Zaloguj się, aby obserwować  
hebel1224

Ursus 1634 Kupno !!!

Polecane posty

hebel1224    1

Witam chciałbym zakupić ciągnik Rolniczy Marki URSUS 1634, 1654 lub 1734. Ciągnik ma posiadać kabinę nowego typu. Stan wizualny jak i techniczny ma być możliwie jak najlepszy. Rok produkcji około 2005 im młodszy tym lepiej. Cena im lepszy traktor tym wyższa.

Województwo wielkopolskie okolice Jarocin + około 100 km (max 150-200 km) Jeśli ktoś by coś wiedział proszę o kontakt :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hebel1224    1

a ursus 1934 może być ?

Na razie kolego chciałbym kupić takiego jak w opisie a jeżeli nie będzie takiej możliwości to będę poszukiwał tak że 19-stki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Ursusy 1734 były w wersji z plastikową maską jednak miały starą kabinę. Był jeszcze 1674 z Perkinsem! 1634 miał silnik Martina (pierwsze miały wydech klasyczny, przy masce), 1654 też Martina, tylko spełniający normy spalin. Najlepiej szukać 1674 (ma 158,5KM).

Piszę tak tylko dla informacji...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroSlask    77

Z tego co widzę to kolega już ma chyba ten trakor i chyba mu się sprawdził że szuka drugiego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hebel1224    1

Ursusy 1734 były w wersji z plastikową maską jednak miały starą kabinę. Był jeszcze 1674 z Perkinsem! 1634 miał silnik Martina (pierwsze miały wydech klasyczny, przy masce), 1654 też Martina, tylko spełniający normy spalin. Najlepiej szukać 1674 (ma 158,5KM).

Piszę tak tylko dla informacji...

Polemizował bym co do 1734 ponieważ jakieś kilkanaście sztuk z nową kabiną musiało wyjść co udowadnia film

oprócz tego w okolicach moich jakieś się tam też z tą nową kabiną kręciły ale mniejsza z tym :) Interesuje mnie bardziej ciągnik z silnikiem Martina ponieważ darze je zaufaniem nie chcę mówić że silniki perkinsa są złe ale wole silnik Martina takie jakie były montowane w 1634, 1654. Normy spalin mnie zbytnio nie interesują bo jestem twierdzenia że i tak świata tym nie uratujemy a dymek z rury zawsze mile widziany :) Dzięki za info pozdrawiam.

 

Z tego co widzę to kolega już ma chyba ten trakor i chyba mu się sprawdził że szuka drugiego?

Traktory z serii 34 są to według mnie bardzo udane ciągniki ja jestem sam zadowolony z mojego ursusa 1734

a oprócz tego bardzo dużo innych traktorów z tej serii u nas jeździ i wszyscy są zadowoleni nie powiedzą na na nie złego słowa.

Oczywiście że ciągnik mi się sprawdził posiada już ładną liczbę motogodzin i żadnej jakiejś poważnej awarii nie miałem.( jakieś drobne tam się zdarzają np: wymiana pompy wody lub cylinderków hamulcowych przecież to są groszowe sprawy na tyle motogodzin ma prawo coś tam się po prostu wyeksploatować).

:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Fajny ten 1734 z filmiku. Do twojego zestawu z filmiku wystarczyłby taki 1434, tylko te były nieliczne i nie doczekały się nowej maski, ani kabiny.

Myślisz np. o przednim TUZ?

 

PS.: Normy mnie interesują mniej niż zeszłoroczny śnieg, a Perkinsy są po prostu oszczędniejsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hebel1224    1

i proszę jest taki http://allegro.pl/ur...3661223422.html :D tylko rocznik lipa

wiem wiem tylko on jest w tej starszej kabinie. A mnie interesuje w jeszcze nowszej.:)

 

Fajny ten 1734 z filmiku. Do twojego zestawu z filmiku wystarczyłby taki 1434, tylko te były nieliczne i nie doczekały się nowej maski, ani kabiny.

Myślisz np. o przednim TUZ?

 

PS.: Normy mnie interesują mniej niż zeszłoroczny śnieg, a Perkinsy są po prostu oszczędniejsze.

Dzięki. moc tego ciągnika jest w dużym zapasie co do tego agregatu ale to niczym nie szkodzi. Trochę mocy w zapasie nie zaszkodzi:)

Co do przedniego tuza: w ursusie (tym na filmiku lub w mojej galerii) jest zamontowany oryginalny fabryczny tuz o udźwigu 3200 kg posiada on również przedni wom.

Perkinsy są oszczędniejsze możliwe ale ja w siewie ursusem 1734 (tym na filmiku) spalam maksymalnie 12l na hektar ( hektar sieje w nie całą godzine):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Czemu słabe? (nie mam takiego ciągnika i nie wiem o co dokładnie chodzi)

Obciążniki to nie taki pryszcz, bo jak na balast (żadna precyzyjna część, byle odlew) to cenią je sobie.

Poczekaj do nowego roku to kupisz tego nowego Ursusa 15014 :D

Masz trochę pecha, bo zazwyczaj tych Ursusów jest jakoś więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co sądzicie o trochę słabszym 1134, jestem zainteresowanym kupnem takiego możliwości finansowe do 45tyś jeśli wiecie o jakimś to dajcie znać :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hebel1224    1

Czemu słabe? (nie mam takiego ciągnika i nie wiem o co dokładnie chodzi)

Obciążniki to nie taki pryszcz, bo jak na balast (żadna precyzyjna część, byle odlew) to cenią je sobie.

Poczekaj do nowego roku to kupisz tego nowego Ursusa 15014 :D

Masz trochę pecha, bo zazwyczaj tych Ursusów jest jakoś więcej.

Ponieważ ten ma zawieszenie takie jak w ursusie 1224 a mnie interesuje zawieszenie takie jak ma na przykład ursus 1734 nie chodzi mi ehr bosch tylko solidniej wykonane są Lasze, ramiona widełkowe itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Aha, rozumiem. Mam tutaj jeszcze gratkę: http://allegro.pl/ciagnik-rolniczy-crystal-160-i3676752677.html Nowocześniejszy, a mechanika ta sama co w Ursusach!!!

 

1134 to najmocniejszy 4-rocylindrowiec z ciężkich, ponoć 98KM. Na Allegro niekiedy się przewijają: http://allegro.pl/listing/listing.php?string=ursus+1134&search_scope=category-78176

Ciekawy jest 1044, z silnikiem Perkinsa z turbo, ma 92,5KM. Bardzo rzadki model.

Minusem tych ciągników jest mały rozmiar przednich kół. (12,4 R24, mam takie przy 72KM, ale ciągnik >90KM powinien mieć minimum 13,6 R24)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316
...Minusem tych ciągników jest mały rozmiar przednich kół. (12,4 R24, mam takie przy 72KM, ale ciągnik >90KM powinien mieć minimum 13,6 R24)
a 14,9-24 + 18,4-38? Fabrycznie przy wersjach exportowych.

pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad004    7

jak byś napisał wcześniej to bym ci swojego sprzedał 2001r z turem 3sekcyjnym


Valtra-Power Partner

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Ciężkie, 4-ro cylindrowe Ursusy mogły mieć przednie ogumienie tylko w rozmiarze 12,4 R24, tylne 16,9 R38 (np. 1014) lub 18,4 R34(np. 1034).

Ursusy 12-stki (6-cio cylindrowe) miały dostępne rozmiary: z przodu 14,9 R24 i 14,9 R28, a z tyłu 18,4 R38, 18,4 R34 i 20,8 R34.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

Ciężkie, 4-ro cylindrowe Ursusy mogły mieć przednie ogumienie tylko w rozmiarze 12,4 R24, tylne 16,9 R38 (np. 1014) lub 18,4 R34(np. 1034).

Ursusy 12-stki (6-cio cylindrowe) miały dostępne rozmiary: z przodu 14,9 R24 i 14,9 R28, a z tyłu 18,4 R38, 18,4 R34 i 20,8 R34.

w galerii jest fabryczny ursus lub zetor ale chyba ursus 1014 z 14,9 na przodzie i 18,4-38 z tyłu.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Teoretycznie ciężkie Ursusy 4-ro i 6-cio cylindrowe mają taki sam układ napędowy (różnicą chyba jest inne przełożenie na przekładni głównej, przystosowane właśnie do rozmiaru kół), więc możliwe jest zamontowanie kół 12-stki w 11-stce, czy na odwrót.

Trzeba jednak wtedy zmienić koła zębate w przekładniach głównych, bo inaczej ciągnik będzie jeździł z inną prędkością (odpowiednio do ogumienia).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

NIe na przekładni głównej, tylko w moście na wyjściu przy ataku. Są 3 tryby nich jest różnica.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43

W ciężkiej serii Ursus były wzmocnione tylne napędy np Większe łożyska igiełkowe w przekładni planetarnej tylnych kół .,osie napędowe koła ,łożyska itp .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
booster12    2

Ile pali takie 1634?? na H, przy orce przy maks obciążeniu . Ile przy wolnych przejazdach przy transporcie z przyczepą ??. Ciekawi mnie czy silnik 6 garowy , jest oszczedniejszy od 4 garowego MARTINA ??. What are your sugestions ??.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj