Polecane posty

jacus    3039

jak zalozyc tarcze sprzegla jezdnego i wom-w ktora strone ma byc dluzsza czesc piasty??jak najlepiej wycentrowac tarcze przed zjezdzaniem,bo ostatnio skrecilem ciagnik i poszlo lozysko kola zamachowego-nie wiem czemu,nie pierwszy raz to robie a takich jaj jeszcze nie mialem.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    31

a wymieniales to łozysko?


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3039

juz wiem czemu-nie chcialo mi sie schylic i popatrzec dokladnie[jak pewnemu wlascicielowi farmtraka i robia zbiorke na nowego] zle byla wycentrowana tarcza jezdna i poszla na zlom razem z lozyskiem.

tarcze jezdnadaje sie dluzsza strona do skrzyni a womu do silnika-tylko czemu w instrukcji jest narysowane odwrotnie.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psychobear    0

Witam, mam c360 3P i ciężko chodzi sprzęgło i jest daleko (krótkie nogi ;) ) Czy można zrobić na siłownik?

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr6530    1

Najlepiej było by przerobić na takie jak przy zetorze 7211.


widły 50zł, śipa 40zł ,wyrzucanie obornika bezcenne!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nawet jak przerobisz na hydrauliczne to i tak nie będzie chodziło lżej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolid20    98

Są dwie możliwośći

- Jedna to kupić wysprzęglik z zetora i do tego pompka hamulcowa z jakiegoś auta ale ta co nie ma wspomagania i zbiorniczka na sobie połączyć to razem i gotowe

 

- przedłużyć ten płaskownic co wychodzi z bloku i przespawać pedał tak żeby CI pasował.

 

Ja zrobiłem tylko to przedłużenie o 5cm i działa ok pierwszy i drugi stopień, jedynie troche skok się wydłużył.


-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psychobear    0
- przedłużyć ten płaskownic co wychodzi z bloku i przespawać pedał tak żeby CI pasował.

 

To by było dobre ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha094    7

w top agrar ktoś zrobił sobie sprzęgło na powietrze jakiś zawór siłownik pneumatyczny to może by był ciekawy pomysł ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

wysprzęglik i pompka do wspomagania sprzęgła i jeszcze kilka drobiazgów do tego kosztuję 180 zł niedługo będę to zakładał do c 355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odświeżę trochę temat- ile trzeba przedłużyć pedał, aby taka przeróbka miała sens? Szukam fotek @Ursusc385 w galerii, ale kiepsko mi to idzie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jackassiu    50

Witam;)

Panowie mam problem, rozpołowiłem swój wehikuł ( C-360 ) ponieważ często ślizgała się tarcza sprzęgłowa pod wiekszym obciążeniem. Kiedyś nie było o tym mowy, traktor szedł, kopcił, buksował kołami a teraz ślizgało sprzęgło. Po rozebraniu i wstępnym zapoznaniu się z tematem widać było, że tarcza nie pracuje całą swoją powierzchnią. Na kole zamachowym widoczna było coś takiego jakby sadza: http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?app=gallery&module=images&section=viewimage&img=215572 Macie jakieś pomysły co może go boleć?


Człowiek to nie maszyna - nie dostaniesz części zamiennych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

Mi to wyglada na olej-nie cieknie ci po wałku ze skrzyni,albo odrzutniku ew.simeringu z silnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

To może być tylko olej, no bo co innego? Uszczelnienie od strony skrzyni bądź silnika.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zielony33    0

w jakim stanie była tarcza sprzęgłowa, bo z tego co tu widać to sprzęgło zostało kompletnie spalone,aż na kole popękała powierzchnia styku. nalęży wymienić wszystko bo to już nie będzie prawidłowo współpracowało ze sobą z powodu przegrzania i zaraz znowu ci pójdzie sprzęgło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jackassiu    50

No więc tak: Wycieku ani od str skrzyni, ani od str silnika nie zauważyłem. Tarcza sprzęgłowa jest w dośc dobrym stanie. Ten traktor był zakupiony z skr'u, a znając "przyzwyczajenia" szoferów nie tylko sprzęgło lekko nie miało :rolleyes:. Jest wyciek z głowicy - pomiędzy głowicą a zbiornikiem paliwa - tylko stąd ewentualnie mógł się ten olej dostać. Ale czy to możliwe żeby się właśnie tam dostał i narobił takiego ambarasu? No i jeszcze jedno. Dlaczego tarcza nie pracuję całą powierzchnią?


Człowiek to nie maszyna - nie dostaniesz części zamiennych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Widocznie ma nierówną powierzchnię styku z kołem zamachowym.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3039

niedawno robilem z silnikiem i mialem sprzeglo na wierzchu wiec wyglada mi to na pozostalosci po spaleniu tarczy,bo olej to niby jak ma sie dostac przez pokrywe tarczy.

u mnie cos sie sknocilo nie moge wlaczyc wom i pompy ,musze go zgasic lub stanac przodem pod gore,sprzeglo regulowalem i nic nie dalo.natomiast zalezny wom i pompa wchodza bez problemu-niejeden pisal ze pompy nie da sie na zaleznym wlaczyc a ja tak teraz jezdze.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

wydaje mi sie na brak wspólbieżności pomiedzy kolem zamachowym a dociskiem - efekt tz jajka

 

Docisk sprzęgła -koło żeliwne nie równomiernie dociska -regulacja,wymiana tarczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Miałem podobnie pomogło zplanowanie tej powierzchni koła zamachowego na tokarni ,była bardzo nierówna , oraz wymiana docisku sprzęgła i tarczy na nową. Inaczej sprzęgło ciągle będzie Ci się ślizgać i palić, oczywiście powymieniaj jeszcze wszystkie uszczelniacze i simeringi tak aby nie dostał się tam olej.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PAATRYKK5    1

wiecie może jak dobrze wyregulować sprzęgło w c360??? ponieważ po remoncie kupiłem nowe tarcze sprzęgłowe i odkąd je założyłem nie mogę wyregulować poprawnie sprzęgła bo albo ślizga i nie idzie jeździć albo drugi stopień sprzęgła włącza się prędzej niż pierwszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pomiedzy tymi łopatkami od pierwszego i drugiego stopnia powinny być 4mm od tarczy drugiego stopnia do łopatek powinno być mniej więcej 4 cm łopatki nie powinny się podpierać na kole zamachowym musi być troche luzu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

jakkie 4 cm???

Czy ty kiedyś ustawiałeś sprzęgło?

I nie od tarczy a od łożyska oporowego!

Weź starą metrówke i jeden koniec spiłuj tak żeby miał 5mm szerokości a drugi ok 12mm

Wkładasz między wygięty koniec łapki a łożysko oporowe

Te łopatki z grzybkami są od tarczy 1 stopnia i te ustawiasz na 5mm a 2 stopnia na 12mm

To sa wymiary oriętacyjne ważne zby 1 stopnia (wszystkie 3 muszą być równo ustawione żeby nie zniszczyć tarczy)było ok 5-8mm od 2 stopnia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zaxson
      Witam forumowiczów
      Jest tutaj jakiś na forum szpec od skrzyń powerschift (dwusprzeglowa) 
      Mianowicie mam jeden problem w ładowarce teleskopowej manitou , skrzynia po rozgrzaniu oleju(przejechanie jakiegoś dystansu ok 5 km) nie chce ciągnąć na biegach nieparzystych czyli 1,3,5 Na biegach parzystych(2.4.6) jest ok I na wszystkich wstecznych  też, obstawiać zużyte tarczki I przekładki sprzegieł? Czy może to coś innego , dodam że olej zmieniony w tamtym roku I filtr skrzyni *org manitou 
    • Przez Kondzio55
      Witam. Wlasnie zrobiliśmy remont sprzęgła ponieważ łożysko poszlo sie.. Wymienilismy cale tuleje, oby dwie tarcze i 3 lopatki. Oke zlozylismy, wysprzeglik odpowietrzony a biegi nie chca wejść. Nacisniemy sprzeglo a biegi zgrzytaja tak jak wgl by sprzęgła nie bylo. Gdzie szukac przyczyny bo 3 raz rozjezdzac sie nie chce zbytnio. Tarcze oczywiscie dłuższym do silnika, lopatki wyregulowane.
    • Przez Krystian2152
      Błąd T87? 
      Co to za błąd??
      Wyskakuje mi czasami
    • Przez Scoti
      Witam wymieniłem sprzęgło w moim mf tarczki od napedu no i chyba tyle a teraz problem który mam to ze sie zapowietrza troche popracował w polu i znów nie ciągnął jak odpowietrzyłem to ciągnął więc gdzie moze łapać powietrze jakieś rady ?
    • Przez Klimston
      witam chciałbym zrobić mocniejsze sprzęgło w c360 ponieważ założyłem juz drugą tarcze sprzęgła i znów po jakimś czasie sprzęgło się ślizga. sprzęgło było regulowane juz kilka razy
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj