samo regulatora obrotów i przypuszczam że jest wyrobiona zębatka kątowa na samo regulatorze i w momencie jak olej jest zimny czyli gęsty to jest ok i regulator stawia delikatny opór a jak olej się rozgrzeję to nie stawia oporu i lata jak mu pasuję.możesz jeździć tak tylko odkręć korek kontrolny oleju i spuść nadmiar oleju.Sprawdzone na mojej pompie parę lat tak jeździł zmiana zębatki na nową dała efekt na rok.Zmiana samo regulatora rozwiąże problem a co do sekcji to odpada.sekcja pada jak silnik rozgrzany ma problem zapalić i wkręcić z wolnych obrotów na wysokie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam, u mnie nie było różnicy w pracy silnika zimny czy rozgrzany ,a trybiki były tak wyrobione że w końcu przestały zazębiać i w końcu część ząbków się obcięła, i pompę dałem do naprawy, a po naprawie wstawiłem pompę to właśnie troszkę tylko pochodził silnik zaczął kuleć, i wziołem wtryski na stół to okazało się że wtrysk jeden zaczął słabo rozpylać, i pylił dopiero powyżej 200atm. po wymianie końcówek i ustawieniu wtrysków praca jest normalna ,no ale czasem na takie same objawy są różne przyczyny i może być tak jak podaje kolega wyżej ,mogą być też już i koła rozrządu wyrobione i podobne objawy będą, trudno więc w ciemno trafną diagnozę jednoznacznie postawić :rolleyes: Pozdrawiam.

Edytowano przez wieslaw16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez LubieTosty
      witam mam 25lat szukam dorywczej pracy na gospodarstwie okolice Włoszczowy świętokrzyskie  posiadam prawo jazdy B, B+E, T mam duże doświadczenie prowadzeniu maszyn rolniczych prac dorywcza na codzien pracuje ale po pracy mogę przyjechać na gospodarstwo  pracuje po 8H
      proszę pisać w prywatnych wiadomościach lub na
      email Damianskoda2@gmail.com
    • Przez Darek43
      Witam mam problem z ciśnieniem oleju po remoncie zapala się kontrolka od oleju A przed nie paliła się czy to może być wina pompy  olejowej.
    • Przez MichalP
      Mam kilka pytań co do silnika w tym ciągniku może ktoś mi podpowie.
      1. Gdzie na silniku jest tabliczka żeby odczytać dokładnie  wersje silnika ? 
      2. Miska olejowa - odkręciłem wszystkie śruby  i mam problem od strony skrzyni odchodzi trzyma się od strony napędu. (odkręcone jest 24 śruby) czy   jest jakiś myk żeby tą  miskę zdjąć? 
      Dodam tylko że  moja ma uszy  gdzie na innych zdjęciach poglądowych  ich nie widzę.  Może ktoś dysponuje jakąś instrukcją serwisową do tego silnika 
      3. Jakiej  firmy kupować   tłoki i cylindry ? 
       
    • Przez Lukecki
      Witam, wydaje mi się że w moim Ursusie 1614 są za niskie max obr. Gaz w podłodze a jest tak mniej więcej 2000 obr. (obrotomierz nie działa) czy jest tam jakiś ogranicznik? Dodam że nie może zgasnąć po puszczeniu gazu dopiero po podniesieniu pedału od spodu. 
      Na filmach na YT mają większe obroty z tego co mi się wydaje 
    • Przez dudek102
      witam 
      Ojciec zaczął remont ciągnika był coraz słabszy wcinał olej wiadrami i zaczął stukać . 
      głowice pojada  do regeneracji . ale tuleje wyglądają prawie idealnie żadnych rys . 
      pojedzie nowy zestaw naprawczy ursusa i teraz pytanie odnośnie wału 
      na panewkach mam oznaczenia 50.50394.0  w jednym katalogu pisze ze był robiony jeden szlif w drugim ze wał jest nominalny ?
      czy za każda wymiana zestawu naprawczego trzeba dawać wal do szlifu wał nie ma rys.
      na panewka są ale płytkie .
      czy trzeba wymieniać pompę oleju stara trzymała ciśnienie

       

       
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj