krolikNH

New Holland seria TS-A

Polecane posty

kolego ja mam TS11A , silnik 6 cylindrów 117KM , w homologacji 114 KM, a producent to IVECO sterowany mechanicznie , naprawdę fajnie pracuje i jiest stosunkowo oszczędny. U mnie pracuje na 70 ha od 2006 roku i miałem tylko jedną awarję a mianowicie odkręciło się 6 śrubek od amortyzatora drgań, zanikła cała hydraylika( wspomaganie podnośnik itd) , ale przyjechał serwis i w ciągu paru godzin rozjechali u mnie ciągnik na pół przykręcili amortyzator drgań , złożyli i od tej pory spokój i oby tak dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
turysta246    0

Witam

Wiecie może jaką moc rzeczywistą ma New Holland TS 115 z 2003 r. Poszperałem trochę w internecie i znalazłem info że moc tego ciągnika jest zawyżona i tak naprawdę ma 106 KM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    113

ts110A wyswietla czujnik ciśnienia oleju w skrzyni i lampa stop , czyzby pompa już siadala?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daizor    23

Może byc walniety czujnik ale prawdopodobniej bym spróbował wymienić filtry hydrauliki (w moim przypadku tak było- te same objawy jak u ciebie). Jeśli chcesz to sprawdzić to wkulaj się pod ciągnik i dotnik rękoma filtr hydrauliki, a druga osoba niech np podnosi na tuzie jakąś maszynę, jak zatakany filtr to będzie drżał dośc wyraźnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    113

a tez tak miales ze nie zawsze sie zapalal? u mnie np sie pali gdy jade na 9 wbije 10 i gasnie dam rewers zapala sie znowu wejde z 9 na 10 gaśnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daizor    23

Akurat w moim przypadku dotyczyło to zarówno uszkodzonego czujnika oraz zapchanego filtra hydrauliki. Jeśli chodzi o objawy to zapalał się sam z siebie podczas jazdy bądź właśnie podczas pracy z elementami hydrauliki (podnoszenie, używanie szybkozłączy). Po wymianie czujnika nadal pojawiał mi się ten komunikat ale rzadziej. Po skontrolowaniu filtrów w sposób jaki opisałem w poprzednim poście uznałem, że zapchany jest także filtr hydrauliki- tak też było.

Jeśli chodzi o twój przypadek to nie miałem takiego czegoś jak piszesz. Zapala się komunikat przy postoju traktora i próbie podniesienia czegoś? 

Napisz mi czy na innych przełączeniach się zapala tzn. 10 na 11, z 11 na 12.

Czy zapala się na innym zakresie np 5-6 lub 13-14?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    113

tak na innym zakresach tez i nie ma ro reguły na jakich raz sie zapala raz wszystko w porządku , tak na postoju jak podniose podnośnik zapala sie , zauważył em ze jesli sie pali jak zaczne obracać plug gasnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    113

jak tylko pchne dźwignię do obrotu od razu gaśnie. ruszam z 6 pika dam na 7 cisza i spokój potrafi być przez cały dzień pracy. ciągnik jest w warsztacie jak to zrobią to napisze co było przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    113
Napisano (edytowany)

problem rozwiązany walnięty czujnik .

 

Edytowano przez tomrolnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chleb0    0

ile filtrów hydrauliki posiada TS 135A ? bo Ja znalazłem 2 , ale wedle strony NH  tej z częściami tam chyba z 4 filtry samej hydrauliki są lol . Ktoś się orientuje gdzie one są?, jeśli takowe w ogóle posiada Ts

Edytowano przez Chleb0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gr_rat    19

witam Panowie co powinno się znajdować pod tą zaślepką ? za nią kryją sie niebieskie kable zakończone wsuwkami 

new-holland-tsa-110,b0839c07.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojteg    2

Witam jestem zainteresowany New hollandem ts110a. Ile on faktycznie ma koni mechanicznych? Niektóre strony podają że 122 km przy 2200 obrotów czy to jest możliwe? Silnik to 4 z turbo na CR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez driver24
      Wystąpił w moim t6 błąd 12806. Wiem, że to błąd coś związany z pneumatyka, hamulcami przyczep, ale może ktoś spotkał się i wie coś więcej co jest przyczyną?
    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj