wojtf23

Nowa elektryka mtz 82

Polecane posty

tespis17    23

Może zdawała egzamin (wolę grzałkę na 230V w bloku) ale przestraszyłem się gdy u sąsiada w ciągniku kawałek żarnika wleciał do głowicy i było trzeba zdejmować. Ja ci mogę sprzedać zbiorniczek, miałem nawet tą podstawkę wytoczoną z gwintem ale muszę poszukać w rupieciarni.

 

 

 

Linki do aukcji usunąłem. Następnym razem będzie ostrzeżenie.

Edytowano przez Elektrotechnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtf23    2

a zkąd mogłem wiedzieć że chodzi o producenta !! Wystarczyło napisać że iskra to producent. LOL To tak jak bym ci powiedział GATES albo ORLING i co też byś się zastanawiał.

 

Kolego tespis17 ile byś chciał za tą kryzę???? bo zbiorniczek raczej nie będzie potrzebny bo zamontuje pod zasilanie z zbiornika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Świeca iskra przynajmniej części kolegów automatycznie kojarzy się z producentem. Na tym hulały motorki kanty i maluchy i ciort wie co jeszcze. Sorrki mogłem sprecyzować jaśniej.

Gdzieś miałem foty jak to mam u siebie. jak znajdę to wstawię albo zrobię.

Tespis 17 grzała płynu w ruskim jest rewelacyjna, niezastąpiona. Jak najbardziej godna polecenia. Nawet pomijając świecę. Warunek musi być w pobliżu sieć.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtf23    2

seweryn20 a to prawda z tą świecą??? że może się rozpaść i wpaść do głowicy???? dużo było takich przypadków bo jeśli tak to wolę zrezygnować z takiej zabawy i zamontować grzałkę. Bo rozbierać silnik i kupywać głowicę to troszkę kasy z powodu jednej świecy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jak kupisz syfa za 25 złotych jakie oferują na necie to spodziewał bym się wszystkiego. Iskra jest porządna. W transitach tyle lat i nie słyszałem żeby coś odpadło.

Nie ma powodu do obaw.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtf23    2

a próbował ktoś założyć z was manetkę kierunków do małej kabiny?????? chodzi mi o to jak się ją montuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tespis17    23

Przykro mi ale nie udało mi się poszukać kryzy ale za to znalazłem zbiorniczek z przewodem.

Polecam sposób Seweryna-post24

 

Oczywiście że da radę tylko Ja ją wyrzuciłem z zetorze i przerobiłem manetkę na zwykłe przełącznika ze względu że w zetorze jest strasznie droga -nie wiem jak w mtz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtf23    2

w mtz 30 złotych kosztuję manetka do tego osłony dwie jedna 2 złote druga 6 złotych. Razem 38zł. Tylko pytanie czy ty myślisz o tej samej kabinie czyli tej małej a nie tej dużej co już zmieszczą się dwie osoby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jest tańszy. cena zaczyna się od dwudziestukilku złotych.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Kwestia dorobienia mocowania. Nic więcej. Na pewno się da.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtf23    2

koledzy mam kolejny problem zachciało mi się nowego wskaźnika ciśnienia oleju. No i przyszedł tylko jest mały problem on jest elektryczny a nie tak jak ja mam że jest podpięty wężyk. Jak zrobić żeby działał ten nowy??? kupić czujnik ciśnienia oleju??? jeśli tak to jaki???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Tak musisz kupić elektryczny czujnik ciśnienia dedykowany do wskaźnika. A jaki dokładnie to nikt nie wie bo nic więcej nie podałeś.

Skontaktuj się ze sprzedawcą niech dośle odpowiedni czujnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Mycie czyszczenie, piaskowanie, wymiana zużytych elementów, nowa szajba na pasek. Cena złomu plus części, robocizna..... pasuje.

Chociaż ten z linku niby nowy. Do gablotki go za szybę he he.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Cena jakaś z kosmosu.Na autozłomie po 50zł takie są.

Napisz mi gdzie, to chętnie pojadę i kupię z 50 szt.

 

@seweryn ten jest nowy. Przejechał tylko kilkanaście km. Cena nowego w sklepie to prawie 500zł. Tak go tylko wystawiłem, może ktoś kupi. A jak nie to pójdzie na części. Sam mostek ma wartość 100 zł, wirnik 150 zł, stojan kolejne 100 zł. U mnie takie coś długo nie leży na półce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nie mam zielonego pojęcia ile kosztuje nowy i ile części. W każdym razie nawet gdyby to był stary wyremontowany to 250 nie jest dużą ceną. Jak pisałem części... łożyska, pierścienie do wymiany w takim ze złomu na bank, to samo szczotki. Do tego czyszczenie, piaskowanie żeby regeneracja miała jaja. NAJMNIEJ cztery godziny roboty każda warta przynajmniej 30 złotych. Jeśli zdiagnozowanie ewentualnej usterki wymaga drogiego sprzętu cena za godzinę leci w górę. Wiedza i profesjonalizm też ma swoją cenę. Zresztą kto jak kto ale ty to wiesz.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj