Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

słuchajcie to jaką najlepiej jest wybrać skrzynię ??

@adi będziesz brał i izm czy bez ??

 

A możecie mi powiedzieć czy te 6r są awaryjne chodzi mi tu o elektronikę ponieważ jest dużo rzeczy podłączonych do komputera pokładowego. O mechanike się nie martwię ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adi29    0

John6620 rozumiem ze izm to jest inteligentne zarzadzanie moca ??? W tych ciągnikach to sie nazywa iTec . Ja bede mial na mechanicznych zaworach wiec z tego co wiem to w nim jest iTec tlko nie na hydraulike. Czyli bedzie np wyłaczanie wom, napedów , blokady róznicowej. Ja brałem ciągnik ten który był na placu w takim i takim wyposażeniu i cena mi odpowiadała. Na dzień dzisiejszy w tym wyposarzeniu co ja mam około 20 tys netto wiecej wiec nie byłem wybredny.

 

http://charteragro.otomoto.pl/maszyny-rolnicze?p=4

Edytowano przez adi29

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zizuza    6

No dobra moja wina ,że tu wspomniałem o DF bo to jest temat o JD R czy M ,tez jest moją winą że kupiłem D-F-ra ,ale nie moja wina że jest bublowaty i przez 1,5 roku go naprawiali. Jak by wam ok 350 razy bład potencjometru sprzęgła wymusił czy to na środku skrzyżowania czy podczas pracy ponowne uruchomienie ciągnika a także maszyn toważyszących to by tak słodko nie mówił o posiadanym ciagniku.Po za tym czytajcie ze zrozumieniem napisałem że tą usterkę usunięto za 20 podejściem, kiedy to w końcu włoscy inżynierowie wskazali możliwą przyczynę która okazała się trafną.Na stronie SDF-a ładnie pisało że zadowolenie klienta jest najważniejsze to po kiego wu.. u mnieexperymety czynili .W polskim prawie jest (art. 560 § 1 k.c.)że jeśli sprzedawany towar ma wadę ukryta lub nie da się z naprawić to sprzedawca winien wymienić towar na nowy lub zwrócić pieniądze i wszystko w tym temacie.No może jeszce tylko dodam że sprzedwaca mówił ze nie wymienia sie ciągników tylko naprawia,a jednak wymienił z powodu wad właścicielowi Agroplusa na większy za dopłatą ,to też było opisywane w Poradniku Rolniczym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

a jaką wybrać skrzynie ponawiam to pytanie a i tak nadal nie usłyszałem odpowiedzi ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

6R vs 6M...

 

Mamy na zakładzie 6820, 6320, 6430, 5080R i 6150R. Do tej pory oraliśmy 6820, ale odkąd stoi 6R to nie ma porównania. Większa kabina, więcej miejsca a nie ciasna kitka jak w kabinach SGS montowanych w 6020/6030, widoczność też niezła. Sam ciągnik jest też bardziej napakowany. Z kolei tak jak patrzyłem 6M stojące na placach to bliżej im do 6030 Comfort i 6020 Premium. Nie są skomplikowane, wręcz łopatologiczne. Minus to ciasnawa kabina.

 

Wyposażenie jakie mamy w 6150R to 3 pary hydrauliki, E-SCV (czyli zamiast wajch- "łapka" z klawiszami sterującymi hydrauliką zewnętrzną), AutoQuad Plus, przedni TUZ i WOm Suter, klima, Boost (jak się załączy to ma 170 km i pali 4 litry więcej, coś za coś) laczki- 540/650. Ceny nie pamiętam.

 

Dlatego jak ma być do większości prac to raczej R-ka która oferuje więcej komfortu i przestrzeni w kabinie. Jak ciągnik będzie tylko do podstawowej roboty to M-ka bo po co Ci droga zabawka która stoi więcej niż robi?

 

Co do DPF to to jest tylko filtr na wydechu i jedyne co daje jego usunięcie to bardziej dynamiczna praca silnika. Np. nasz 6820 zbiera się w przysłowiowe "try miga" a R-ka potrzebuje tej chwili i to się czuje że nie ma tego buta. No ale skoro w samochodach to wycinają to i w ciągniku da radę zastąpić przeklętą puszkę kawałkiem kwasówki.


Ha traktor, Akkor Zetor!

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@agrotechnicZ165 czy mógł byś mi poradzić jakąś skrzynię biegów i jaki mam model wybrać 150/160 km bo już jestem skołowany.

Ciągnik był by do wszystkich prac polowych a maszyny do niego to

 

-Overum 5x50 + wał

-Joskin quadra 18000l

-Joskin/fliegiel 15/16t

-Gruber Kongskilde 4m

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    409

Jeśli chcesz ciągać taki beczkowóz w spokoju na polu to min. model 6150

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

PATr aktualnie mam johna 130km i ciągam nim 14000l joskin winpack2

 

Napisany Dzisiaj, 07:57

To jaką mi możecie doradzić skrzynie bo jest to dla mnie ważne. W moim 6620 mam powerquad i jestem już znudzony tą skrzynią.

Chciałbym skrzyni w control arm tz. w tym podłokietniku w którym są wszystkie zawory itp.

Tylko nie wiem jaka jest najlepsza??

 

 

Napisany Dzisiaj, 09:57

Szukałem trochę na temat tego Johna i patrzcie co znalazłem ;)

http://maszyny.rolni...iagnik-serii-6r

lecz nadal proszę o doborze skrzyni biegów.

 

Nie pisz posta pod swoim postem.

Jak chcesz coś dodać to użyj opcji edytuj

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    56

Jeśli chodzi o podłokietnik command arm to do wyboru masz tylko 2 skrzynie- DirectDrive i AutoPowr, z tym że pierwsza jest dostępna dopiero w modelach 6 cyl. Nic nie doradzę, którą wybrać. AutoPowr była opisywana na AF w tematach JD (występowały awarie)- poszukaj. Z kolei DirectDrive to nowy wynalazek i nawet jeśli ktoś już posiada to i tak nie powie Ci jak z jej wytrzymałością bo na pewno za dużo mth nie pracował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Deny    0

@zizuza nie obchodzi mnie to co sądzisz o tym ciągniku, weź skoncz juz te swoje poematy ..

Po 1 to nie jest temat do takich rozmów ..

Po 2 we wszystkim zalezy kwestia losu ... A ja widziałem twoje odpowiedzi , chcesz tylko oczerniac tę firmę za jeden awaryjny produkt , daj juz spokój ..

Po 3 pewnie jak by tak fajnie ci się John Deere sprawował to bys ludziom d*py nie zawracał ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Już wiem jakiego mam brać John Deere 6150r z direct drive ;) dzięki za pomoc

Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Polecam Ci AUTO POWER 43km/H przy 1550obr. Ekonomia w transporcie na pierwszym miejscu, prosta skrzynia 2 biegi pole/ transport i nic wiecej. cos chcesz wiedziec wiecej pisz :)

 

Polecam Ci AUTO POWER 43km/H przy 1550obr. Ekonomia w transporcie na pierwszym miejscu, prosta skrzynia 2 biegi pole/ transport i nic wiecej. cos chcesz wiedziec wiecej pisz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jeśli auto power ma 24/24 to mam ją w 6620

Chciał bym właśnie odskocznie od tego typu przekładni.

Mógł byś powiedzieć coś o przekładniach Direct Drive i CMATIC

Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

NIE nie kolego auto power jest skrzynią bezstopniową, takzwany pełny automat. Natomiast Direct Drive jest przekładnią dwusprzęgłowa jest to taki bardziej poł automat poniewaz sa 3 grupy biegów i da kazdej grupy jest odpowiednia predkosc to nalezy zmieniac samemu lecz nigdy nie maielm okazji jezdzic na takiej skrzyni poniewaz jest to nowssc. bardziej bym Ci plecił Autopowera sprawdzona konstrukcja od wielu lat i typowa bezstopniówka. CMATIC -zupelnie nie wiem co to za skrzynia chyba cos mi sie kojarzy u clasaa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koma666    162

Widzę że kwestia Deutza bardzo cię rozdrażniła.Nie tylko mi się trafił bublowaty,i mimo tego że usterkę potencjometru pedału sprzęgła usunięto za 20 podejściem to tały czas się coś przytrafia.Głupia sprężynka pękła w pompce paliwowej a to już wydatek 1200zł netto za pompkę bo samej sprężynki nie kupisz tylko musisz kombinować.Parę razy ręczną pompką ruszyłem to pękła przepona(taki kapturek od góry) to już kolejne 350 netto ,cieknie siłownik podnośnika a w polu prawie nie pracował a ciagnik ma dopiero 600 godź przepracowane.Wszytkie deutze w okolicy się sypią u jednego skrzynia biegów się rozsypała u drugiego podnośnik itd.szkoda słów,Kazdy ma prawo nazywać jak mu się podoba od pieszczoszków do ścierwa i proponuję nie zagłębiać się dalej w tej kwestji. Wszytkie się psują niewątpliwie tylko nie wszytkie można szybko naprawić. Ostatnio w Poradniku Rolniczym opisany był NH rolnika z pow.poddębickiego króremu bubla wepchneli i nie mają pomysłu na naprawę i go zbywają.W dziale SDF wiele postów w stylu "Agrotron-brak mocy" a to już ciągnik niby z wyższej półki.Osobiście słyszałem od człowieka który pracował w dziale sprzedaży Zetora że te ciągniki mało się psują więc może idź w tym kierunu .I nie pisałem tutaj że JD sa najlepsze tylko dobre.

 

 

dobrze gadasz, zobacz te cudo niemieckiej techniki o nazwie deutz

tutaj dowód na solidnosc marki :D

hamowanie na asfalcie przy predkosci 35km/h i urwało przedni most :blink: :D

 

jezeli kogos stac na kupno ciagnika za 300 tys i wiecej to tylko JD, 6r,7r,8r to sa ciagniki, a nie jakies wynalazki jak w tym filmie...

Edytowano przez koma666

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Deny    0

@koma6666

No widzę że kolejny mądry się znalazł... To NICZEGO NIE DOWODZI , jeden model któremu podczas hamowania oś urwało , na pewno ten model został wzmocniony i to już się nie stanie ...

A ciekawe jakby ten cały "John Deere" zareagował na takiej powierzchni ... Jakoś nie widziałem filmiku z taki własnie testem ..

Ten wyżej jedynie dowodzi tego ze są przeprowadzane testy tych ciągników , anie wydawane , takie jakie są ....

I SKOŃCZYĆ te monotonne dyskusje na ten temat żaden z was niczego nie udowodnił , a zwłaszcza dlatego ze to nie jest odpowiedni do tego dział ..

Edytowano przez Deny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koma666    162

testy testy ale na naiwnych klientach

raczej mi to nie wyglada na fabryczny test ciagnika, tylko na jakas amatorke :)

jak to powiedzieli niemiaszki w tym filmie - SZAJSE

Edytowano przez koma666

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Deny    0

Bo zawsze się gapiów nazbiera więc każdy może uważać ze to amatorski ..

Niee , kolego to napewno był farbyczny bo kto by za ryzykowal niszcząc taki ciągnik a tak to się przekonali .. :)

I to jest wszystko na jakimś torze więc kto by wynajął ? ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koma666    162

niech tam ci bedzie ze to test fabryczny ...

za takie pieniadze to jest tylko jedna marka - JD w wersji R

reszta sie nie liczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Deny    0

Za jakie pieniądze ? (1)

Czemu tylko JD ogolnie ciągnik , każdy jest dobry (2)

I mnie zastanawia czemu JD w porówniu do masywności podzespołów jest taki kruchy (3) :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koma666    162

1 za takie pieniadze jak np. ten w tym filmie

2 skoro kazdy jest dobry to najlepszy jest ursus :D

3 nie wiem o czym piszesz, moze jakis dowód ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Deny    0

No , ten z filmu na pewno nie jest w cenie JD o tej samej mocy ..

No ursus to jest poza kwalifikacją xD A tak na poważnie to nie które modele danych serii ponoć w prostocie są dobre..

O to że "masywność" wykonania jest mizerna , tak jak te ramionka z tyłu , ja się dziwie że to się nie urwie , w mniejszych modelach to jak druty zbrojeniowe :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Za jakie pieniądze ? (1)

Czemu tylko JD ogolnie ciągnik , każdy jest dobry (2)

I mnie zastanawia czemu JD w porówniu do masywności podzespołów jest taki kruchy (3) :D

Deny przyjacielu on w cale nie jest kruchy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez Nicik83
      Witam jak w tytule potrzebuje informacji jakie powinny być długości pasów w tej prasie.
    • Przez mrursus360
      Jak wyglada u Was proces owijania w prasach John deere 592 i pochodnych. U mnie ramię wysuwa się idzie do końca wraca się i jeszcze raz idzie do końca i wraca do ucięcia sznurka. Czy u Was też tak idzie czy ramię wysuwa się do końca i wraca do ucięcia?
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj