Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

lepsze beda 480 musi byc zaparcie a nie tam cienkie gowna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam, mam dylemat który ciągnik wybrać. Cenowo podobnie, mocowo tez, obawiam się tylko o podnośnik w R-ce. 4600kg to trochę mało przy 6300 M-ki. co sądzicie ,czy poradzi sobie z pługiem 4 obr i agregatem rabe 3m z siewnikiem.

Tematy połączone

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oaxis3333    39

jasne że da radę :)


Jesli pomogłem , okaż to Dając łapkę w górę  :) to motywuje ...

 

pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Nie można porównywać 6105R do 6125R bo to różnica 20KM!!! Jak coś to 6125R do odpowiednika 6125M. 105KM to zdecydowanie za mało do pługa 4x50 ale z agregatem upr-siewnym da sobie spokojnie radę. Wszystko zależy od tego jakiej mocy potrzebujesz oraz jak grupy portfel posiadasz. Za R-ke 300 netto wydasz spokojnie a M-ka bedzie 50tys tańsza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie ma różnicy 20 km bo R ka ma inteligentna moc. o silnik sie nie martwię tylko o udżwig. poza tym bogato wyposażona 6125 M jest cenowo podobny do 6105R

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaczmarjohn    0

koledzy jestem świeżo po wycenie 6150R i z ful wypasem i wraz z nawigacją na 9 miesięcy i tylko nie brałem ksenonów tylko pakiet oświetlenia 360' i przedni tuz z sterowaniem z zewnątrz ten tzw podróbka i wycenili mi go na 382 netto i dostałem na pierwszy serwis całe wyposażenie oleje i filtr gratis jestem z WLKP bo to też ważne jaki diler i jaki region

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

witaj czy to niedealer firma charter agromasz- krzemiemiewo ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

charter a dzień dzisiejszy jest już drogi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Więc jaka może być cena Johna 6150r, tuz, tls+, direct drive, ksenony tylko nwm czy full :)

I jak wziąć taki ciągnik na testy :) ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Pytając na forum ciągnika na testy nie dostaniesz. Tylko zaawansowane negocjacje z dealerem dają jakieś światełko na taki ciągnik na testy (pod warunkiem że producent posiada modele demo) Mało jest dealerów którzy mają ciągniki testowe. Łatwiej jest się przejechać do użytkownika takiej maszyny i tam zobaczyć ją w akcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

kolego w tym momęcie wygadujesz głupoty;)

Mój sąsiad i dobry przyjaciel bez trudu dostał ciągnik od John Deere 6140M :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekvegas    0

Witam panowie.Lepiej kupić 6105R czy 6115M. Ma służyć jako pomocniczy z turem.Ceny zbliżone do siebie. 6105R z 240 tyś netto skrzynia powerquad 24,TLS ,M 235tyś . (to samo wyposarzenie) 10 koni więcej. Uciągną 4 obracalną? Czy w 6105R jest wyświetlane spalanie(jakie) ?Pozdrawiam i proszę o odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hunter871    1

Czy wie ktoś może ile kosztuje jd6125 w wersji m i r? Ponieważ rozgladam sie teraz za ciagnikami i chciałbym wiedziec ich ceny zastanawiam sie jeszcze na Deutz lub claasem arionem 430

połączone

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Na chwilę obecną dobrze doposażona M'ka nie różni się znacząco od R'ki, oprócz konstrukcji kabiny. Silniki, przekładnie i hydraulika ta sama. Różnica w cenie ok 40tys na starcie, zależnie od specyfikacji różnica maleje lub rośnie. Jeżeli koniecznie chcesz amortyzację kabiny i elektrozawory to zostaje Ci R'ka, jeżeli nie koniecznie to zostań przy M'ce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jjaannss33    0

Witam, jakie są różnice między serią 6M a 6R? 

Tematy połączone

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Kabina, elektronika, zależnie od modelu różne średnice siłowników podnośnika, inne możliwe wyposażenie i chyba inny osprzęt silnika (układ chłodzenia).
Zresztą wystarczy obejrzeć prospekty i wszystko ładnie widać.

http://www.deere.pl/pl_PL/docs/product/equipment/tractors/6m_series/brochure/6m_series.html

 

http://www.deere.pl/pl_PL/docs/product/equipment/tractors/6r_series/brochure/6r_series.html

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartas19    2

Odgrzewam kotleta. Seria M a R to przepaść jeśli chodzi o ergonomie (czytaj komfort pracy). Jestem przed wyborem głównego ciągnika i początkowo mial być to model 6155m dopóki nie wziąłem tego traktora na testy. Wszystko ładnie pięknie bo moc, siła uciągu że mógłbym dołożyć jeszcze jedną skibe do pługa ale po 6 godzinach pracy byłem tak zmęczony tym ciągnikiem że glowa mała. Kabina ciasna jak dziupla w c360, słaba widoczność i wszystko tak jakby nie pod ręką, fotel że tak powiem do d..y i to raczej dla 10 letniego chłopca niż  faceta.  Już miałem całkowicie zrezygnować z jd dopoki nie wsiadłem do r-ki. Panowie to jest dzień do nocy. Mam ograniczony budżet bo ok 320-350 tys. i zrezygnowałem z 6-cio cylindrowej m-ki na rzecz 4-ro cylindrowej r-ki. Gabarytowo ciągniki te same bo ta sama rama ii do prac które będzie wykonywał w zupełności ta moc mi wystarczy. Różnica cenowa 15k zł i r-ka lepiej wyposażona bo kabina zawieszenie hydropneumatyczne, fabryczny tuz, isobus, przygotowany pod gps i takie tam pierdoły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartas19    2

Zdecydowałem się na rke ale sześciocylindrową najsłabszą czyli 6145r. Sześć cylindrów to sześć cylindrów tym bardziej przy dużym ciągniku. Z wyposażenia hmmm... tls, 3 pary elektrozaworów, fabryczny przedni tuz, najbogatsza wersja fotela, oświetlenie premium, radio premium, skrętne błotniki, autotrac, isobus, itec pro, koła tył 42 przód 30 na Trelleborgach, wydajniesza pompa, skrzynia autoquad plus ecoshift i to chyba wszystko z tych ważniejszych rzeczy. Cena 367 k netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystek1992    20

Mogłeś zaszaleć i dołożyć DirectDrive :) Mam AQ z ECO ale pojeździłem Fendem i troszkę się żałuję że to nie Direct... :) 


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartas19    2

Jeździłem nh na auto commandzie i jakoś mnie te bezstopniówki nie przekonuja. Musiałbym dołożyć te 30k a i tak już poważnie nadszarpnąłem budżet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystek1992    20

W użytkowaniu jest super bo choćby nie wiem co ciągnik ciągle ciągnie i nie trzeba gazować jak dzik :) Ale z drugiej strony tu mozesz sobie pozwolić na sportową zmianę przełożeń :D haha

 

Ktoś testował skrzynie w Dżordżu jak się zachowuję gdy zmiana przełożenia z niższego na wyższe trwa mgnienie oka? :)


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Mam pytanie czy ktoś w 6R dokładał kamerę do monitora? Ktoś wie gdzie ją podłączyć?


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez Nicik83
      Witam jak w tytule potrzebuje informacji jakie powinny być długości pasów w tej prasie.
    • Przez mrursus360
      Jak wyglada u Was proces owijania w prasach John deere 592 i pochodnych. U mnie ramię wysuwa się idzie do końca wraca się i jeszcze raz idzie do końca i wraca do ucięcia sznurka. Czy u Was też tak idzie czy ramię wysuwa się do końca i wraca do ucięcia?
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj