Polecane posty

milanreal1    319

nie chciałem zakładać nowego tematu ale mam problem z biegami w 3p otórz podczas remontu machanik przedłużył dźwignię od sprzęgła żeby lżej chodziło i założył sprężyne żeby odbijało i teraz jest problem, sprzęgło chodzi za lekko i nie da rady go wyczuć, zaraz po powrocie od mechamika zaczęliśmy wozić gnój i na wykręcie nie dało sie wyłączyć wałka ale później jakoś sam problem zniknął, a teraz biegi czasami nie chcą wchodzić, nie słychać żadnego zgrzytania i poprostu nie da sie wbić biegu tylko po puszczeniu i ponownym wciśninięciu sprzęgła wchodzą

 

@BUSTED ja bym się zaczął martić bo jednak nie działa tak jak powinno. Nie wiem czy w 3p jest jak w C-360 ale bym zaczął coś kombinować z ustawieniem stopni sprzęgła. Dobrze ustawione sprzęgło nie powinno blokować wbijania biegów, czy brak możliwości wyłączenia wałka.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matelusz    1

witam :rolleyes: ja u swojej c-360 będe niedługo przerabiał sprzęgło na osobny wałek,bo teraz gdy jest na jednym to przy wciskaniu pedału potrafi troche podnieść ręczny ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Smarowanie teraz i tak nic nie da bo pewnie się zapiekło, u mnie nigdy nie było smarowane i musiałem całkiem odciąć pedał sprzęgła żeby dostać się do ręcznego. Teraz mam założony nowy pedał z tulejka plastykową i nic już się nie zapiecze. :)

Edytowano przez pasiu66

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik997    0

Koledzy i koleżanki!!

Mam problem z sprzęgłem, gdyż nie mogę włączyć WOM-u z powodu zgrzytania skrzyni i podczas wyłączania WOM-u

Czy to tarcza popsuta czy łożysko na wałku

Bo żadna regulacja dżwigienkami nic nie daje.

Nie wiem czy muszę rozjeżdżać na połowę i sobie na próżno robotę robić

Proszę o szybką pomoc :D

Edytowano przez Rolnik997

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
david85    3

U mnie w c-360 też są problemy z włączaniem wom ciężko włączyć jak już włączę to znowu z wyłączeniem jest problem regulacja sprzęgła nie pomaga co jeszcze morze być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

może zacina ci się tzw. tuleja WOM, tj. to sprzęgło które go włącza, nie wymieniałeś czasami niedawno wałka WOM??

 

napisz coś więcej, jakieś objawy towarzyszące

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
david85    3

Nieraz jakiś czas po włączeniu wom zaczyna coś zgrzytać i wtedy jak dopchnę mocniej tą dźwignię od wom-u to już chodzi normalnie skrzynia jakieś pięć lat temu była robiona od tej pory nic nie było wymieniane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sawo10    1

Chyba się kolego domyślasz, że bez rozpoławiania ciągnika i wymiany łożyska się nie obędzie. Jakieś smarowanie to półśrodki bo łożysko jak jest zużyte, ma luz to pisk powstaje z ocierania się elementów które nie powinny się dotykać.

Gdyby łożysko było suche to by szumiało.

Może łożysko całkiem stanęło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1562

W jednej c-360 nie dawno wymieniałem sprzęgło i przy okazji łożysko, ale i tak to nie wiele pomogło, po chwili zaczeło podobnie piszecz jak tutaj na filmiku

Edytowano przez Ursusc385

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nie smaruj WD bo to o kant d... rozbić. To nie olej tylko woda i szybko wyparuje. Mogłeś tym wysuszyć łożysko. Nalej tam silnikowego oleju może zacznie chodzić cicho. Jeśli nie to znaczy że się kończy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sawo10    1

W jednej c-360 nie dawno wymieniałem sprzęgło i przy okazji łożysko, ale i tak to nie wiele pomogło, po chwili zaczeło podobnie piszecz jak tutaj na filmiku

Skoro w innej c-360 wymieniłeś łożysko i piszczy tak samo to albo nowe łożysko było kiepskie albo w obu ciągnikach piszczy coś innego niż łożysko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Tylko że tam nie ma nic co mogło by piszczeć. Prędzej bym powiedział że regulacja kiepska i łożysko cały czas się kręci. Może też to być kiepska jakość części i WD które wysuszyło łożysko.Zobaczymy co się stanie jak ursus385 porządnie posmaruje je zwykłym olejem.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1562

Pomiędzy lapkami a łożyskiem jest luz wiec nie kręci się caly czas, piszczy tylko po wciśnięciu sprzęgła, przy najlbliższej okazji nasmaruje olejem i sprawdze

Z góry dzięki za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Stan łożyska można łatwo sprawdzic przez okienko, włóż ręke i nim pokręć powinno cicho się kręcić a przy takim pisku jeżeli to wina łożyska to tylko dotkniesz i już będzie brzęczeć.Można pokręcić też listewką jak ma ktos dużą dłoń. Tylko jak będziesz tam majstrował to lepiej ODŁĄCZ MASĘ OD AKUMULATORA bo jak mówią licho nie spi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1562

Posmarowałem olejem łożysko znaczy się przez pędzel bo ręki nie mogłem wcisnąć i dzisiaj trochę pojeździłem i na razie nie piszczy, pracuje elegancko ;)

Dzięki za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kret    0

Witam

Mam pytanie dotyczące regulacji sprzęgła. A mianowicie ja przed regulacją zdejmuje cięgno sprzęgła tak, że łożysko oporowe jest cofnięte maksymalnie do tyłu i wtedy ustawiam luz między łopatkami I stopnia na 6mm a II stopnia na 12mm następnie zakładam cięgno i ustawiam tak żeby przy włączonym silniku łożysko się nie kręciło.

Czy to dobry sposób? czy robię może coś źle?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kret    0

Ale mi chodzi o to że łożysko oporowe można ustawić w bardzo wielu pozycjach przed rozpoczęciem regulacji i czy całkowite zdjęcie cięgna i cofnięcie łożyska do tyłu jest prawidłową pozycja do rozpoczęcia regulacji???

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Właśnie że nie można ustawić w wielu pozycjach.

Jak byś przeczytał cały ten temat to byś wiedział że odległość dźwigienek od pokrywy sprzęgła powinna wynosić odpowiednio 25 i 19 mm.

Edytowano przez asharot

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kret    0

A w którym miejscu mierzy się ta odległośc bo nie bardzo rozumiem..?? na końcu łapki?

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zaxson
      Witam forumowiczów
      Jest tutaj jakiś na forum szpec od skrzyń powerschift (dwusprzeglowa) 
      Mianowicie mam jeden problem w ładowarce teleskopowej manitou , skrzynia po rozgrzaniu oleju(przejechanie jakiegoś dystansu ok 5 km) nie chce ciągnąć na biegach nieparzystych czyli 1,3,5 Na biegach parzystych(2.4.6) jest ok I na wszystkich wstecznych  też, obstawiać zużyte tarczki I przekładki sprzegieł? Czy może to coś innego , dodam że olej zmieniony w tamtym roku I filtr skrzyni *org manitou 
    • Przez Kondzio55
      Witam. Wlasnie zrobiliśmy remont sprzęgła ponieważ łożysko poszlo sie.. Wymienilismy cale tuleje, oby dwie tarcze i 3 lopatki. Oke zlozylismy, wysprzeglik odpowietrzony a biegi nie chca wejść. Nacisniemy sprzeglo a biegi zgrzytaja tak jak wgl by sprzęgła nie bylo. Gdzie szukac przyczyny bo 3 raz rozjezdzac sie nie chce zbytnio. Tarcze oczywiscie dłuższym do silnika, lopatki wyregulowane.
    • Przez Krystian2152
      Błąd T87? 
      Co to za błąd??
      Wyskakuje mi czasami
    • Przez Scoti
      Witam wymieniłem sprzęgło w moim mf tarczki od napedu no i chyba tyle a teraz problem który mam to ze sie zapowietrza troche popracował w polu i znów nie ciągnął jak odpowietrzyłem to ciągnął więc gdzie moze łapać powietrze jakieś rady ?
    • Przez Klimston
      witam chciałbym zrobić mocniejsze sprzęgło w c360 ponieważ założyłem juz drugą tarcze sprzęgła i znów po jakimś czasie sprzęgło się ślizga. sprzęgło było regulowane juz kilka razy
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj