Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kamcioxxx

cyklop t 214/1 olej

Polecane posty

piotrek7725    0

Równiez ponawiam pytanie mam do kupienia cyklop po cenie zlomowej w hydraulice będę musiał wymienić oba rozdzielacze pompa wydaje się dobra siłowniki też, na początek rozdzielacze orginane wachają się odpowiednio III - 950-1100zł II - 650zł czy można je zastapić takimi zamiennikami jak np. ten III sekcyjny:

allegro.pl/rozdzielacz-hydrauliczny-do-tura-3-sek-40l-cyklop-i3690531084.html

I ten II sekcyjny:

allegro.pl/rozdzielacz-hydrauliczny-2-sekcyjny-tur-cyklop-i3699443281.html

Czy raczej takie rozdzielacze sa G warte?

gdyby orginalne były w takiej cenie jak te zamienniki to bym się nie wachał ale jak widać cena 3-4 krotnie wyższa od tych zamienników jak to będzie śmigać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kaczmarek28    6

ja mam taki 3 sekcyjny w turze i jeszcze żadnych problemów z nim nie miałem. łatwo jest e wyczuc. jak byś miał jeszcze jakieś pytania pisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek7725    0

No to fajnie że smiga Ci ten rozdzielacz, własnie przed chwilą dowiedziałem sie że u znajomego na zlomowisku kiedyś były 3 cyklopy i rozkładali na części i że rozdzielacze dobre mieli może cos od niego dostanę a że zawsze mu wykaszam kawałek łąki ma tam może z 10 arów to pewnie bedzie za free taki rozdzielacz :) na zimę mi się szykuje robota cały będe czyścic od podstaw i malować całą hydraulike mam zamiar poprawić żeby tez ładnie wyglądał wszystkie przecieki z olejem zlikwidować wiadomo że z siłownikami to się nic nie zrobi ale gdzieniegdzie np na łączeniu węża z silownikiem ujakis przeciek czy coś. Do tego ładna zielona farba podstawke na czerwono jakies osłony na żółty naklejeczki z allegro za 10zł i jak na wieś wyjadę to sąsiadą żal będzie D..Ę ściskac :D Fakt że nadal będzie to 30 letnia maszyna ale lubię miec ładnie odnowione :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek7725    0

Nie rozumiem za komplet czyli za II sekcyjny i za III sekcyjny taki komplet?

A jakies zestawy naprawcze do rozdzielaczy i do siłowników?

Zima idzie cykop kupiony po cenie złomowej, a więc przez zime mam zamiar z niego zrobic nówke z agromu :D Dzisiaj mieliśmy go przyprowadzić nie może dotrzeć na własnych kołach bynajmiej na jednym by nie dotarł bo opona szajs do wyrzucenia mieliśmy podmienic na czas transportu koło z kołem od rozrzutnika ale na piasty się nie zmieściło :/ Koło odkręcone przywiozłem do domu i dzisiaj już pierwszy malutki kawałeczek renowacji czyli generalnie rozbicie felgi i malowanie jej od środka na zewnątrz jeszcze będzie czas koła nie złożylismy jeszcze bo już brakło czasu. Jak go przyprowadzimy to kapitalny remont go czeka stąd pytanie o zestawy naprawcze do rozdzielaczy i do siłowników. Myslę że taki remont będzie się opłacac za samego cyklopa po cenie złomowej 1700 niestety nic nie było sprawdzone bo rozdzielacz nie działa ale może jeszcze się coś z niego zrobi a jak nie to będziemy myśleć o nowym rozdzielaczu lub o jakimś z innego złomowanego cyklopa jesli takowy znajdziemy.

Edytowano przez piotrek7725

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    350

Komplet czyli 2-sekcyjny i 3-sekcyjny. A co do regeneracji to w Ostródzie 400zł za 3 sekcje i 300zł za 2 sekcje. Tego rozdzielacza sam nie zregenerujesz bo rzadko wystarcza sama wymiana suwaków, z resztą 3 głowiczki kosztują 180zł a regeneracja 400zł i masz w 100% sprawny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek7725    0

Dobra rozdzielacz ściągnięty sam go regenerowac nie będe znajomy się tym zajmie.

Inne pytanie do malowania będę rozbierał całą "łapę" drugie ramię nie będzie sprawiac kłopotu ale pierwsze ramię chyba będę musiał odpinac od cyklopa dopiero po zaczepieniu na podnośniku do ciągnika. Ile może ważyć to pierwsze ramię? Zbiornik oleju z tego co widziałem na schematach do wymontowania potrzeba odkręcic tylko 2 śruby i wszystkie przyłącza hydrauliczne które do niego ida tak?

Czy ktoś rozbierał wszystkie rurki i węże dużo roboty przy demontowaniu praktycznie całego układu hydraulicznego?

Dzisiaj wymontowałem rozdzielacze pójda do regeneracji tak jak mówiłem znajomy sie tym zajmie. Czy ktos rozbierał całego cyklopa do odnowienia tzn. czy demontował wszystko po kolei malował czyścił itd. Fajnie żeby było sie kogos doradzić :)

Edytowano przez piotrek7725

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Leo
      Na gwarancji moja 80ka zaczęła brać olej.Okazało sie że pękł pierścionek. Po naprawie bierze ok 2l na jedną zmianę oleju.Rozmawiałem z jednym właścicielem agroplusa 80 i jemu też ciągnik bierze olej(ok1.5l). Czy ten typ tak ma??
      Poza silnikiem nic mu nie zarzucę.Super ciągnik. Nie zamieniłbym go na żaden inny (chyba ,że na JD 5620 Prenium)


    • Przez samson
      Witam, jaki trzeba wlać olej do hydrauliki do DX 85 ???? Kupiliśmy pług i jest chyba mało oleju bo nie może siłownika do końca wypchnąć.
    • Przez pawel807
      Hej.
       
      Mam do was pytanie. Będę olej wymieniał w silniku i chciał bym parę rzeczy w nim wymyć wyczyścić.
      Wpierw chciał bym smoka pompy wymyć, bo nie był myty parę lat, ale nie wiem jak go wyjąć i w czym go wymyć.
      On znajduje się na samym dole miski olejowej i jest przykręcony na bodajże 2 śrubki tak ? Wyciąga się go normalnie ?
      Druga sprawa filtr oleju(wirówka) jak to wymyć ? Mógł by ktoś mi to wytłumaczyć ? Bo chciał bym to zrobić, ale niczego nie uszkodzić. :rolleyes:
    • Przez miki26
      witam. mam pytanie jaki olej sie lejej do hydrauliki i czy mozna mieszac . ile wchodzi tego oleju
    • Przez krzys924
      Witajcie... po remoncie silnika zaczeło coś ciec... chodzi o to ze jest to za rzadkie na olej i nie pachnie jak ropa... wydostaje sie to z żrberek głowicy i cylindra przy wyższych obrotach parząc od strony pompy, od strony wentylatora jest sucho, i tu jest problem ;( spotkał sie ktoś z Was z takim czymś? co to może? być bo mi już ręce opadają... pozdrawiam.
×