Polecane posty

wojtekk2103    0

Potwierdzam, tarcza pierwszego stopnia idzie kolnierzem tym dlugim do silnika, a jak ktos niema pojecia, zapomnial lub niewie to nie udziela sie w temacie, bo tylko zbedne jest nabijanie postow jak w wiekszosci tematow na tym forum. pozdro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Już to napisałem w tym temacie w tym temacie ale po krutce powtórzę.

Ja zakładam zawsze oby dwie tarcze sprzęgłowe dłuższym kołnierzem w stronę silnika. Reguluje łapki jeszcze przez zjechaniem silnika ze skrzynią. Ewentualnie poprawiam w razie potrzeby po zjechaniu.

Przy zjeżdżaniu warunek jest jeden ,nic na siłę bo bardzo łatwo skrzywić tarcz sprzęgłową a wtedy są problemy bo nie działa tak jak powinno i nie wiadomo dlaczego.

Z tym drugim stopniem jest tak ze tarcza nie pracuję całym swoim frezem na wałku co objawia się szybkim zerwaniem frezów przy dużym obciążeniu.Rozbierałem 3-4 60 właśnie z tak założoną i oberwanym frezem średnio 4/5 piasty.Niby nie wiele ale frez nie wytrzymał a 1/5 frezu została.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pamw    0

Dzisiaj odbyło się łupanie i muszę potwierdzić OBIE TARCZE NALEŻY ZAŁOŻYĆ DŁUŻSZĄ PIASTKĄ W STRONĘ SILNIKA.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DK94    192

Witajcie mam pytanie czy ślizganie się sprzęgła może być przyczyną zła regulacja łopatek sprzęgła pierwszego stopnia? Po wymianie tarczy drugiego stopnia ustawiliśmy 1 milimetr pierwszy stopień i 10 milimetrów drugi stopień teraz widzę jak łopatki pierwszego stopnia się trochę dalej odsunęły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825
Gość   
Gość

Nie wiem czy moje pytanie tu pasuje? W mojej 60-ce po uruchomieniu przy obecnych mrozach z okolicy sprzęgła słychać jakby bzyczenie, syczenie. Dźwięk wyraźnie słychać tylko w kabinie a na zewnątrz bardzo ciężko usłyszeć. Im szybsze obroty tym głośniejszy hałas. Przy bardzo wolnych obrotach hałas ustaje. Po rozgrzaniu czyli kilkunastu minutach hałas cichnie. Ze sprzęgłem wszystko w porządku, skrzynia biegów także, pompa hydrauliczna jest w tym czasie wyłączona. Silnik po remoncie kapitalnym 3 lata temu i od tamtej pory przepracował może 100 mtg. Sprzęgło też wymieniane kompletne muszę tylko wyregulować dźwigienki I stopienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Może łożysko wyciskowe daje taki dźwięk. Może zdejmij klapkę od sprzęgła i podpatrz czy się nie kręci łożysko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Łożysko na pewno się nie kręci. Ciągnik pracuje mało w ciągu roku, więc nawet nie jest zużyte.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DK94    192

Aleś to ustawił niech cię drzwi ścisną he he.

https://www.google.p...7.html;731;1111

Co prawda do puki się ciepło nie zrobi nie będę tego ruszał, problem występuje pod obciążeniem np podczas ruszania z pełną przyczepą gabarytów D50 na dwójce chwilę poślizgał a jak jechałem to już nie, z moją przyczepą D44 z ładunkiem 1,5 wszystko jest w porządku. Przy wyrywaniu śliwki w ogóle nie zakopał i trzeba było szarpać. Jak to najlepiej to poprawić czy poluzować np. nakrętki na łapkach o pół obrotu? Edytowano przez DK94

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Jak tak będziesz jeździł to za chwile będziesz rozpoławiał

daj 4 i 8mm (jeżeli masz przedłużana dźwignię to trzeba nieznacznie mniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310
Napisano (edytowany)

Dłuższa strona do skrzyni chyba . A nie masz starego wałka ja zawsze starym wałkiem centruje.

W c-360 jest zasada dłuższym końcem frezu w strone koła zamachowego

Co do luzu łapek nie róbcie chłopakowi zamentu w głowie bo różnica między 1 a 2 stopniem wynosi 6mm!!! Przy składaniu sprzęgła łapka 1 stopnia od pokrywy sprzęgła 25mm a łapki wom 19mm dane z Instrukcji napraw Ursus C-360. Książka z roku 2012 na wzór tych z lat 80 i 90

Edytowano przez UrsusCzesio

Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
askakonik    4

Panowie pomocy.

W ciągniku był przeciek olej z silnika przez simmering na sprzęgło, rozjechaliśmy ciągnik. Okazało się, że jedna z tarcz dociskowych popękana, oprócz tego rysy na kole zamachowym. Koło zamachowe zostało przetoczone, natomiast tarcza dociskowa, pokrywa tylna (na odrzutnik) oraz tarcze sprzęgła zostały wymienione na nowe. Wszystko ładnie się zjechało, po czym przy próbie regulacji sprzęgła okazało się, że kołem ciężko się obraca, a w jednym miejscu/położeniu wręcz się blokuje. Co może być przyczyną?

Robiąc rozbiórkę jednego przy okazji rozjechaliśmy drugi ciągnik (były problemy z wysprzęglaniem) wymienione były tarcze sprzęgła i sprężyny trzymające łapy i drugi po zjechaniu chodzi bez zarzutu. Obydwa to C 360.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

A dobrze złożyłes tarcze ?? i czy dobrze przykreciłes docisk ? albo moze wałek skrzywiłes przy zjeżdzaniu i tez tak bedzie sie dzialo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Prędzej przy składaniu wyrżnoł wałkiem sprzęgłowym w tarczę i skrzywił.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
askakonik    4

Okazało się, że wszystko ok - po kilkunastu obrotach kołem opór znikł - przypuszczam, że odrzutnik musiał się ułożyć.

Edit. Poza tym jestem kobietą, czasowniki w języku polskim mają odmianę przez osoby ;)

Edytowano przez askakonik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prorok    2045

U mnie było to samo po założeniu nowego odrzutnika.Kołem zamachowym przez okienko było ciężko kręcić a rozrusznikiem to już w ogóle nie było mowy.Miałem już na nowo rozbierać ale spróbowaliśmy go odpalić na zaciąg. Odpalił,pochodził pół godziny i później już kręcił bezproblemowo za każdym razem ;)


Ci Prorocy co chleb jedzą g**no wiedzą!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzikizetor    97

Siema mam problem ze sprzegłem w zetorze 4011 silnik jest na cześciach od zetora7711 i opony 16.9-28 i na 2 biegu sprzegło sie slizga panowie czym się różni sprzegło od stara do c-360 ??http://www.youtube.com/watch?v=4vndqvgkoRM&list=UUIsrogEAS95PiMaBk0I2rTA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafto    30

Potrzebuję rady ;) Gdy kilka dni temu kończyłem siew moją 60-tką to pod koniec po wciśnięciu pedału sprzęgła dopiero po 3 sekundach ciągnik się zatrzymywał , podczas zmiany biegów zgrzytało a czasami ciężko było wrzucić bieg :/ dodam że od kąt ją mam a jest już ponad 10 lat i przez ok. 5 lat sama pracowała na 20 ha ornej ziemi do sprzęgła nie zaglądaliśmy.

 

Co może jej dolegać i jak usunąć usterkę ?? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Podciągnij sprzęgło przez okienko,(trzy łapki I stopnia)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nic nie zrobisz poza ewentualnym, podłożeniem sprężyn.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zaxson
      Witam forumowiczów
      Jest tutaj jakiś na forum szpec od skrzyń powerschift (dwusprzeglowa) 
      Mianowicie mam jeden problem w ładowarce teleskopowej manitou , skrzynia po rozgrzaniu oleju(przejechanie jakiegoś dystansu ok 5 km) nie chce ciągnąć na biegach nieparzystych czyli 1,3,5 Na biegach parzystych(2.4.6) jest ok I na wszystkich wstecznych  też, obstawiać zużyte tarczki I przekładki sprzegieł? Czy może to coś innego , dodam że olej zmieniony w tamtym roku I filtr skrzyni *org manitou 
    • Przez Kondzio55
      Witam. Wlasnie zrobiliśmy remont sprzęgła ponieważ łożysko poszlo sie.. Wymienilismy cale tuleje, oby dwie tarcze i 3 lopatki. Oke zlozylismy, wysprzeglik odpowietrzony a biegi nie chca wejść. Nacisniemy sprzeglo a biegi zgrzytaja tak jak wgl by sprzęgła nie bylo. Gdzie szukac przyczyny bo 3 raz rozjezdzac sie nie chce zbytnio. Tarcze oczywiscie dłuższym do silnika, lopatki wyregulowane.
    • Przez Krystian2152
      Błąd T87? 
      Co to za błąd??
      Wyskakuje mi czasami
    • Przez Scoti
      Witam wymieniłem sprzęgło w moim mf tarczki od napedu no i chyba tyle a teraz problem który mam to ze sie zapowietrza troche popracował w polu i znów nie ciągnął jak odpowietrzyłem to ciągnął więc gdzie moze łapać powietrze jakieś rady ?
    • Przez Klimston
      witam chciałbym zrobić mocniejsze sprzęgło w c360 ponieważ założyłem juz drugą tarcze sprzęgła i znów po jakimś czasie sprzęgło się ślizga. sprzęgło było regulowane juz kilka razy
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj