Skocz do zawartości

Polecane posty

pietro1984    0

Witam mam takie zapytanie poniewaz sttaram sie troche poprawic władka i mam zamiar wymienic obrotomierz. I teraz tak czy musi byc tylko orginalny obrotomierz,bo mam na mysli taki obrotomierz od c330, c360 wydaje mi sie ładniejszy i bardziej czytelniejszy. Ma ktos taki patent u siebie czy oryginalny naped bedzie pokazywal obroty takie same na oryginalnym i na tym od ursusa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    111

A ja dodam ciekawostkę, że z ciekawości podłączyłem zegar z Opla Kadetta 1,6i 91' i na pełnym gazie pokazał ok 50km/h. Kwadrat pasował, ale pancerza już nie przymocuje.

 

Musisz podjechać do kogoś, kto ma C360, ale blisko traktor traktora i pociągnąć linke i sprawdzić obroty, jeśli będzie pasować, to kupuj. Małe przekłamanie chyba nie ma znaczenia w ciągniku :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Rolnik1973    1277

Przecież orginalny jest kapitalny- ma obroty, prędkość dla każdego biegu i można wyciąć podłużając w tarczy okienko mtg i będą dodatkowe trzy cyfry po mtg tz. 10ta, 100na i 1000na część motogodziny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pietro1984    0

no właśnie tak sie składa ze mój tata ma c360 to bez problemu mozna porównac gdybym tylko miał obrotomierz we władku jakis napęd jest linki nie mam wogóle a dziura na desce zatkana prędkościomierzem od stara 200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    46

Witam najlepiej zacząć wymianę właśnie od zegara, potem silnik, następnie skrzynie i koła i wyjdzie nam jakiś składak "CUDAK" :lol: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pietro1984    0

wiesław16 chciałem dodac ze skrzynia biegów,uklad kierowniczy i układ hydrauliczny juz po naprawie zostało mi wymiana oleju w silniku i doprowadzenie do porzadku układ zasilania paliwowego ps jeszcze moze odnowienie lakieru w tym roku. Tak wiec kolego nie nasmiewaj sie ze mnie ze zaczynam remont od wymiany obrotomierza bo obrotomierz i takie żeczy jak czujniki to bedzie wykonczenie remontu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    111

Kolego, czy obrotek jest jakiś drogi? A wymieniając napęd to nie daj się nabrac na taki za 50 zł, Ja kupiłem za 38,50 Na Allegro, taki, że jak pomalujesz, to nikt nie pozna że nieoryginalny bo ma wybite CCCP :D I linkę daj dobrą ruską, koniecznie wpuść do niej oleju.

Póki co to ode mnie tyle w dziedzinie Obrotomierzy.

Pozdrawiam Zbyszek :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    46

Witam, ja tu się nie naśmiewam ,ale jak czytam że ktoś chce wymieniać oryginały na jakieś tam coś przeznaczonego do parady "bubla" jako atrapę i zaczyna kombinować czy będzie pasować to, a czy będzie działać tamto, to krew mnie zalewa ,oryginały które są precyzyjne ,fabryczne, i spełniają swoją rolę do czego fabryka to zastosowała i przeznaczyła, to ja nie mogę takich ludzi zrozumieć, oryginalny zegar posiada licznik prędkości i to dla poszczególnego biegu ,wskażnik obrotów silnika, jak też wskażnik obrotów wom, i to jest tak, jak wyżej jeden z kolegów napisał , i to co do czego służy, co więcej więc potrzeba,- wyglądu? zamiast właściwych wskazań, to dla mnie robienie i upiększanie jako jakiejś zabawki (dziecinada), a są do kupienia fabryczne i tanie zegary, a zarazem praktyczne i dlatego nie rozumię pewnych przedsięwzięć jakoby ów zegar był nie osiągalny i szuka się nie wiadomo czego, aby powstał jakiś tam składany cudak, gdzie ów wskażnik bedzie miał się nijak do rzeczywistych wskazań, ja rozumię jakiś zamiennik jeśli jest niedostępny oryginał, lub cena wzięta z kosmosu ,to wówczas sam popieram zastąpienie czegoś, rozsądnym zamiennikiem, ale tego nie mogę zrozumieć i taki temat ,to zaśmiecanie innych sensownych tematów na forum :rolleyes: Pozdrawiam.

Edytowano przez wieslaw16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pietro1984    0

przepraszam jezeli kogos zdenerwowałem tym postem. poprostu takie mysli chodziły mi po głowie wiec sie zapytałem innych o opinie ale widze że nie znalazłem przychylnej opini wiec wybór bedzie normalny oryginalny obrotomierz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    46

Witam,przecież równie dobrze ktoś kolejny założy temat, przednie lampy od C360, następny ktoś, opony od C330 ,a może lusterka od Kamaza, itd. itd.w jakiś bardziej sensownych pomysłach można rozwijać tematy aby usprawniać i ulepszać nasze traktory i maszyny, aby były bardziej wygodne i praktyczne :huh: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież orginalny jest kapitalny- ma obroty, prędkość dla każdego biegu i można wyciąć podłużając w tarczy okienko mtg i będą dodatkowe trzy cyfry po mtg tz. 10ta, 100na i 1000na część motogodziny.

 

a jakies zdięcie takiej modyfikacji mozna prosić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    1277

Fotki brak, piszę z telefonu i fotki nie wchodzą. Trzeba zdjąć szkło, wskazówkę, odkręcić tarczę i cieniutkim przecinakiem wyciąć okienko, dopiłować iglaczkiem i git.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fotki brak, piszę z telefonu i fotki nie wchodzą. Trzeba zdjąć szkło, wskazówkę, odkręcić tarczę i cieniutkim przecinakiem wyciąć okienko, dopiłować iglaczkiem i git.

 

Faktycznie instrukcja się zgadza i w ten sposób zwiększyłem liczbę motogodzin ;)

Efekt mojej modernizacji.

post-61730-0-01242300-1384110736_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    111

O kurde, ja też chcę :D

Te czerwone to pewnie zasuwają jak wściekłe :P

Przecinek trzeba było dorysować na tej tarczy...

Edytowano przez zbyszekbrzuze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O kurde, ja też chcę :D

Te czerwone to pewnie zasuwają jak wściekłe :P

Przecinek trzeba było dorysować na tej tarczy...

 

okienko dla 3 ostatnich cyferek, odsłoniętych w czasie "tuningu" zostało po krawędzi pomalowane-dla zaznaczenia , a czerwone kółeczko zatrzymuje się tylko wtedy, gdy wyłączę silnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam mam mały problem z swoim obrotomierzem u mnie w Władku otóż na obrotach ok 1 tyś skazówka tak lata ( drga ) na większych obrotach już tak się nie dzieję aczkolwiek nie raz zdarza się . dodam że linka ma 1,5 roku może ktoś wie jak rozwiązać problem .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    111

Probowales linke ukladac w inny sposob? Zgiecia powoduja zakleszcanie linki w pancerzu i szarpanie.

W sumie to jest normalne, nie widzialem Wladka zeby wskazowka nie latala, ot taki urok i ladnie to wyglada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    111

Troszkę Kolega przesadza z tymi ulepszeniami, wyjmij linkę z pancerza i zobacz, czy nie odstają od niej druty Jeśli wystają to linka złom, jeśli wszystko w porządku, lub wymienisz linkę, to wlej tak żeby druga stroną wyszło i składaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez c330ursus
      Mam obrotomierz w ursusie C-330 i przełamała mi sie w nim skazówka mam już nową ale nie wiem jak rozebrać obrotomierz. Jest tak kilka śrubek powiedźcie które wykręcić żeby czegoś nie urwać ani nie rozebrać za dużo Głównie chodzi mi o zdjęcie plastikowej pokrywy tylnej.
    • Przez bartekm66
      witam
      mam problem z obrotomierzem - licznikiem motogodzin w moim zetorze 7045
      otóż obroty wskazuje normalnie ale motogodziny to różnie czsami potrafi "zaciąc się"i nie pracowac przez 10 i wiecej godzin a czasami kręci jak szalony
      czy jest to wina samego licznika czy tez może pradniczki przy silniku
      miał ktos taki przypadek ???
    • Przez Rafal8888
      Witam mam taki problem, zmieniałem silnik w kombajnie i mam założony od stara i tam jest inne wyjście na wałek napędzający prądniczkę obrotomierza w starym miałem na czworokąt podobny jak przy kluczach nasadowych, a w pompie która jest w nowym silniku ma wyjście na obce pióro a pompy nie przekładałem bo w nowym silniku tez były dwa smoki a zapomniałem sprawdzić wyjście na napęd prądniczki. Zmiana pompy nie wchodzi w grę ponieważ to się wiąże z wyjmowaniem silnika co byłoby czystym absurdem. Ma ktoś jakiś pomysł jak to ogarnąć? Z góry dziękuję.
    • Przez mikipost
      Witam,posiadam Clasa 98s maxi z 92r. Mam problem ze wskazaniami obrotów silnika.Obrotomierz zaniża mniejwiecej o połowe obr. Natomiast podczs jazdy nie przełancza mi na predkosc jazdy tylko cały czas pokazuje obroty silnika.Z góry dziekuje za pomoc w rozwiązaniu zagadki.
    • Przez gajor01
      Witam możecie mi powiedziec gdzie znajduje sie czujnik od obrotomierza w tym ciągniku.Bo Ciagnik najpierw o dziwo nie chciał zapalic a jak zapalił to zaczeła wzkazówka skakac.A jak cos to nie wina akumulatora bo kreci bardzo dobrze teraz
×