Polecane posty

jarek1992    0

Tematy połączone.

 

Witam

Jak wyregulować tarcze sprzęgła u c-360 i które łapki są od której tarczy

z góry dziękuje i pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu85    6

Jak odkrecisz okienko z lewej strony w skrzyni zaswiec latarka do srodka, zobaczysz wtedy lozysko oporowe i docisk, lekko docisnij sprzeglo to bedziesz widzial ktore lapki dotknie pierwsze, sa to lapki od jazdy..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    459

Z tego co pamiętam to 3mm jest na tarczy jezdnej a 8mm na tej od przekaźnika.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    459

Obaj nie mamy racji, w instrukcji zalecają 4mm i 10mm dla drugiego stopnia.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek199321    11

jeśli sprzęgło jest w oryginale to możesz ustawić tak jak jest w instrukcji a jeśli przedłużałeś dźwignię od sprzęgła żeby lżej się wciskało to musisz ustawić na ,,oko" i sprawdzić jak i kiedy wysprzęgla i w razie czego poprawić ustawienia


Jeśli pomogłem kliknij w strzałkę na zielonym tle w moim poście. Wszystkim dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

Kolego piszesz o skoku jałowym a to niema nic wspólnego z ustawieniem łapek ,ja ustawiam 3i6 i działa poprawnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek199321    11

jeśli masz przedłużone to oryginalne ustawienia nie przejdą bo nawet nie wysprzęgli drugiego stopnia wiem o tym bo musiałem od razu ustawić sprzęgło bo jest bardziej czułe na ustawienia łapek


Jeśli pomogłem kliknij w strzałkę na zielonym tle w moim poście. Wszystkim dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Napisano (edytowany)

Kolega Radek ma częściowo rację, bo skok sprzęgła pop przedłużeniu się zmienia. Po takim "ulepszeniu" należałoby wstępnie cięgnem o pedału przybliżyć łożysko do łapek na ok 5mm a dopiero później regulować łapki, aby równo opierały się o łożysko i rozprzęgały docisk. Mogę potwierdzić, że 4mm dla I stopnia i 10mm dla II stopnia to odległości podane w instrukcji.

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Constantin    0

POMOCY!

Witam wszystkich, mam problem, dziś po skoszeniu łąki gdy chciałem zawrócić kulałem się ciągnikiem do tyłu (z górki) na włączonym biegu, coś się stało i nie rozsprzęgla biegów, a WOM tak, czy ktoś mógłby mi poradzić jak to naprawić i proszę o szybką odpowiedź, gdyż potrzebuję go do pracy na łące :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Albo tarcza od jazdy się rozleciała albo łapki od łożyska wyporowego ale stawiam na tarczę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matx66    0

Witam nie wiem jak prawidłowo złożyć sprzęło, wiem jak mają iść pokolei elementy i wogule, tylko jak to wszystko skręcić, dzisiaj próbowałem i zniszczyłem dwie nowe tarcze bo chyba za mało skręciłem sprężyny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Oczywiście :) Tylko uważaj na sprężynkę żeby ci nie uciekła :)


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z sprzegłem w usrus 360

Gdy wrzucę 5 i wcisnę hamulec to nie zduszę tak traktora a on stoi w miejscu ewidentnie sprzęgło ślizga. Z piątki nie da się też ruszyć pod górę bez obciążenia. Jest to jeszcze odczuwalne na 4 ale na niższych biegach już tego tak nie czuć.

Co może być nie tak? Stało się to nagle.

Może jest jakaś regulacja żeby zwiększyć siłę docisku tarczy sprzęgłowej?

Sprzęgło jest dobrze wyregulowane i napewno gdy nie jest wciśnięte to łożysko nie dotyka docisku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Z 5 biegu się nie rusza.Sprzęgło sprawdza się w inny sposób.Naciskasz hamulec,(może być ręczny jeżeli masz dobry) wbijasz ten 5 bieg i puszczasz sprzęgło.Jeżeli Ci zgaśnie to dobrze.A jeżeli nie i będziesz odczuwał że sprzęgło ma poślizg to prędzej masz spalone niż wytarte.Ja bym na razie nic nie kombinował...


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

No to jak jest spalone to już wymiana tarczy.Dobrze by było przejrzeć w jakim stanie jest koło zamachowe,docisk,tarcza drugiego stopnia,łapki,sprężynki,łożysko oporowe i łożysko wałka sprzęgłowego.rozbierzesz-będziesz widział.Ale jak mówisz ze ciągnik jeździ no i w miarę ma siłę to możesz dać sobie spokój na razie.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD-5090R    5

Witam mam taki problem wymieniłem sprzęgło 1 i 2 stopnia w moim 3p i gdy pojechałem się przejechać usłyszałem metaliczny stukot.

Proszę o pomoc.Ps 3 dni wcześniej wymieniłem uszczelkę pod głowica czy to może być coś związane z tym. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Ale to ty wiesz skąd ten odgłos dochodził.

My możemy się domyślać i może być wszystko.

Określ dokładniej i sprawdź co przestało działać. Na dzień dzisiejszy mogę doradzić sprawdzenie powietrza w oponach. :blink:

Patrz tam gdzie było coś robione.

Robiłeś sprzęgło zajrzyj tam.

Robiłeś uszczelkę zajrzyj pod przykrywkę klawiatury i sprawdź poprawność luzu zaworowego jak i same ich działanie.

Powodzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zaxson
      Witam forumowiczów
      Jest tutaj jakiś na forum szpec od skrzyń powerschift (dwusprzeglowa) 
      Mianowicie mam jeden problem w ładowarce teleskopowej manitou , skrzynia po rozgrzaniu oleju(przejechanie jakiegoś dystansu ok 5 km) nie chce ciągnąć na biegach nieparzystych czyli 1,3,5 Na biegach parzystych(2.4.6) jest ok I na wszystkich wstecznych  też, obstawiać zużyte tarczki I przekładki sprzegieł? Czy może to coś innego , dodam że olej zmieniony w tamtym roku I filtr skrzyni *org manitou 
    • Przez Kondzio55
      Witam. Wlasnie zrobiliśmy remont sprzęgła ponieważ łożysko poszlo sie.. Wymienilismy cale tuleje, oby dwie tarcze i 3 lopatki. Oke zlozylismy, wysprzeglik odpowietrzony a biegi nie chca wejść. Nacisniemy sprzeglo a biegi zgrzytaja tak jak wgl by sprzęgła nie bylo. Gdzie szukac przyczyny bo 3 raz rozjezdzac sie nie chce zbytnio. Tarcze oczywiscie dłuższym do silnika, lopatki wyregulowane.
    • Przez Krystian2152
      Błąd T87? 
      Co to za błąd??
      Wyskakuje mi czasami
    • Przez Scoti
      Witam wymieniłem sprzęgło w moim mf tarczki od napedu no i chyba tyle a teraz problem który mam to ze sie zapowietrza troche popracował w polu i znów nie ciągnął jak odpowietrzyłem to ciągnął więc gdzie moze łapać powietrze jakieś rady ?
    • Przez Klimston
      witam chciałbym zrobić mocniejsze sprzęgło w c360 ponieważ założyłem juz drugą tarcze sprzęgła i znów po jakimś czasie sprzęgło się ślizga. sprzęgło było regulowane juz kilka razy
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj