Polecane posty

dawid2m    1

Mogły popękać kapturki łopatek pierwszego stopnia. Łopatki mogły sie oprzeć o docisk sprzęgła. Może łożysko oporowe?

A jak wyregulowałeś sprzęgło?

A może problem już rozwiązany?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SomsiatTV    60

odkręć klapkę na sprzęgle i popatrz czy przy wciskaniu pedału sprzęgła coś się tam dzieje, jak masz luzy to podciągnij pedał skręcając na gwincie pręt co łączy pedał z mechanizmem sprzęgła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafto    32

Jak wymienić uszczelniacz na tych podwójnych wałkach sprzęgłowych ?? Bo próbowaliśmy wyciągnąć górny wałek to zapiera się o duże koło zębate na dole  :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

witam, u mnie dzisiaj w 360 zginelo sprzeglo tzn pedal od sprzegla luźno chodzi i nie można wbic biegu co to może być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Sprawdź mocowanie dźwigni sprzęgła na wałku do wyciskania łożyska, zaraz przy korpusie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9235

W 3p bez demontażu skrzyni od silnika i tylnego mostu nie da się wyciągnąć głównego wałka. Zmieniona jest konstrukcja w stosunku do C-360 sprzed 1986 roku i inne jest mocowanie łożysk. Sam się z tym męczyłem. Wałek główny wychodzi tylko do tyłu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafto    32

Więc tak, udało się wymienić ten uszczelniacz na wałkach skręcić wszystko, wyregulować. Po założeniu obudowy słychać dziwne odgłosy ze skrzyni :/ Wszystkie biegi wchodzą, wałek,reduktor też, dodam że przed nic nie było słychać. Tak jakby jakaś tarczka tarła o coś. Jak powinny być ustawione te listwy względem siebie ?? ustawiliśmy je wyszystkie tak samo tylko skrajne są inaczej , Chodzi mi że środkowe wgłębienia są względem siebie równoległe

Edytowano przez rafto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Tak jak są te wycięcia na palec zmiany biegów to trzy wodziki ustawione równo to jest wtedy luz.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wie ktos może w czym siedzi problem kiedy na wysokich obrotach w c 360 3p lapki na sprzegle odchylaja się do lozyska oporowego? Sprzeglo jest wyregulowane tak jak się należy, nowe tarcze, wszystko prawidłowo złożone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Albo masz za mocno do tyłu cofnięte łożysko i do niego ustawione łapy. Popuść łapy żeby dosunęły się do obudowy docisku, dosuń łożysko i ustaw wszystko na nowo.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No lozysko jest poprawnie ustawione, widelki wytlaczajace maja luz od obudowy lozyska, a czy jest jakaś różnica miedzy tarczzami sprzeglowymi od zwyklej 60 a od 3p ? Mój 3p to skladak z c 355 pierwszy stopień ustawiony na 4mm a drugi 10mm od lozyska, może lepiej ustawić na 6 i 12?

Edytowano przez partyzant07l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam taki problem w grudniu robiłem sprzęgło wszystko ładnie ustawione a dziś problem, możliwe że do regulacji coś ale się pytam, jak wciskam sprzęgło to najpierw rozłącza mi wom a później bieg a powinno być odwrotnie, oczywiście przed składaniem po 10razy sprawdzam czy wszystko dobrze a tu takie coś. Nie uprzykrza to na razie życia ale lepiej to wyregulować

 

edit /////// wygląda na to  że fachowiec zamienił  odstępy z 1 sto na 2 i odwrotnie, zdałem się na fachowca i czasami tak bywa

Edytowano przez mandragora310

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombinator18    18

Zmieniałem silnik to i taarcze nowe załozylismy ,po zjechaniu nie wysprzegla ustawiamy już w każdej możliwej pozycji i nic.
Wszystko ciagnie itd. tylko problem z wysrzeglaniem .
Co może być nie tak ??


DROGIE HOBBY - ROLNICTWO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jeśli widać że docisk przy wciskaniu pedału pracuje to albo tarcza opiera się wieloklinem o wał korbowy albo ją pokrzywiło przy zjeżdżaniu ciągnika.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombinator18    18

Tarcze proste, raczej sie nic nie oiera cos tam sie rusza jak srzegło naciskamy.
Rozkrecilismy dociski sprezyny sa nie rowne roznica 3 cm na oko moze byc cos nie tak jak takie sa ?


DROGIE HOBBY - ROLNICTWO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Chyba 3 mm? W wycięciach koła zamachowego widać czy poruszają się tarcze docisku. Pierwsze ma luzować docisk  od strony silnika. Na próbę skręć nawet łożysko tak by nie było luzu pomiędzy dźwigienkami.  Daj jedno tylne koło do tyłu, bieg i sprzęgło. Jeśli się nie obróci a docisk działa to masz coś nie tak z tarczą. Trzeba szukać metodą prób i błędów.

  • Like 1

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szef2206    0

Witam i proszę o pomoc czy ktos ma jakieś schematy bądź instrukcję jak prawidlowo ustawic luz dzwigienek w ursus c360 bo jak przeglądam temat to wszystkie instrukcje już stracily ważnosc i nie można ich zobaczyc ;/ Lub może ktoś krok po kroku moze mi wytłumaczyć ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nie wiem ale poszukam. Na pewno jest do nowszego modelu 932,934.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zaxson
      Witam forumowiczów
      Jest tutaj jakiś na forum szpec od skrzyń powerschift (dwusprzeglowa) 
      Mianowicie mam jeden problem w ładowarce teleskopowej manitou , skrzynia po rozgrzaniu oleju(przejechanie jakiegoś dystansu ok 5 km) nie chce ciągnąć na biegach nieparzystych czyli 1,3,5 Na biegach parzystych(2.4.6) jest ok I na wszystkich wstecznych  też, obstawiać zużyte tarczki I przekładki sprzegieł? Czy może to coś innego , dodam że olej zmieniony w tamtym roku I filtr skrzyni *org manitou 
    • Przez Kondzio55
      Witam. Wlasnie zrobiliśmy remont sprzęgła ponieważ łożysko poszlo sie.. Wymienilismy cale tuleje, oby dwie tarcze i 3 lopatki. Oke zlozylismy, wysprzeglik odpowietrzony a biegi nie chca wejść. Nacisniemy sprzeglo a biegi zgrzytaja tak jak wgl by sprzęgła nie bylo. Gdzie szukac przyczyny bo 3 raz rozjezdzac sie nie chce zbytnio. Tarcze oczywiscie dłuższym do silnika, lopatki wyregulowane.
    • Przez Krystian2152
      Błąd T87? 
      Co to za błąd??
      Wyskakuje mi czasami
    • Przez Scoti
      Witam wymieniłem sprzęgło w moim mf tarczki od napedu no i chyba tyle a teraz problem który mam to ze sie zapowietrza troche popracował w polu i znów nie ciągnął jak odpowietrzyłem to ciągnął więc gdzie moze łapać powietrze jakieś rady ?
    • Przez Klimston
      witam chciałbym zrobić mocniejsze sprzęgło w c360 ponieważ założyłem juz drugą tarcze sprzęgła i znów po jakimś czasie sprzęgło się ślizga. sprzęgło było regulowane juz kilka razy
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj