Polecane posty

Konrad67pl    0

Dzięki koledzy za pomoc. Jutro się tym zajmę. Przypomniało mi się że 3-4 lata temu też coś takiego było, tylko nie pamiętam co ale wiem że ciągnika nie trzeba było przepoławiać. Jeżeli trzeba będzie rozłączać skrzynie od silnika to bd źle bo mi robota na kilka dni stanie.... i takie pytanie czy to może być spowodowane taką jazdą? ; https://www.youtube.com/watch?v=9afJBf435Ig      (Ojciec to mnie chyba zabije jak się okarze że coś poważnego bo ostatni urwałem przewód paliwowy i uciekło 50l ropy xD)

 

Dzięki koledzy za pomoc. Jutro się tym zajmę. Przypomniało mi się że 3-4 lata temu też coś takiego było, tylko nie pamiętam co ale wiem że ciągnika nie trzeba było przepoławiać. Jeżeli trzeba będzie rozłączać skrzynie od silnika to bd źle bo mi robota na kilka dni stanie.... i takie pytanie czy to może być spowodowane taką jazdą? ;       (Ojciec to mnie chyba zabije jak się okarze że coś poważnego bo ostatni urwałem przewód paliwowy i uciekło 50l ropy xD)

Edytowano przez Konrad67pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Co do sprzęgła wpadła ci miseczka czyli pękła w łapce pierwszego stopnia i wymieni się po przez okienko a co jazdy z precyzuj dokładnie o co ci biega.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konrad67pl    0

Witam dzisiaj podczas wymiany miseczek w sprzęgle po zdjęciu bocznej klapki okazało się że po za owymi pokruszonymi miseczkami lezy tam także jakaś śruba. Nie mam pojęcia od czego ona może być. Ma ktoś pomysł?    http://imgur.com/a/sMzNK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dewro    26

Wygląda na śrubę od pokrywy sprzęgła. Pokręć kołem zamachowym i sprawdź czy żadnej nie brakuje.


Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Tego też nie wiem jakim cudem może ktoś wcześniej nie dokręcał i leżała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konrad67pl    0

Macie racje trzeba posprawdzać ale  może to przez niedopatrzenie w czasie remontu została niedokręcona. Dzięki za pomoc pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dziubek94    0

Panowie czy tarcz Pierwszego stopnia od c360 3p pasuje do c360?? bo przez przez pomyłkę sprzedającego założyłem tak do swojego ursusa i niby wszystko sie złożyło ale sprzęgło mi sie nie podoba. Lepiej rozebac czy jezdzic tak jak jest??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mi wydaje się ze Chełmno bo tańsze, wiele lat na rynku i chyba sami to robią(?)
waryński to chyba tylko handluje a nie produkuje ale to pewnie jacekmocny będzie wiedział
A innej marki to jakoś nie kojarzę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pimper21    61

łożysko oporowe waryński 15 Mtg wytrzymalo niestety, zatarło się, teraz założone Chełmno zobaczymy ile wytrzyma oczywiście nie mówię że to jest jakieś super, ogólnie jakość tych części jest ujowa


Zetor Team
Massey Ferguson 255 Zetor 8011 Zetor 10045 <-- moje sprzęty, 40 ha.
Zetor Is Power, Power Is Zetor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    2647

Jak łożysko oporowe to tylko kryte mam takie chodzi 2 czy 3 rok bez problemu a ten tani szajs jak byl na wiosnę zalozony to na jesieni stanął

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwekx25    5549

4 lata temu robiliśmy sprzęgło w c360 wymiana tarcz. W te żniwa nagle przestał działać wom , rozpoławiam ciągnik i lekki szok , wpust na tarczy drugiego stopnia całkiem gładki , wszystkie frezy objechało jak na tokarce. Tarcze zakładane były niby te "oryginalne" z logiem ursusa ale to wszystko o kant d*py rozbić. Wydaje mi się ,że tarczę objechał wałek sprzęgłowy który był jeszcze z tych prawdziwych ursusowskich części , twardy a frez w tarczy zrobiony z byle jakiego materiału i wałek go zjadł.


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1100    3

Od 3 lat mam założone w swojej 912 sprzęgło oryginalne Ursusa - WAryński. Zero problemów. Polecam z czystym sumieniem :)


Nie ma sensu wchodzić w dyskusję z idiotą, ponieważ najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Ursus Waryński podróba też mi niektóre części nie pasują i więcej już nie kupie.Kupiłem z Chełmna 3 rok i bez zarzutów robiłem kapitalkę nie dawno to bez żadnej skazy tarcza jak nowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1100    3

Ale że co jest podróba?
Jaka część Ci nie pasowała Waryńskiego?
Jak Ci coś nie pasuje to reklamujesz i po problemie. Chełmno to jedyny prawilny "Oryginał"?


Nie ma sensu wchodzić w dyskusję z idiotą, ponieważ najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Tak wałek sprzeglowy zaczął mi stukać I stopień paragon mi wcięło,instalacja jest za długa,przewody od lamp przednich są złączone dwa w jedne wsuwki więc teraz na tunelu nie rozlacze świateł tylko muszę w lampach przednich grzebać,kolo na wał korbowy halasuje głośno a 60 parę motogodzin Z Chelmna 3 założyłem( pośrednie górne walek rozrządu i pompa wtryskowa)cicho pracuje.Chelmno też się nie popisuje ale ma lepsze spasowanie jeśli chodzi o moduł zęba a jakość jest przyzwoita i Chełmno dawał na pierwszy montaż mądralo więc w teori można powiedzieć że prawilny bo co zakładałem z Chełmna nie miałem problemów a z Waryńskiego jedynie co nie miałem problemów to przewody gumowe chłodnicze.Nie mam czasu teraz na reklamację bo i tak na walku mi nie uznają ale mogę Ci pokazać zużycie zębów,więc mi nie mów że oryginał bo oryginał to z tamtych lat a sobie nazwę dopisuja tylko nabieranie ludzi i nie jeden miał już tu problemy z Waryńskiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Tak wałek sprzeglowy zaczął mi stukać I stopień paragon mi wcięło,instalacja jest za długa,przewody od lamp przednich są złączone dwa w jedne wsuwki więc teraz na tunelu nie rozlacze świateł tylko muszę w lampach przednich grzebać,kolo na wał korbowy halasuje głośno a 60 parę motogodzin Z Chelmna 3 założyłem( pośrednie górne walek rozrządu i pompa wtryskowa)cicho pracuje.Chelmno też się nie popisuje ale ma lepsze spasowanie jeśli chodzi o moduł zęba a jakość jest przyzwoita i Chełmno dawał na pierwszy montaż mądralo więc w teori można powiedzieć że prawilny bo co zakładałem z Chełmna nie miałem problemów a z Waryńskiego jedynie co nie miałem problemów to przewody gumowe chłodnicze.Nie mam czasu teraz na reklamację bo i tak na walku mi nie uznają ale mogę Ci pokazać zużycie zębów,więc mi nie mów że oryginał bo oryginał to z tamtych lat a sobie nazwę dopisuja tylko nabieranie ludzi i nie jeden miał już tu problemy z Waryńskiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1100    3

Jezeli nie reklamujesz czesci w sklepie to skad ludzie w warynskim maja wiedziec ze jest cos nie tak? Jak robisz zakupy w internecie to nie potrzebujesz paragonu, a jak kupujesz w sklepie stacjonarnym to plac kartą.


Nie ma sensu wchodzić w dyskusję z idiotą, ponieważ najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61

Oryginał to tylko z tamtych lat!! ahahahhahahahhahahh

Powrócił rozżalony Adi :) i zaczyna swoje herezje wylewać znowu na forum :) 

 

Kolego, wiesz że na pierwszy montaż dostarczało dziesiątki producentów dla Ursusa? 

 

Weź zacznij sypać wreszcie jakimiś konkretami, zrób zdjęcia zawołaj przedstawiciela i niech zajmą się Twoimi przypadkiem. 

 

Będę ten przykład zawsze pokazywał, tam też się udzielałeś i jak przedstawiciel zamieścił wyniki reklamacji to nagle wszyscy zamilkli. 

 

[galleryimg=696044]

 

 


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    540

To taka mentalność ludzi, nic na to nie poradzisz. Przeglądając często ogłoszenia z różnymi narzędziami widzę że większość żyje właśnie jakością "epoki" która tak naprawdę jest mizerna a ceny windowane niebywale do góry no bo "jakość".

Z częściami to też standard, ileż to nie raz się nasłuchałem jaki to dziś badziew robią gdy jednocześnie widzę jak ludzie remontują przody wbijając tuleję młotkiem a następnie wbijając sworzeń i "ale sztywno". Wycie skrzyń to klasyka gatunku, wymieniony jeden tryb, jedno łożysko no bo reszta "idealna" a później wyje i albo się wyrobi i przestanie albo będzie wyć dopóki się nie rozleci. Już o wbijaniu suchych gotowych tulei do silnika nie wspominając. Daj na luz, nie przekonasz i świata nie zbawisz. 

Edytowano przez bears

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Rozżalony? Hahaha Daje swoją opinię jakie miałem przypadki z tymi cześciami ale tu jest Polska na tak zawalista firmę to Be nie można powiedzieć.Co montowałem z tamtych lat żadnych problemów nie miałem Siedzenie lampy czy skrzynka bezpieczników z tamtych lat a podróba Lublina niebo a ziemia.Czysta zazdrość że ktoś sobie części kupuje z epoki bo jakieś 80 90% nie wie gdzie takie części dostać.Nawet ostatnio kupiłem wskaźnik KFM bo mój był do wymiany  stary,pochodził 3 tyg przestał działać.Założyłem z 86 roku 2 miesiąc i nadal działa a wskazuje lepiej.Dałem nowa elektrykę oraz skrzynkę bezpieczników Waryńskiego Założyłem według schematu 20 min jazdy na światłach mijania i bezpiecznik mi topiło,szukałem zwarcia nie znalazłem.Jaki był powód? Bezpieczniki nie miały dobrego styku w skrzynce,dałem skrzynkę oryginalną  nową z tamtych lat problem znikł.Nie ma teraz dobrych części trafisz albo nie trafisz a Waryński w kija leci chcecie to mogę wypowiedzieć każdy szczegół co było kijowe.Waryński pic na wodę i tyle 

Edytowano przez Adi96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zaxson
      Witam forumowiczów
      Jest tutaj jakiś na forum szpec od skrzyń powerschift (dwusprzeglowa) 
      Mianowicie mam jeden problem w ładowarce teleskopowej manitou , skrzynia po rozgrzaniu oleju(przejechanie jakiegoś dystansu ok 5 km) nie chce ciągnąć na biegach nieparzystych czyli 1,3,5 Na biegach parzystych(2.4.6) jest ok I na wszystkich wstecznych  też, obstawiać zużyte tarczki I przekładki sprzegieł? Czy może to coś innego , dodam że olej zmieniony w tamtym roku I filtr skrzyni *org manitou 
    • Przez Kondzio55
      Witam. Wlasnie zrobiliśmy remont sprzęgła ponieważ łożysko poszlo sie.. Wymienilismy cale tuleje, oby dwie tarcze i 3 lopatki. Oke zlozylismy, wysprzeglik odpowietrzony a biegi nie chca wejść. Nacisniemy sprzeglo a biegi zgrzytaja tak jak wgl by sprzęgła nie bylo. Gdzie szukac przyczyny bo 3 raz rozjezdzac sie nie chce zbytnio. Tarcze oczywiscie dłuższym do silnika, lopatki wyregulowane.
    • Przez Krystian2152
      Błąd T87? 
      Co to za błąd??
      Wyskakuje mi czasami
    • Przez Scoti
      Witam wymieniłem sprzęgło w moim mf tarczki od napedu no i chyba tyle a teraz problem który mam to ze sie zapowietrza troche popracował w polu i znów nie ciągnął jak odpowietrzyłem to ciągnął więc gdzie moze łapać powietrze jakieś rady ?
    • Przez Klimston
      witam chciałbym zrobić mocniejsze sprzęgło w c360 ponieważ założyłem juz drugą tarcze sprzęgła i znów po jakimś czasie sprzęgło się ślizga. sprzęgło było regulowane juz kilka razy
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj