Polecane posty

bongle    2

Ale gdy przedłużę dżwignie o 15cm to skok pedału musiał by być o 100% większy,obawiam się że dobrze by nie wysprzęglało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

Jak przedłużysz dzwignie to nic złego nie będzie się działo tyle ze będzie lżej chodziło wystarczy odpowiednio podregulować aby miało troszke luzu albo załozyć można jeszcze łancuszek tyle ze to jest troszkę kłopotliwe bo lubi się wyciągać


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30

Jeżeli przedłuży dźwignie to zwiększy sie skok pedału, wiem co piszę bo mamy taką przedłużkę :)


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombajn    1

Masz racje zwiększy sie skok pedału ale nie do tego stopnia żeby niewysprzęglał. wiem jak taka przeróbka sie sprawuje bo sam mam taką i szczerze się przyznam u nas na wiosce rzadko kto ma na orginalnej dźwignie bo za ciężko chodziło sprzęgło


Wszystko to jest moją osobistą opinią. więc prosze jej nie krytykować. chyba że pisze głupoty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

a nie prościej będzie założyć od zetora np., 5211 pompki i i całej reszty?a ja nigdy nie włączam WOM ręką tylko jedna noga na sprzęgło a drugą dżwignię wł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piszczo123    0

a jak zaczepi pompke i siłowniczek co wysprzęgla trzeba jakieś uchwyty dorabiać,ja u siebie mam kawalek plaskowika przyspawane sprzęgło lekko chodzi i jest dobrze no morze skok troszeczczke jest dłuższy ale przecież to traktor a nie bolid F-1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

siłowniczek zaczepi na oryginalnych mocowaniach od zetora,a z pompką troche pokombinowac,może tak od hamulców zamontować, ja u siebie chciałem przerabiac na hydrauliczne ale też przedłużyłem pedał i pod innym kątem przyspawałem i jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

Mojim zdaniem lepiej dzwignię przedłużyć bo z tym wspomaganiem sprzęgła w C-360 to jest gra nie warta swieczki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bongle    2

Może rzeczywiście przedłużenie dzwigni ułatwi włączanie.A do tego jakby dało się "adoptować" ręczne sprzęgło WOM z Zetora,jak to działa jest tam dodatkowe sprzęgło czy wykorzystany jest drugi stopień. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz345    0

W galerii spotkałem się z większą liczbą trzydziestek z tego rocznika, nie macie z nimi problemów?

ps post pod postem w celu odświeżenia tematu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombajn    1

nasza 30 jest z 73r i lata jak złoto teraz ma troche wytchnienia ale w latach 80 obrabiała pół wsi w wszystkich pracach łącznie ze snopowiązałką, skrzynia nie była robiona od nowości w tym roku pierwszy raz zajrzeliśmy do tylniego mostu bo sie popsuł a jak sie okazało tylko sie rozkręcił, stare konstrukcje i części są nie do zdarcia


Wszystko to jest moją osobistą opinią. więc prosze jej nie krytykować. chyba że pisze głupoty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdruj77    3

te nowe wałki mogą być z słabego materiału a czy łożyska nie są zużyte

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombajn    1

jeśli wałek jest nawet z najlepszej stali to siły jakie na niego działają gdy nie jest współosiowy z łożyskiem na kolę zamachowym to i tak nie wytrzyma, a tak może sie dziać skoro autor tematu wspominał że wałek jest przesunięty względem obudowy


Wszystko to jest moją osobistą opinią. więc prosze jej nie krytykować. chyba że pisze głupoty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz345    0

Ten ciągnik jak i inne składali praktykanci w ZM Ursus... Tata napisał list na początku lat 80 ale do dziś nie dostał odpowiedzi, każdy który kupił z wadą fabryczną mógł dostać nowego w ramach gwarancji jeśli się zorientował. Niektórzy zaraz po kupieniu zakładali tury w którym ciapek ma ciężko i wychodziło na jaw a tata dbał o niego nie przeciążał go zbytnio w pierwszych latach po kupnie. Wiadomo-nowy=szkoda, a na pewno gdyby na początku go gniótł to dostałby innego :P pech to pech

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombajn    1

myślę że skoro awaria powtarza sie raz na średnio 6lat to niema jeszcze tragedii myślę że można darować sobie ten problem i Poprostu sukcesywnie wymieniać wałek jeśli sie rozpaskudzi, chyba ze chcesz to zrobić dobrze wtedy widze tylko jedną opcję wymianę obudowy skrzyni, (jeśli krzywo osadzony wałek jest winą obudowy) ale ciekawi mnie dlaczego drugi wałek wytrzymuje gdy ten od wom siada


Wszystko to jest moją osobistą opinią. więc prosze jej nie krytykować. chyba że pisze głupoty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Teddy    0

mam pytanie ;) piszecie ze luzny skok pedalu sprzegla powinien miec 35 mm Ok a moze ktos wie ile powinien wynosic calkowity skok ? tzn jaka jest ta odleglosc po calkowitym wcisnieciu sprzegla ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tego nigdzie nie podają, bo nie ma to żadnego praktycznego zastosowania, po prostu wciskasz do końca (lub do pierwszego oporu przy zmianie biegu).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Teddy    0

aha no chyba ze tak ;) bo kurcze mam chyba zle sprzeglo zlozone albo jakies lipne tarcze zalozone :/ objaw jest taki na poczatku pekaly te kapturki co na nie sie lapke zaklada a teraz ostatnio podczas pracy pekla mi sprezynka ktora trzyma lapke :/ i tak jest non stop myslalem ze moze sprzeglo wchodzi za daleko i za duza sila tam dziala i to peka ;) ale z tego co piszesz to raczej to nie jest przyczyna ;) no nic sie zobaczy co mechanik powie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Załóż kapturki od zetora .

pyzatym pewnie masz przedłużoną dźwignie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Teddy    0

no dokładnie dźwignia jest przedłużona rzeby się lżej wciskało ale dokładnie tak samo miałem zrobione wcześniej w 4011 i takie rzeczy się nie działy :-( ale nie wiem myślisz że przedłużenie dźwigni może być przyczyną ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miszka31    31

mam przedłużoną dzwignie już 10 lat i nić się nie dzieje, coś żle poskładałeś lub jakiegoś bubla tam wstawiłeś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Teddy    0

kurcze sam nie wiem sprzęgło było w tym roku wymieniane nowe tarcze, sprężynki, łopatki. Jak by było źle złożone to nie dało by się go wyregulować. A wyregulowane było dobrze wszystko chodziło ładnie ;) tylko że najpierw zaczęły się zrywać te kapturki a w sobote mi pękłą sprężynka i trzeba go rozpoławiać teraz. tylko ciekawi mnie co w takim razie tam mogło być źle może faktycznie te tarcze jakieś lewe bo wiadomo jak oni teraz te części robią aby tylko sprzedać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drejsyk    0

Po całym dniu pracy,docisk złapał temperature,masz zmenczone sprężyny w docisku,jak ostygnom wszystko powinno wrucic do normy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zaxson
      Witam forumowiczów
      Jest tutaj jakiś na forum szpec od skrzyń powerschift (dwusprzeglowa) 
      Mianowicie mam jeden problem w ładowarce teleskopowej manitou , skrzynia po rozgrzaniu oleju(przejechanie jakiegoś dystansu ok 5 km) nie chce ciągnąć na biegach nieparzystych czyli 1,3,5 Na biegach parzystych(2.4.6) jest ok I na wszystkich wstecznych  też, obstawiać zużyte tarczki I przekładki sprzegieł? Czy może to coś innego , dodam że olej zmieniony w tamtym roku I filtr skrzyni *org manitou 
    • Przez Kondzio55
      Witam. Wlasnie zrobiliśmy remont sprzęgła ponieważ łożysko poszlo sie.. Wymienilismy cale tuleje, oby dwie tarcze i 3 lopatki. Oke zlozylismy, wysprzeglik odpowietrzony a biegi nie chca wejść. Nacisniemy sprzeglo a biegi zgrzytaja tak jak wgl by sprzęgła nie bylo. Gdzie szukac przyczyny bo 3 raz rozjezdzac sie nie chce zbytnio. Tarcze oczywiscie dłuższym do silnika, lopatki wyregulowane.
    • Przez Krystian2152
      Błąd T87? 
      Co to za błąd??
      Wyskakuje mi czasami
    • Przez Scoti
      Witam wymieniłem sprzęgło w moim mf tarczki od napedu no i chyba tyle a teraz problem który mam to ze sie zapowietrza troche popracował w polu i znów nie ciągnął jak odpowietrzyłem to ciągnął więc gdzie moze łapać powietrze jakieś rady ?
    • Przez Klimston
      witam chciałbym zrobić mocniejsze sprzęgło w c360 ponieważ założyłem juz drugą tarcze sprzęgła i znów po jakimś czasie sprzęgło się ślizga. sprzęgło było regulowane juz kilka razy
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj