Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
S-Piotr

Gazo-diesel

Polecane posty

S-Piotr    48

To już druga instalacja gazowa jaką zamontowałem w ciągniku ,pierwsza W MTZ-cie 820 http://www.agrofoto...._957_180941.jpg

A druga do C360 tą instalację wykonałem testowo bez żadnych dodatkowych urządzeń tylko butla, reduktor, zaworek, ciągnik pracował 3 god. Reduktor nie zamarzł,po dodaniu gazu silnik wszedł na wyższe obroty,Instalacja wymaga małych poprawek ,ale testy wypadły pozytywnie. http://www.agrofoto...._957_258595.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    3

Zrób filmik jak to pracuje, bo jestem bardzo ciekawy ^^

w jakich proporcjach pracuje silnik 30%ON i 70%LPG? bo tak gdzieś czytałem że muszą być takie proporcje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    48

Filmu nie będzie już jestem po pracach polowych,nie znam takich proporcji ale raczej działa to odwrotnie około 70% ON na 30% LPG. Nie o proporcje tu chodzi a o uzyskaniu za taką samą kasę przyrostu mocy i momentu obrotowego.

Gdy koszt np.orki 1ha na samym ON wynosił 100zł to teraz też kosztuje mnie 100zł ON+LPG.ciągnik ma więcej mocy i gdy pod górkę zawsze redukowałem bieg to teraz mogłem orać na wyższym biegu i miałem zapas mocy aby na szczycie dodać gazu i ciągnik od razu się zbierał na obrotach. I nie kopcił jak parowóz. Co do spalania stukowego to zależy ono od prawidłowego konta zapłonu,i na odpowiedniej dawce LPG.Wypalanie zaworów- i praca na samym ON wypali zawory,dodanie LPG nie przyśpieszy ich zużycia, Gdy są prawidłowo ustawione, rusek na dodaniu LPG przepracował 50h, 60-tka tylko 3h.

Jestem zadowolony z tej modyfikacji,i kosztowała mnie taniej niż założenie do ruska kompletnego turba. i ma większe możliwości oszczędzania,bo można jeszcze obniżyć dawkę ON na pompie i podać więcej LPG,ale na razie poprzestanę na nie kręceniu dawką ON.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

r13rs    1

po obejrzeniu kilku stron komentarzy i instrukcji zastanawiam się w jaki sposób podłączyć sterownik STAG2 pod wolno ssące 4 cylindry gdzie potrzebny jest czujnik położenia gazu (stopnia wychylenia przepustnicy) a tam z elektryki tylko światła....macie na to jakiś patent czy jest może montowany czujnik na dźwigienkę pompy paliwa w odpowiednim kształcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Taki czujnik by można było samemu zrobić na potencjometrze suwakowym,ale to trzeba mnie pojęcie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×