Skocz do zawartości
Przemek B

Problemy ze światłami Zetor X540, Proxima, Forterra

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja kolego mialem ten sam problem w proximie 8441 i w fendt-dzie ale jak sie okazalo w fendt-dzie byly dwa zle kable ze soba zaizolowane a w proximie to zrobili jak pojecchalem na przeglad:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zuras    1

Kurcze chłopaki ja też bym chciał coś zrobić z tymi światłami bo jak pracuje turem w nocy to musze mnieniac raz dolne raz górne.. <_< a tak myslałem ze jak tam jest ten przełącznik od świateł przeciwmgielnych to jakby tam przełozył jkaos kable od tych u góry to moze by sie paliły wszystkie?? :rolleyes: Napiszcie co o tym sądzicie....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
9540    0

Mam problem.W Zetorze 9540 nie moge włączyć przednich świateł gdy są włączone reflektory na kabinie i odwrotnie :angry: .Kompletnie niemoge tego rozgryżć .Traktor był na przeglądzie u elektryka i ten też nie wiedział wczym jest błąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pablo21    26

Ten typ tak ma.

Musisz się sam pobawić to wtedy będą swiecić jednocześnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcio1    0

takie sa niby przepisy!ale chyba tylko w zetorze!!! w mojej proximie tez mnie to draznilo ale byl u mnie dzisiaj wujek elektryk

zajelo mu to ok pol godzinki ale rospracowal to i teraz moge wlaczac ktore chce razem albo osobno :) narazie tylko tak mi porobil "na krótko" ale ma kupic na to oddzielny przekaznik i wtedy bedzie po fachowemu a przedewszystkim bezpiecznie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    14
@lysyrolnik nie mozesz zaswiecic reflektorow na kabinie jesli masz wlaczone swiatla ?

 

Tak. Gdy przełączam światła na te co są na kabinie gasną mi te co są w masce :) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcio1    0
Kurcze chłopaki ja też bym chciał coś zrobić z tymi światłami bo jak pracuje turem w nocy to musze mnieniac raz dolne raz górne.. :( a tak myslałem ze jak tam jest ten przełącznik od świateł przeciwmgielnych to jakby tam przełozył jkaos kable od tych u góry to moze by sie paliły wszystkie?? :P Napiszcie co o tym sądzicie....

pomiedzy wlacznikiem reflektorów przednich a tylnych jast pusty wlacznik trzeba pod niego podlaczyc te przednie halogeny i jast git tylko trzeba dolozyz oddzielny przekaznik zeby sie kable nie grzaly! byle jaki elektryk zrobi to w pol godzinki a naprawde warto!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus17    0

Kupilem zetora forterra 9641 i nie wziąłem przednich świateł. Czy istnieje możliwośc dokupienia ich oddzielnie i czy trzeba by było przerabiac cos w instalacji??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skrok18    1

Chodzi Ci o halogeny przednie na kabinie czy te w masce bo nie wiem o ktore Ci chodzi?? <_< :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skrok18    1

Aha rozumiem to jeśli dodatkowe lampy trzeba montować to i coś pewnie w instalacji trzeba przerobić bo jakieś dodatkowe kabelki itp. pozrdawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus17    0

Chodzi mi o halogeny na kabinie. W standardzie sa dwa i dwa mozna wziac opcjonalnie. O te mi chodzi:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piszczo123    0

ja u siebie dałem na kierunki po halogenie, dospawałem wsporniczki i przykręciłem halogeny ,ładnie boki oświetlają ,te w dachu nie zaciekawie świecą bo bardziej maske i koła oświetlają a nie pole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus17    0

A robiłeś jakieś przeróbki w instalacji czy podłączyłeś je do górnych świateł? A jeśli robiłes to jak to zrobiłes??:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piszczo123    0

u mnie jeden włącznik był wolny i pod niego się wpiołem i dałem przekaznik i przewody wyprowadziłem z pod licznika i wcisnołem je pod uszczelke .halogeny takie małe, kupiłem po30zł szt.W nowych zetorach chodzi mi o te w dachu już montują inne ale jak świecą to nie wiem ,może ktoś podzieli się opinią na ten temat :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus17    0

Właśnie o te mi chodzi. Narazie nie chce nic przerabiac ani montowac coś nowego dopóki jest na gwarancji. Ale dzieki za podpowidź. Właśnie niech sie ktoś wypowie na ten temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rataj    3

te nowe świecą dobrze. zdążyłem już sprawdzić;p <mam pełne oświetlenie>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek1972    45

A po co ci dodatkowe światła które i tak będą oświetlały maskę?.Taki Farmer ma aż 6 lamp w dachu skierowanych na wprost i 2 małe z tyłu do oświetlenia podpiętych maszyn, coś takiego bardzo męczy wzrok i wcale nie pomaga. W forterce dorobiłem 4 dodatkowe reflektory ale żeby doświetlić boki, 2 są z tyłu kabiny na tych samych wspornikach co orginalne i 2 z przodu na zderzaku od ładowacza i je mogę skierować też w przód. Wszystkie są wlączane przez orginalne przełączniki w kabinie . Wtedy cały ciągnik jest oświetlony na 360 stopni i myslę że tak jest najlepiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
memphis54    0

ursus17 gdybyś chciał dokupić przednie reflektory to koszt wynosi 250zł polecam bo również posiadam i tak jak rataj mówi można je regulować miedzy innymi na boki i już nie świeca na maskę. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Gorczyk
      Witam, mam taki problem z przednim napędem w Zetorze proxima 90, a dokładnie z jego wyłączeniem. Ostatnio podczas transportu przy przedni napęd włączył się podczas hamowania a później już nie chciał odbić. Na pewno nie jest to wina bezpiecznika, zajrzeliśmy również do zaworu, wyczyściliśmy go ale to też nic nie pomogło, co jeszcze można zrobić? 
    • Przez Szymekrolnik912
      Wie może ktoś jaki jest schemat zmiany biegów w zetorze
    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez damian513
      Witam parę miesięcy temu zakupiłem ciągnik zetor proxima power 95 z 2010 roku  i chciałbym zamontować do niego ładowacz czołowy ale jakiś z tańszej półki i dobrej jakości. W gospodarstwie pracuj do ciężkich prac ładowarka teleskopowa . Tur miał by służyć do ładowania bel na polu. Dalsze trasy po siano , ładowanie big bag z nawozem na polu czyli takie lekkie prace. Jaki ładowacz czołowy waszym zdaniem był by dobry ? A jak są te nowe tury po 10,000 tyś  to te konsole pasują do tura czy to dorabiają jak to jest dokładnie ? 
    • Przez tomi382
      czy ma ktos nową proxime z adblue? Na ile wystarcza pełny zbiornik ad Blue? jak z awariami tego systemu?
×