krolikNH

New Holland seria TS-A

Polecane posty

krolikNH    56

Jak w temacie co sądzicie o TS-A bardzo interesują mnie opinie użytkowników NH. Z góry dziękuję.


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam 2 ciagniki z serii TS i są naprawde dobre. nie było żadnych awarji. Bardzo dobrze sie spisują w swojej robocie a robią naprawde dużo.:rolleyes:

 

Pozdrawiam


NEW HOLLAND !! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotras    2

Sąsiad ma TS nio i niestety miał już 3 razy robioną skrzynie biegów i jeszcze nie chodzi tak jak powinna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris017    2

A mój sąsiad ma TS135A i sobie chwali ... Ciągnik jest naprawdę dobrze wykonany , a to że niektórym osobom sie psuje to nic dziwnego , przyciesz to tylko maszyna i ma prawo sie psuć .... :rolleyes:

  • Like 1

Nie ma lepszego od John deere-a :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56
Sąsiad ma TS nio i niestety miał już 3 razy robioną skrzynie biegów i jeszcze nie chodzi tak jak powinna.

 

Jeszcze jest kwestia jak ciągnik jest użytkowany, bo ja zawsze powtarzam, iż każdy ciągnik można zajeździć. Wystraczy być IDIOTĄ. :rolleyes:


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tc56    4

Ja w swoim TS100A miałem dwie awarie, pierwsza gdy mi go dostarczono nie pracował WOM(wystatrczyło wgrać nowe oprogramowanie) i druga usterka pojawiła się w zeszłe żniwa i jeszcze jej nie usunąłem, mam lekki wyciek ze sprężarki, usunę to na wiosnę, bo jak na razie wyciek jest minimalny. Rozmawiałem w serwisie i wymiana przez nich tego uszgodzonego uszczelniacza z dojazdem kosztowało by mnie około 400 złotych więc sporo patrząc na to że taki uszczelniacz jest wymiarowy i idzie go kupić w Grene. Ciągnik ogólnie fajny-strasznie duża powierzchnia szkła przez co super wydoczność. Niestety narzekam na niego ponieważ dealer nie powiedział mi TS100A w Polsce nie ma w standardzie pneumatycznego fotela i amortyzacji kabiny(i teraz to odczuwam), ale cóż to już nie wina ciągnika tylko sprzedawcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotras    2
Jeszcze jest kwestia jak ciągnik jest użytkowany, bo ja zawsze powtarzam, iż każdy ciągnik można zajeździć. Wystraczy być IDIOTĄ. :rolleyes:

 

 

Ciągnik powiedział bym że jest bardzo dobrze użytkowany nie jedna osoba nie ma pewnie takiej wiedzy tzn właściciel TS ja owa osoba.

Serwis NH mamy w swojej miejscowości wiec co nieco wiem na temat NH. Cóż jeden woli córkę drugi teściową. :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

Ja też mam TS 115A, dlatego jestem obiektywnym sędzią i sądze, że są solidnie wykonane i są po prostu ładne. :rolleyes:


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

Na dzień 10.08.08 mam 1801 godzin


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garek    155

TSA 135 bardzo dobry ciągnik mocny i zgrabny idealny do transportu. Za dwa lata sobie kupie. Do tego wąskie koła i z rozsiewaczem i opryskiwaczem bedzie hulał


 Trzeba być nienormalnym żeby być rolnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Osobiście nie mam NH ale w okolicy znajomy ma tego TS135-A i chwali sobie wszystko prócz spalania! podobno w pługu pali mu około 20l/ha a co do pozostałych detali to nie wiem w każdym razie to co jeździłem to było ok i nawet przypadł ni do gustu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

Marku a jaki pług ma ten twój znajomy do tego TS-A?? :P


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garek    155

ja już jestem w rodzinie NH tylko jeszcze nie tym modelem ( TC 56 i T 7030) ale mam nadziej niedługo to zrobić


 Trzeba być nienormalnym żeby być rolnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

Przepraszam że odświeżam taki stary temat, ale mam pytanie czy w serii TS-A były silniki z Common Railem? Szczególnie chodzi mi o model 135.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

Pierwsza seria tnz jakie roczniki? Jest jakaś druga seria TS-A?

No bo NHT6000 delta i plus mają mechaniczne pompy, a TS-A starszy model i na CR? dziwne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

TS-A pojawił się w 2003 roku i miał CR a prostsze wersje Plus i Delta na mechanicznej pompie wyszły się dopiero w 2005r

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

Z modeli serii TS-A, CR miały TS 110A, TS 125A i TS 135A


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Famer21    6

Chce kupić TS 115a. 2007r, 2,500mtg, cena 129tyś brutto do negocjacji. Powiecie mi czym się różni od T6030? Bo z tego co wyczytałem z paramettów to sa podobne. Na co mam zwrócić szczególną uwage jak już pojade do gościa, który go sprzedaje? W niedziel sie umówiłem, pokazał bym go na aukcji, ale wczoraj wygasła już. Póki co nie widze tego samego ogłoszenia na otomoto i innych stronach, ale wygląd zew jak i wew idealny.Bez wou i tuzu z balastem z przodu.

Edytowano przez Famer21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

Możesz skupić się na jednym temacie? Bo napisałeś 3-4 identyczne posty i do tego założyłeś temat, więc nie nabijaj. Następnym razem % otrzymasz


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez driver24
      Wystąpił w moim t6 błąd 12806. Wiem, że to błąd coś związany z pneumatyka, hamulcami przyczep, ale może ktoś spotkał się i wie coś więcej co jest przyczyną?
    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj